اخبار داغ

امام جمعه رشتخوار:

مردم باید مسئولان را در کنار خود حس کنند

مردم باید مسئولان را در کنار خود حس کنند
امام جمعه شهرستان رشتخوار گفت: اگر مردم احساس کنند که مسئولین آن‌ها را درک می‌کنند و در کنارشان هستند، یقیناً خود را صاحب اصلی انقلاب می‌دانند، چرا که مهم‌ترین ویژگی نظام ما هم همین مردمی بودن آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، حجت‌الاسلام احمد طیبی امام‌جمعه شهر رشتخوار ظهر امروز در دفتر امام جمعه در دیدار با جمعی از پرسنل انتظامی و تبرک به حضور فرمانده جدید انتظامی  این شهرستان با اشاره به اینکه نظام ما یک نظام مردمی است، افزود: اگر مردم احساس کنند که مسئولین آن‌ها را درک می‌کنند و در کنارشان هستند، یقیناً  خود را  صاحب اصلی انقلاب می‌دانند، چرا که مهم‌ترین ویژگی نظام ما هم همین مردمی بودن آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,

 

,

امام‌جمعه شهرستان رشتخوار در ادامه افزود: نقشه راه امروز در دست مردم ما است، و امروز مردم ما صاحب واقعی نظام ر ا خودشان می‌دانند، لذا مشکلات کمتر خواهد شد. ولی اگر خدای‌ناکرده نارضایتی باشد خودبه‌خود نسبت به اصل نظام ذهنیت‌ها به بی‌راهه می‌رود.

,

 

,

داود حاتمیان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار نیز در این دیدار  بابیان این‌که مردم ولی‌نعمت و ما خدمتگزار آن‌ها هستیم، گفت: رویکرد مجموعه نیروی انتظامی بر مبنای تعامل، همفکری با مردم و مسئولین در جهت جلوگیری از هرگونه  وقوع  جرم است.

,

 

,

 

,

حاتمیان با تأکید بر اینکه امنیت یکی از مهم‌ترین مؤلفه باارزش در حوزه اجتماعی است، افزود: نیروی انتظامی علاوه بر خود خوب با مردم و تعامل در جامعه با هرگونه بی‌نظمی و اختلال از سوی برهم زنندگان و مخلان آسایش در شهرستان برخورد جدی خواهد داشت.

,

 

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار با تأکید بر اینکه دشمن همواره از ابتدای انقلاب در تلاش برای دستیابی به اهداف پلید خود در کشور عزیزمان بوده است، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با طرح‌های مختلف در تلاش برای براندازی نظام بودند، که در تمامی توطئه‌های خود با شکست مواجه شده‌اند، که این موضوع بیانگر مشارکت، وحدت و پشتیبانی مردم از نظام و ولایت‌فقیه است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه