اخبار داغ

وزیر اطلاعات:

ذلت پذیرفتن در اسلام مرگ واقعی است/ فرهنگ شهادت‌طلبی ملت ایران، دیکتاتورها و دشمنان را خلع سلاح کرده است

ذلت پذیرفتن در اسلام مرگ واقعی است/ فرهنگ شهادت‌طلبی ملت ایران، دیکتاتورها و دشمنان را خلع سلاح کرده است
وزیر اطلاعات گفت: در مقابل ملت ایران که روحیه شهادت‌طلبی در بین مردم وجود دارد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ترس از خدا و نهادینه شدن فرهنگ شهادت؛ دشمنان، دیکتاتورها و ظالمان را خلع سلاح کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در یادواره شهدای روحانی نهاوند در مصلا نماز جمعه این شهرستان گفت: ملتی که شهادت دارد عزتش بیمه‌شده است؛ چون ترس یک ملت از مرگ باعث ذلت آن ملت می‌شود و در این شرایط ظالمان بر انها مسلط می‌شوند و ملتی که از مرگ هراس دارد در برابر دیکتاتور ذلت پذیر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

حجت‌الاسلام علوی بیان داشت: اگر ملتی مانند ایران اسلامی از مرگ نترسد و مرگ را عبور از یک موجودیت و ورود به یک موجودیت دائمی بداند در این شرایط حتی اگر دیکتاتورها و ظالمان هم مردم را از مرگ بترسانند آن ملت دیگر ترسی ندارد و در مقابل دشمنان خواهد ایستاد همان‌گونه که ملت ایران در مقابل دشمنان ایستاده است.

,

وی افزود: شهادت‌طلبی ملت ایران قدرت سلطه‌طلبی را از امریکا گرفته است و این شهادت‌طلبی است که داغ به ذلت کشاندن ایران را بر دل دشمنان گذاشته است و ملت ایران در مقابل دشمنان صف واحد تشکیل داده‌اند.

,

وزیر اطلاعات افزود: راز و رمز پیروزی ملت ایران ترسیدن از خدا و نترسیدن از مرگ است و این نترسیدن از مرگ باعث ناامید شدن دشمنان شده است.

,

وی بیان داشت: ملت ایران از مرگ هراسی ندارد و در این شرایط اگر دشمنان این ملت را تهدید کنند، این ملت بر روی مرگ لبخند می‌زند و هراسی ندارد مانند دوران دفاع مقدس که این‌گونه بود.

,

علوی گفت: انسان ذلیل چیزی برای زندگی ندارد و مرده است و اما کسی که از مرگ هراس ندارد، حتی اگر در زیرخاک باشد باعزت مرده است و برای همیشه جاودانه وزنده است؛ مانند امام حسین (ع) که شهادت را برگزید و جاودانه شد.

,

وزیر اطلاعات عنوان کرد: دین اسلام و ذلت پذیری باهم جور نیستند و به همین دلیل بود که امام حسین (ع) شهادت را پذیرفت و زیر بار ذلت دشمن نرفت و جاودانه شد.

,

وی بیان داشت: ملت ایران با شهادت‌طلبی از مرگ هراس ندارد و احساس مرگ در نزد این مردم شیرین‌تر از عسل است و ملتی که این‌گونه روحیه‌ای دارد تهدید بر آن اثر ندارد.

,

علوی بابیان اینکه اسلام ذلت را برای امت اسلامی نمی‌پسندد، گفت: در مقابل ملت ایران که روحیه شهادت‌طلبی در بین مردم وجود دارد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و امروز فرهنگ شهادت‌طلبی در ملت ایران نهادینه‌شده است.

,

وی ادامه داد: دین مبین اسلام روح شهادت‌طلبی را در بین مردم ایران اسلامی ایجاد و تقویت کرد و امام خمینی (ره) هم روح کربلا و فرهنگ شهادت را در بین مردم زنده کرد.

,

وزیر اطلاعات در پایان گفت: هرچه داریم از فرهنگ شهادت و از ایثارگری شهدای عزیزمان است و بعد از انقلاب دشمنان می‌خواستند با کشتن مردم و روحانیون اراده ملت ایران را از بین ببرند که در این شرایط امام عزیز امت فرمودند؛ بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه