اخبار داغ

مدیر حمل‌ونقل و تاکسیرانی شهرداری چناران خبر داد:

افزایش سهم خودروهای تک‌سرنشین در ترددهای درون‌شهری

افزایش سهم خودروهای تک‌سرنشین در ترددهای درون‌شهری
مدیر حمل‌ونقل و تاکسیرانی شهرداری چناران گفت: سهم خودروهای تک‌سرنشین در ترددهای درون‌شهری نسبت به سنوات گذشته به شدت افزایش یافته و باید ضمن اجرای طرح پارکینگ هوشمند، ناوگان‌های حمل‌ونقل عمومی، جایگزین وسایل حمل‌ونقل شخصی در ترددهای درون‌شهری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، محمدرضا طحان در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه کمیته فنی ترافیک شهرداری، مطالعات طرح ترافیکی و بررسی مشکل رمپ ورودی از شهرک صنعتی به بلوار بهشتی چناران خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

دبیر کمیته فنی ترافیک شهرداری ادامه داد: هدف مطالعه این طرح رسیدن به برنامه‌ها و طرح‌های مختلف برای کاهش مشکلات ترافیکی چناران است که سعی داریم بتوانیم با استفاده از سیستم‌های جدید و کارآمد حمل‌ونقلی، شبکه حمل‌ونقل درون‌شهری را توانمند سازیم.

,


وی افزود: با مطالعاتی که انجام شده هم‌اکنون شاهد ازدیاد خودروهای شخصی در خیابان‌ها و معابر شهر هستیم که متأسفانه با توجه به بافت قدیمی شهر چناران و عرض کم معابر آن به‌ویژه در بلوارهای اصلی مانند بلوار امام خمینی (ره)، طالقانی و بهشتی با مشکل پارکینگ مواجه هستیم و سهم خودروهای تک‌سرنشین در ترددهای درون‌شهری از سنوات گذشته در مقایسه با سال 96 بشدت افزایش یافته است.

,
,

 

,

وی ادامه داد: برای کاهش مشکلات ترافیکی و مشکلات زیست‌محیطی، مدیریت شهری و ترافیک، باید ضمن اجرای طرح پارکینگ هوشمند، ناوگان‌های حمل‌ونقل عمومی را جایگزین وسایل حمل‌ونقل شخصی در ترددهای درون‌شهری در دستور کار قرار دهند.

,


مدیر حمل‌ونقل و تاکسیرانی شهرداری چناران افزود: در این جلسه همچنین، تعیین تکلیف مینی ون‌های مسیر گلبهار به چناران، جانمایی استقرار مسافربرهای خطوط روستایی در شمال غربی پل ورودی، بررسی مشکل رمپ ورودی شهرک صنعتی به بلوار بهشتی به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد و تصمیماتی در این خصوص به‌صورت مصوبه از سوی اعضای این کمیته اخذ شد.

,
,


طحان خاطرنشان کرد: از دیگر موضوعاتی که توسط اعضای این کمیته بررسی شد، موضوع نصب سرعت گاه و سرعت‌گیر در معابر و بلوارهای اصلی شهر بود که پس از بازدید میدانی از این مسیرها، مقرر شد نسبت به نصب سرعت‌گیر در برخی از معابر شهری اقدام شود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه