اخبار داغ

استاندار قزوین:

آموزش و پرورش هسته اصلی تربیت نیروهای کارآمد در کشور است

آموزش و پرورش هسته اصلی تربیت نیروهای کارآمد در کشور است
استاندار قزوین گفت: هسته اولیه شکل گیری نیروهای کارآمد در کشور محصول آموزش و پرورش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص نیوز، عبدالمحمد زاهدی استاندار قروین در شورای اداری آموزش و پرورش استان که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش نهادی برای مشورت، تصمیم گیری و تصمیم سازی مسئولین آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌های اجرایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص نیوز,

وی افزود: تشکیل شورا، آموزش و پرورش را سامان بخشیده و نیازها و کاستی‌های هر منطقه را مشخص می‌کند لذا برطرف سازی مشکلات و پیشبرد اهداف بدون کمک نهادهای مختلف امکان‌پذیر نخواهد بود.

,

استاندار قزوین تصریح کرد: انقلاب اسلامی مردمی‌تربن انقلاب است که با رهبری امام خمینی(ره) در سال‌هایی که جریان سرمایه داری غرب و مارکسیستی شرق، دین را افیون توده می‌دانستند شکل گرفت.

,

این مسوول عنوان کرد: آنچه که پایداری این نظام اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی را تضمین می‌کند کارآمدی نظام است.

,

وی با بیان اینکه معاندین نظام در خارج و داخل سعی در زیر سوال بردن کارآمدی حمهوری اسلامی ایران دارند، افزود: تمامی ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهای کشور باید سعی در ایجاد یک نظام کارآمد داشته باشند.

,

زاهدی با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش جدی در ایجاد کارآمدی نظام دارد، افزود: هسته اولیه شکل گیری نیروهای کارآمد در کشور محصول آموزش و پرورش است.

,

وی تاکید کرد: مهمترین دغدغه‌ای که آموزش و پرورش در سال جاری دارد استقرار پایه دوازدهم است که حدود ۵۰۰هزار نفر در کشور و ۱۰ هزار نفر در استان به تعداد دانش آموزان افزوده می‌شود.

,

استاندار قزوین بیان کرد: ساز و کار فیزیکی و نیروی انسانی به منظور تدریس باید فراهم شود لذا نیاز به همکاری آموزش و پرورش، مدیران و شورای استان برای پشت سر گداشتن این مرحله وجود دارد.

,

وی در پایان افزود: استانداری نیز حداکثر حمایت و همکاری را در این زمینه با آموزش و پرورش خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه