اخبار داغ

معاون فرماندار تربت جام مطرح کرد:

بیکاری، طلاق و اعتیاد بیشترین آسیب های اجتماعی تربت جام

بیکاری، طلاق و اعتیاد بیشترین آسیب های اجتماعی تربت جام
معاون فرماندار تربت جام با اشاره به میزان مشکلات اجتماعی تربت جام گفت: در آسیب های اجتماعی بیکاری، طلاق و اعتیاد شهرستان وضعیت خوبی ندارد و مدیران تلاش کردند این آسیب ها را به حداقل برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز،احمد شافعی معاون فرماندار تربت جام بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان و معتمدین شیعه و اهل سنت شهرستان که در هیئت حسینی برگزار شد با اشاره به نگاه و سیاست دولت در شهرستان گفت: سیاست دولت در شهرستان تربت جام پرهیز از درگیر کردن منطقه به معظلات سیاسی می باشد و همراه با سایر جریان های سیاسی مشغول خدمت رسانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

شافعی با اشاره به میزان مشکلات اجتماعی تربت جام افزود: در آسیب های اجتماعی بیکاری، طلاق و اعتیاد شهرستان وضعیت خوبی ندارد و مدیران تلاش کردند این آسیب ها را به حداقل برسانند.

,

وی با اشاره به تدبیر امام جمعه تربت جام در تشکیل شورای معتمدین شهرستان بیان داشت: تشکیل شورای معتمدین توسط امام جمعه حرکت بسیار ارزنده و مطلوبی است که موجب تعامل خوبی بین نهادهای دولتی و مردم که استوانه های نظام هستند را فراهم شود.

,

معاون فرماندار تربت جام با اشاره به تاثیر تشکل های منسجم یاد آور شد: تشکیل اینگونه تشکل می توانند روحیه همدلی و تعاون را افزایش دهد تا در بحران ها مدیریت مطلوبی و هدفمند تری صورت بگیرد.

,

شافعی با اشاره به بحران آب در دشت تربت جام و وابستگی این منطقه به کشاورزی تاکید کرد: با توجه به روش کشت محصولات کشاورزی نیاز است که روش های نوین کشاورزی در منطقه عملیاتی شود تا معضل کم آبی با مدیریت بهینه و برخورد با متخلفان قابل کنترل باشد که این امر نیازمند همکاری همه جانبه است.

,

وی با اشاره به سیاست دولت برای ایجاد اشتغال بیان داشت: سیاست اصلی دولت ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است که از همین رو توانستیم با جذب منابع و تسهیلات خود اشتغالی مقداری از حجم بیکاران را کاهش دهیم اما راه برون رفت از این وضعیت نگاه به اشتغال در صنایع تولیدی و معدنی باید باشد.

,

معاون فرماندار تربت جام ابراز داشت: امید است با افتتاح صنایع در تربت جام میزان بیکاری به حد شاخصه ها کشوری نزدیک شود اما سرمایه گذران فرصت سرمایه گذاری در این شهرستان را نباید از دست بدهند که معادن و نیروی کار ارزان می تواند سود سرشاری را نصیب آنها کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه