اخبار داغ

انفجار لوله گاز در اسلامشهر حادثه آفرید / معاون فرماندار: مقصر حادثه باید تمام خسارت را پرداخت کند

انفجار لوله گاز در اسلامشهر حادثه آفرید / معاون فرماندار: مقصر حادثه باید تمام خسارت را پرداخت کند
برخورد بیل مکانیکی به لوله گاز در شهرک امام حسین اسلامشهر حادثه آفرید و باعث مصدومیت ۱۲ نفر و خسارت به منازل و خودروهای اطراف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از اسلامشهر خبر، بی‌احتیاطی در حین کار با بیل مکانیکی در شهرک امام حسین باعث برخورد آن با لوله گاز و انفجار و آتش‌سوزی محل حادثه شد. در این حادثه به منازل مسکونی، مغازه‌ها و خودروها خسارت وارد شد. برق و گاز منطقه نیز به‌منظور جلوگیری از خسارت بیشتر قطع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلامشهر خبر,

در همین رابطه حسین پور فرمانده عملیات آتش‌نشانی اسلامشهر که در محل حادثه مستقر بود، گفت: طی اعلام ستاد فرماندهی در ساعت 11:18 مبنی بر انفجار خط لوله گاز در شهرک امام حسین بلافاصله سه ایستگاه عملیاتی ما کمتر از سه دقیقه در محل حضور پیدا کردند و پس از اطفا حریق و ایمن‌سازی محل و انتقال مجروحین و تحویل این افراد به اورژانس منطقه ایمن شد و تحویل نیروهای اداره گاز و آب شد.

,

وی در رابطه با جزئیات حادثه گفت: یک بیل مکانیکی در حال حفار به لوله گاز برخورد کرد و باعث انفجار شد. کارشناسان ما در حال بررسی خسارات واردشده به منازل و خودروهای حاضر در محل هستند.

,

بر اساس مشاهدات خبرنگار اسلامشهرخبر، دست‌کم به 20 منزل و مغازه خسارت وارد شد که برخی از آنان خسارت جدی دیده بودند، همچنین به تعدادی خودروی پارک شده در محل نیز خسارت واردشده است.

,

وی خاطرنشان کرد: طبق آخرین آمار 12 نفر مصدوم در این حادثه مصدوم شدند که 6 نفر در محل مداوا و 6 نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

,

در همین خصوص نوید عباسی معاون امور عمرانی فرماندار اسلامشهر به خبرنگار اسلامشهرخبر گفت: بلافاصله بعد از حادثه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تشکیل شد مقرر شد کلیه منازل خسارت‌دیده کاملاً تخلیه شوند همچنین مصوب شد شهرداری اقدامات لازم در خصوص اسکان اضطراری افراد خسارت‌دیده انجام دهد و سوله‌های بحران آن کاملاً در اختیار است قرار شد ورزشگاه میان‌آباد برای اسکان افراد در نظر گرفته شود. در این زمینه هلال‌احمر نیز چادر در اختیار خسارت دیدگان قرار می‌دهد.

,

وی گفت: کارشناس رسمی دادگستری همراه با نماینده آتش‌نشانی و نیروی انتظامی صورت‌جلسات لازم در خصوص میزان خسارت تنظیم را می‌کنند هر دستگاه و ارگانی که مقصر بوده باید تا ریال آخر خسارت افراد را پرداخت کند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه