اخبار داغ

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران:

دستگاه های اداری خراسان رضوی باید تمام قد در خدمت جامعه ایثارگری باشند

دستگاه های اداری خراسان رضوی باید تمام قد در خدمت جامعه ایثارگری باشند
مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران با بیان اینکه دستگاه های اداری استان تمام قد در خدمت جامعه ایثارگری باشند، گفت: همه دستگاه های اداری باید در پیشبرد برنامه های مربوط به ایثارگران اهتمام ویژه ای داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حسن فتحی نیا ظهر امروز در دیدار با فرماندار خلیل آباد اظهار داشت: باید در حوزه خدمت رسانی و انجام وظیفه به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گام های مؤثرتری برداشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه برنامه های خوبی در نشست مشترکی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی برای تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مطرح شده است، خاطرنشان کرد: همه دستگاه های اداری باید در پیشبرد همه جانبه برنامه های مربوط به ایثارگران و کمک به بنیاد شهید اهتمام ویژه ای داشته باشند.

,

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران با تأکید بر اینکه در پیشبرد این برنامه ها نیازمند یک عزم عمومی و فراگیر همه دستگاه های استانی است، تصریح کرد: حساسیت در خصوص فعالیت های مربوط به امور ایثارگران و تعامل بین بخشی باید ارتقاء پیدا کند.

,

وی از سفر یک‌روزه به شهرستان خلیل آباد در آینده نزدیک خبر داد و اذعان کرد: با حضور در جمع جامعه ایثارگری شهرستان به مباحثی نظیر ساماندهی گلزار شهدا، تکریم ایثارگران و بازدید از خانواده های شهدا و ایثارگران خواهیم پرداخت.

,

فتحی نیا با اشاره به اینکه دستگاه های اداری تمام قد و با انرژی مضاعف در خدمت جامعه ایثارگری خواهند بود، عنوان کرد: اهمیت این خدمت و توفیقاتی که در آن وجود دارد بر هیچ شخصی پوشیده نیست.

,

 

,

, , ,

اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران یکی از دغدغه های جامعه ایثارگری خلیل آباد است

, اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران یکی از دغدغه های جامعه ایثارگری خلیل آباد است,

مجتبی شاکری همچنین در این مراسم با بیان اینکه نگاه دولت به حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و تجلیل و تکریم از خانواده های شهدا و ایثار گران است، تشریح کرد: مردم ولایت مدار شهرستان خلیل آباد 285 شهید، 443 جانباز و 9 آزاده را تقدیم این نظام و انقلاب کردند.

,

وی با تأکید بر اینکه مردم این شهرستان عنایت و توجه خاصی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دارند، بیان کرد: خادمی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران یک افتخار برای مسئولان محسوب می شود.

,

فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه خانواده های معظم شهدای شهرستان خلیل آباد علی رغم اینکه فرزندان خود را در راه دفاع از این کشور تقدیم کرده اند ولی هنوز خود را وام دار این نظام و انقلاب می دانند، تأکید کرد: این نشان از مناعت طبع خانواده های شهدا است و شهدای عظیم الشأن نیز در دامان این چنین پدران و مادرانی تربیت یافته و به مقام والای شهادت رسیدند.

,

وی با بیان اینکه تمام دستگاه های اداری باید در کاهش مشکلات جامعه ایثارگری پیشگام باشند، ابراز کرد: هر جلسه شورای اداری شهرستان به نام یک شهید نام‌گذاری می شود.

,

شاکری با تأکید بر اینکه باید در بحث انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان تلاش بیشتری صورت بگیرد، اظهار کرد: در رسیدگی به امور فرزندان شهدا نیز تلاش های جدی صورت گرفته است.

,

وی اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران را یکی از دغدغه های جامعه ایثارگری شهرستان دانست و گفت: جذب در سیستم اداری مستلزم بخشنامه ها هست و 25 درصد نیز از سهمیه آزمون های استخدامی متعلق به خانواده شهدا است.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مهارت آموزی فرزندان شاهد و ایثارگر باید در دستور کار قرار بگیرد، اظهار داشت: لازمه پرداخت تسهیلات اشتغال نیز داشتن مهارت لازم متقاضیان اشتغال است.

,

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال در حوزه ایثارگران و فرزندان شهدا به شرط داشتن مهارت در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: تمام دستگاه ها در سطح شهرستان آماده خدمت رسانی به خانواده های جامعه ایثارگری هستند.

,

 

,

, , ,

نام‌گذاری مدارس خلیل آباد به نام شهدای شهرستان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

, نام‌گذاری مدارس خلیل آباد به نام شهدای شهرستان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت,

حسن صداقتی در این مراسم با اشاره به اینکه برنامه خوبی در خصوص تکریم شهدا و ایثارگران در آموزش و پرورش اجرا می شود، اذعان کرد: برنامه های دیدار دانش آموزان، فرهنگیان و کارکنان مدارس با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، نام‌گذاری کلاس های درس به نام شهدا نیز از جمله این برنامه ها است.

,

وی با تأکید بر اینکه با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، مدارس جدید تأسیس شهرستان به نام شهدا نام‌گذاری می شود، عنوان کرد: در دهه فجر سال جاری شاهد افتتاح دبستان شهید آسوده در روستای دهنو خواهیم بود.

,

 مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد یکی از اولویت های انتصاب پست های اداری و مدیریتی در مدارس و آموزش و پرورش را انتخاب از جامعه ایثارگری دانست و تشریح کرد: معاون اداری و مالی آموزش و پرورش خلیل آباد اخیراً از فرزندان شهدای شهرستان انتخاب شده است.

,

وی با تأکید بر اینکه راه اندازی مدرسه شاهد در حوزه آموزش و پرورش یک برند محسوب می شود، بیان کرد: بسیاری از خانواده های شاهد و ایثارگر به جهت طی مراحل درمانی خود در کاشمر ساکن شده اند و این از جمعیت فرزندان دانش آموز جامعه ایثارگری کاسته است.

,

 صداقتی در پایان با بیان اینکه ایجاد مدارس شاهد مایه آرامش است ولی قوانین بخصوص خود را دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی مدارس شاهد در شهرستان خلیل آباد راه اندازی شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه