اخبار داغ

نامه سرگشاده جمعی از کارگران مجتمع دخانیات آذربایجان غربی؛

عده ای نمی توانند استقلال یک واحد تولیدی را تحمل کنند / دلسوزان انقلاب اجازه ندهند معیشت کارگران بازیچه دست سیاست بازان شود

عده ای نمی توانند استقلال یک واحد تولیدی را تحمل کنند / دلسوزان انقلاب اجازه ندهند معیشت کارگران بازیچه دست سیاست بازان شود
جمعی از کارگران مجتمع دخانیات آذربایجان غربی، با انتشار نامه ای سرگشاده با حمایت از سرپرست مجتمع دخانیات آذربایجان غربی، خواستار مقابله جدی دلسوزان انقلاب اسلامی و مسئولین استانی و کشوری در برابر موج تخریب ها و دخالت های نابجای برخی سیاست بازان منفعت طلب در امور این واحد تولیدی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمعی از کارگران مجتمع دخانیات آذربایجان غربی، با انتشار نامه ای سرگشاده با حمایت از سرپرست مجتمع دخانیات آذربایجان غربی، خواستار مقابله جدی دلسوزان انقلاب اسلامی و مسئولین استانی و کشوری در برابر موج تخریب ها و دخالت های نابجای برخی سیاست بازان منفعت طلب در امور این واحد تولیدی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش ندای ارومیه، متن کامل نامه به شرح زیر است:

, ندای ارومیه,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

"امروز عرصه‌ی اقتصاد، یک عرصه‌ی کارزار و جنگ است. در این عرصه‌، هر کس بتواند به نفع کشور تلاش و به اقتصاد کشور کمک بکند، جهاد کرده و یک حرکت جهادی انجام داده است" امام خامنه ای مد ظله العالی

,

قریب به 39 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد و از نخستین روزهای آغاز این نهضت و از ابتدای برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی تا بدین لحظه، کارگران همواره در صف اول و خط مقدم دفاع از آرمان ها و ارزش ها بوده اند و با مجاهدت های مثال زدنی خود دشمنان انقلاب اسلامی را مایوس کرده اند.

,

این که گفته می شود کارگران در خط مقدم نبرد جبهه حق و باطل هستند نه یک تعارف بلکه حقیقتی غیرقابل کتمان است. بدون شک هر کارگری که در راستای شکوفایی اقتصاد و تولید کشور تلاش می کند مجاهد فی سبیل الله است.

,

روزگاری برای دفاع از کشور باید به جبهه ها می رفتیم و با حضور در خاکریزها و سنگرها از اعتقادات خود دفاع می کردیم، اما امروز صحنه درگیری و خط مقدم مبارزه با جبهه کفر و نقاق همین کارخانه ها و واحدهای تولیدی است.

,

بدون شک توطئه ها و دسیسه های دشمنان همانگونه که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، با هوشمندی ملت ولایتمدار و مومن ایران اسلامی به جایی نرسیده و شکست خورده، به حول و قوه الهی پس از این نیز با شکست مواجه خواهد شد و این حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی تا برپایی تمدن بزرگ اسلامی و ظهور حضرت ولیعصر (عج) شریف با قوت هر چه بیشتر ادامه خواهد یافت.

,

کارگران زحمت کش و فهیم ایران اسلامی نیز در این مسیر همواره پشتیبانی ولایت فقیه و انقلاب اسلامی خواهند بود و با هوشمندی خود دشمنان را ناامیدتر از گذشته خواهند کرد.

,

طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) درست با کیفیت و با استحکام انجام دادن کار، رسالت و مسئولیت سنگین و مهمی است که کارگران در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برعهده دارند که البته دستیابی به این مهم، مستلزم تامین امنیت شغلی کارگران توسط مسئولین و کارفرمایان است.

,

بحمدلله مجتمع دخانیات آذربایجان غربی که تا چندی پیش ناامیدی و دلسردی، گریبان گیر بخش عمده ای از کارگران آن شده بود و احساس مسئولیت و انگیزه را در میان آنان از بین برده بود، با تدابیر سرپرست فعلی این مجتمع امروز شاهد بازگشت نشاط، افزایش انگیزه و فعالیت و تلاش مضاعف کارگران است؛ امری که رونق و شکوفایی را دوباره به آن بازگردانده و نویدبخش روزهای خوب و امیدآفرین برای این مجتمع تولیدی است.

,

اما در کمال تاسف، ظاهرا عده ای سیاست باز منفعت طلب که مجتمع دخانیات آذربایجان غربی را حیاط خلوت خود می دانند و دچار این توهم شده اند که مدیریت و تصمیم گیری و حتی انتخاب تمامی مدیران و مسئولین این واحد حق آنان است، نمی توانند استقلال این واحد تولیدی را تحمل کرده و مدتی است سعی دارند با اعمال نفوذ و دخالت های نابجا فرد مورد نظر خود را جایگزین مدیریت فعلی مجموعه کنند.

,

این افراد که همواره خود را مدعی حمایت از حقوق کارگران جلوه می دهند، اکنون که پای منافعشان در میان است با تلاش برای جایگزین کردن افراد ناشایست و ناکارآمد نزدیک به خود در این مجتمع تولیدی، در حال اجحاف و ظلم به حقوق کارگران و ضربه زدن به اقتصاد استان هستند.

,

ما، جمعی از کارگران انقلابی مجتمع دخانیات آذربایجان غربی ضمن حمایت صریح از سرپرست مجتمع دخانیات آذربایجان غربی، از تمامی دلسوزان انقلاب اسلامی در سطح استان و مسئولین محترم به طور جدی تقاضا داریم در برابر دخالت های نابجا و جاه طلبی های عده ای سیاست باز منفعت طلب حساسیت نشان داده و با ورود به ماجرا اجازه ندهند این افراد با سیاسی کردن واحد های تولیدی، بیش از این به اقتصاد استان ضربه زده و معیشت و زندگی کارگران را بازیچه اهداف سیاسی خود کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه