اخبار داغ

نشست خبری بعد از بازی ذوب آهن و صنعت نفت؛

قلعه ‌نویی: سه امتیاز این بازی حق ما بود/ کمالوند: ذوب آهن آماده ‌ترین تیم لیگ است

قلعه ‌نویی: سه امتیاز این بازی حق ما بود/ کمالوند: ذوب آهن آماده ‌ترین تیم لیگ است
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌ آهن، گفت: سه امتیاز این دیدار را با یک نیمه فوتبال بازی کردن به دست آوردیم و به نظرم این سه امتیاز هم حق‌مان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از میدان نیوز؛ امیر قلعه ‌نویی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در نیمه اول در حد ذوب ‌آهن بازی نکردیم با این حال خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز, امیر قلعه ‌نویی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در نیمه اول در حد ذوب ‌آهن بازی نکردیم با این حال خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم.,

در یک اشتباه بچه‌ گانه گل خوردیم

, در یک اشتباه بچه‌ گانه گل خوردیم, در یک اشتباه بچه‌ گانه گل خوردیم,

وی با بیان این که در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و دو گل زدیم و همین طور چند گل نزدیم، ادامه داد: آن‌ ها یک موقعیت هم نداشتند و در یک اشتباه بچه‌ گانه گل خوردیم.

,

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌ آهن افزود: اشتباهات آخر بازی گریبان ما را می‌ گیرد، ما باهوش بازی کردیم اما در پایان مسابقه نزدیک بود که همانند دیدار آبادان جریمه شویم.

,

قلعه ‌نویی با بیان این که تیم ‌های کمالوند همیشه فوتبال خوبی بازی می ‌کنند، تصریح کرد: بازیکنان صنعت نفت در نیمه اول این دیدار آمده بودند تا از ضدحملات استفاده کنند ولی تیم ما قوی عمل کرد.

,

وی با اشاره به این که در نیم ‌فصل دوم بازیکنان خوبی گرفتیم، گفت: اکنون تیم روند بهتری پیدا کرده است به نظرم همین که بازیکنان ما به خودباوری رسیده‌ اند خوب است، اما در نیم ‌فصل اول وقتی به نیمکت نگاه می ‌کردیم نمی ‌دانستیم چه کسی را تعویض کنیم.

,

سه امتیاز این دیدار را با یک نیمه فوتبال بازی کردن به دست آوردیم

, سه امتیاز این دیدار را با یک نیمه فوتبال بازی کردن به دست آوردیم, سه امتیاز این دیدار را با یک نیمه فوتبال بازی کردن به دست آوردیم,

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌ آهن افزود: سه امتیاز این دیدار را با یک نیمه فوتبال بازی کردن به دست آوردیم و به نظرم این سه امتیاز هم حق‌ مان بود.

,

قلعه ‌نویی با بیان این که ذوب ‌آهن به دو بازیکن جدید هم نیاز دارد، تصریح کرد: تا وقت داریم باید دو مهره و دو بازیکن بگیریم، چون آمدن آن دو نفر خیلی به ما کمک می ‌کند.

,

وی افزود: یکی از آن ‌ها که ایرانی است فردا می ‌آید و یک بازیکن خارجی هم در اسرع وقت اضافه خواهد شد و باشگاه نامه زده است که کارهای او انجام شود.

,

سرمربی تیم ذوب ‌آهن در مورد این که گفته می شود بازی نکردن اکبر ایمانی و بختیار رحمانی به این خاطر بود که به آن ها استراحت داده بودید، گفت: این حرف‌ ها نیست، فکر می ‌کنم آن ها به بازی بعدی نرسند چون مصدوم هستند، جا دارد از کادر پزشکی ‌مان هم تشکر کنم که شبانه روز تلاش می کنند.

,

قلعه ‌نویی در مورد برنامه تیم ذوب ‌آهن برای رسیدن به قهرمانی، خاطر نشان کرد: برنامه‌ ریزی ما بازی به بازی است، 10 فینال در پیش داریم، تا امشب می ‌توانیم برای این بازی خوشحالی کنیم.

,

وی با بیان این که باید از فردا به فکر استقلال خوزستان باشیم، گفت: به پرسپولیس و تیم‌ های بالا جدول کار نداریم، انسان به امید زنده است، ما کار خودمان را می‌کنیم تا ببنیم در آینده چه می‌ شود.

,

ذوب آهن آماده ‌ترین تیم نیم ‌‌فصل دوم است

, ذوب آهن آماده ‌ترین تیم نیم ‌‌فصل دوم است, ذوب آهن آماده ‌ترین تیم نیم ‌‌فصل دوم است,

فراز کمالوند پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب ‌آهن اصفهان اظهار کرد: اول به تیم ذوب ‌آهن تبریک می‌گویم، این تیم آماده ‌ترین تیم نیم ‌‌فصل دوم است.

,

وی با بیان این که با در نیمه اول یک موقعیت گلزنی هم به حریف ندادیم، ادامه داد: در نیمه دوم ما 10 نفره شدیم، به همین دلیل گل اول را دریافت کردیم.

,

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: در ادامه بازی برای جبران گل خورده تلاش کردیم که در ضد حمله گل دوم را هم خوردیم.

,

در این بازی به بسیاری از بازیکنانم استراحت داده بودم

, در این بازی به بسیاری از بازیکنانم استراحت داده بودم, در این بازی به بسیاری از بازیکنانم استراحت داده بودم,

کمالوند با اشاره به این که ما اکنون تمام تمرکزمان را روی جام حذفی گذاشته‌ ایم، خاطر نشان کرد: ما در نیم فصل نخست هم پس از بازی با پارس جنوبی دچار اُفت شدیم، الان هم به همین وضعیت دچار شده ‌ایم، در این بازی به بسیاری از بازیکنانم استراحت داده بودم.

,

وی افزود: ما از تاریخ پنجم تا 18 بهمن ‌ماه چهار بازی سنگین را پیش رو داریم، ما هیچ چاره‌ ای جز تقسیم انرژی بازیکنان‌ مان نداریم.

,

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: به نظرم ما در پایان لیگ رتبه تک ‌رقمی خواهیم داشت و خیلی فرق نمی‌کند ششم شویم یا هفتم، الان مهم جام حذفی است و ما هم انرژی ‌مان را برای این مسابقات ذخیره می‌کنیم.

,

ما توان جنگیدن در دو جام را نداریم

, ما توان جنگیدن در دو جام را نداریم, ما توان جنگیدن در دو جام را نداریم,

کمالوند ادامه داد: همان‌ طور که گفتم رتبه ما در جدول فرقی نمی‌کند، ما از لیگ برتر نمی‌ توانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم، باید واقع‌ گرا باشیم چرا که ما توان جنگیدن در دو جام را نداریم.

,

وی افزود: به نظرم در لیگ برتر پرسپولیس، استقلال، فولاد خوزستان و ذوب آهن شانس بیشتری برای گرفتن سهمیه دارند.

,

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد: اگر خدایی ناکرده در جام حذفی مقابل استقلال به نتیجه نرسیم، ادامه لیگ را با قدرت ادامه می‌ دهیم و دیدار با استقلال یک فینال برای ما است چرا که برنده این بازی امید زیادی به قهرمانی دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه