اخبار داغ

با حضور 8 تیم صورت گرفت؛

آغاز مسابقات لیگ فوتسال بسیج خراسان رضوی در خلیل آباد

آغاز مسابقات لیگ فوتسال بسیج خراسان رضوی در خلیل آباد
مراسم افتتاحیه مسابقات لیگ فوتسال بسیج استان خراسان رضوی عصر امروز با حضور 8 تیم از نواحی خلیل آباد، عمار، کمیل، سبزوار، تربت حیدریه، تایباد، خواف و خوشاب در سالن شهید محمدیان خلیل آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مسابقات قهرمانی لیگ فوتسال بسیج استان خراسان رضوی رده سنی نوجوانان از امروز پنج شنبه 28 دیماه در سالن ورزشی شهید محمدیان  شهرستان خلیل آباد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

مرحله مقدماتی این مسابقات در هفته بسیج با حضور 25 تیم در 4 گروه برگزار شد و 2 تیم از هر گروه به این دوره از مسابقات راه پیدا کردند.

,

در این دوره از مسابقات در که در 4 هفته متوالی برگزار می شود تیم هایی از نواحی خلیل آباد، عمار مشهد، سبزوار، تربت حیدریه، تایباد، خواف، کمیل مشهد و خوشاب به صورت دوره ای با یکدیگر به رقابت می پردازند.

,

میزبان هفته اول این مسابقات شهرستان خلیل آباد بود و این مسابقات در هفته بعد در شهرستان های خواف، خوشاب و تربت حیدریه برگزار می شود و هر تیمی که بتواند امتیاز بالاتری کسب کند به عنوان قهرمان معرفی و به لیگ فوتسال بسیج کشور در رده سنی نوجوانان اعزام می شود.

,

مراسم افتتاحیه  این مسابقات، عصر امروز با حضور بیش از 100 ورزشکار، سرپرست و مربی بسیجی و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

,

 

,

بسیج طلایه دار عرصه های مختلف است 

, بسیج طلایه دار عرصه های مختلف است ,

مجتبی شاکری در این مراسم اظهار داشت: بسیج در طول قریب به 40 سال از انقلاب ثابت کرده که در هر عرصه ای که وارد شده نیرویی بسیار تاثیر گذار و موفق بوده است.

,

وی با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز مدیون خون شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز و هوشیاری بسیج و بسیجیان و رهنمود های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: بسیج طلایه دار همه عرصه ها بوده است.

,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه  نشاط و شادابی و داشتن بدنی سالم و تندرست برای خدمت به جامعه اسلامی یکی از ضروریات است، تصریح کرد: امیدواریم بسیج در عرصه ورزش پیشگام باشد و ورزشکاران بسیجی در کنار تقویت جسم نیز به تقویت روحانی و معنوی خود بیشتر بپردازند.

,

وی در پایان اذعان کرد: جنگ نرم دشمنان که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و دولت است و امیدواریم با تقویت عرصه معنوی در کنار ورزش، نسلی فعال، پویا  و فعال در برابر توطئه ها داشته باشیم.

,

روز نخست این مسابقات در حالی با برگزاری سه دیدار به پایان ‌رسید که طی آن تیم ناحیه خلیل آباد با کسب دو پیروزی و 6 امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول لیگ فوتسال استان خراسان رضوی قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه