اخبار داغ

امام جمعه تربت جام:

تعداد زیادی از روستاهای تربت جام جاده مناسب ندارند

تعداد زیادی از روستاهای تربت جام جاده مناسب ندارند
امام جمعه تربت جام گفت: کارهای خوبی در شهرستان مانند گاز رسانی و خدمات پزشکی صورت گرفته اما باعث نمی شود که روستاهای بالای 50 خانوار که جاده نداشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز،حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه تربت جام در جمع مسئولان و معتمدین شیعه و اهل سنت شهرستان که در هیئت حسینی برگزار شد با اشاره به خدمات صورت گرفته در شهرستان گفت: کارهای خوبی در شهرستان مانند گاز رسانی و خدمات پزشکی به روستاها در سایه وحدت و همدلی صورت گرفته که باید شکر گزار باشیم اما این باعث نمی شود که خیلی مشکلات را گوش زد نکنیم تعدادی از روستاهای بالای ۵۰ خانوار جاده ندارند و مردم  با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز, جام روز,

حجت الاسلام طاهری با اشاره به نقش وتاثیر گذاری دانشگاه در شهرستان بیان داشت: در بحث اشتغال تربت جام با داشتن شش واحد دانشگاهی تاکنون از این ظرفیت کمکی گرفته نشده و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با داشتن ۴۰ هیئت علمی با شهر رابطه ندارند.

,

وی با اشاره به فعالیت های دانشگاه زابل تصریح کرد: دانشگاه منطقه محروم زابل که در استان کم برخوردار سیستان و بلوچستان است امروز به بزرگترین دانشگاه خاورمیانه تبدیل شده است و این امر با بال بردن روحیه خدمت محقق می شود.

,

امام جمعه تربت جام با اشاره به کمبود منابع آبی و ظرفیت بالای تولیدات کشاورزی تریت جام در سطح استان خراسان رضوی یاد آور شد: امروز فراوری محصول ارزش افزوده بسیاری دارد اما تربت جام با توجه به اینکه در بسیاری از محصولات کشاورزی رتبه برتر استان را دارد اما متاسفانه از صنایع فرآوری محروم است که اگر سرمایه گذاران در این بخش هزینه کنند می توانند از سود بالایی بهره مند شوند.

,

حجت الاسلام طاهری با اشاره به شرایط مطالبه گری خطاب به معتمدین عنوان کرد: ظرفیت ایجاد شده توسط معتمدین شهرستان برای مطالبه گری از همه ارکان اداره شهر می باشد و اگر معتمدین از امام جمعه و مسولان انتقادی دارند باید مطرح کنند و اجازه ندهیم کسی از دایره شورای معتمدین شهرستان خارج شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه