اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی مطرح کرد؛

وجود 5 هزار فرزند شاهد و ایثارگر بیکار در خراسان رضوی

وجود 5 هزار فرزند شاهد و ایثارگر بیکار در خراسان رضوی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از وجود 5 هزار فرزند شاهد و ایثارگر بیکار در خراسان رضوی خبر داد و گفت: ایجاد اشتغال برای جامعه ایثارگری مصداق بارز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حجت الاسلام حسین معصومی عصر امروز در دیدار با کارآفرینان ایثارگر شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه اشتغال جامعه ایثارگری استان بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: یکی از دغدغه هایی که امروزه مورد بحث قرار می گیرد اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با تأکید بر اینکه حدود 5 هزار فرزند شاهد و ایثارگر بیکار در خراسان رضوی وجود دارد، خاطرنشان کرد: وجود 5 هزار بیکار از خانواده شاهد و ایثارگر آمار بالایی است که این آمار باید خیلی کمتر از این باشد.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه فرزندان ایثارگر خراسان رضوی از مدارک کاردانی تا دکتری هستند، تصریح کرد: اگر بتوانیم هر تعداد از فرزندان شهید را مشغول به کار کنیم بسیار ارزشمند خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم که حساسیت خوبی در جامعه در خصوص جامعه ایثارگران ایجاد کنیم، اذعان کرد: طبق برنامه ریزی ها و نشست هایی که صورت گرفت، کمیته اشتغال استان با محوریت ایثارگران و با حضور این عزیزان برگزار می شود.

,

معصومی همچنین با بیان اینکه دستگاه های اداری می توانند خدمات زیادی را به ایثارگران در زمینه های مختلف ارائه دهند، تشریح کرد: تلاش مسئولان و مدیران دستگاه های اداری در راستای ایجاد اشتغال برای جامعه ایثارگری مصداق بارز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

,

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در حاشیه سفر خود به شهرستان خلیل آباد با تعدادی از کارآفرینان ایثارگر این شهرستان دیدار کرد.

,

در این دیدار مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران، فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خلیل آباد و جمعی از مسئولان بنیاد شهید استان خراسان رضوی حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه