اخبار داغ

رئیس پلیس راهور اردستان خبرداد؛

انجام کلیه خدمات آموزشی و آزمون گواهینامه ویژه در اردستان

انجام کلیه خدمات آموزشی و آزمون گواهینامه ویژه در اردستان
رئیس پلیس راهور اردستان، گفت: با هماهنگی های انجام شده با مدیریت محترم آموزشگاه ویژه اصفهان کلیه خدمات آموزشی و آزمون گواهینامه ویژه در اردستان انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان،سروان ابراهیم نرگسیان  اظهار کرد: برای اولین بار در شهرستان های استان اصفهان فرصت استثنایی برای متقاضیان گواهینامه ویژه در شهرستان اردستان فراهم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان, صبح اردستان,

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده از سوی پلیس راهور شهرستان و مساعدت رئیس پلیس راهور استان اصفهان ثبت نام گواهینامه ویژه به صورت موقت و مقطعی با همکاری آموزشگاه ویژه شهدای مهندسی اصفهان برای کشاورزان عزیز آغاز شده است.

,

رئیس پلیس راهور اردستان گفت: با هماهنگی های انجام شده با مدیریت محترم آموزشگاه کلیه خدمات آموزشی و آزمون در سطح شهرستان انجام می پذیرد.

,

سروان نرگسیان با بیان اینکه ارائه خدمات ثبت نام متقاضیان با کاهش ۵۰ درصدی تعرفه همراه خواهد بود، تصریح کرد: این امر ناشی از لطف خداوند متعال و مساعدت ریاست پلیس راهور اصفهان و مدیریت محترم اموزشگاه ویژه شهدای مهندسی اصفهان است.

,

وی تاکید کرد: ثبت نام هنرجویان توسط مدیریت جهاد کشاورزی اردستان برای متقاضیان گواهینامه تراکتور و کمباین در مرحله اول اغاز شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه