اخبار داغ

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

مدیران باید به صورت جهادی در مناطق حضور میدانی داشته باشند

مدیران باید به صورت جهادی در مناطق حضور میدانی داشته باشند
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر جهادی مدیری است که شبانه‌روز در فکر مردم و حل مشکلات آن‌ها باشد و با حضور میدانی در مناطق مختلف حوزه مأموریت خود بدون اینکه مردم برای حل مشکلات خود به اداره مراجعه کند، نسبت به رفع مشکلات اقدام و زمینه رضایت‌مندی مردم را فراهم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال؛ بیت‌الله عبدالهی نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی؛ شامگاه پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با انتقاد از سیستم بانکی کشور گفت: متأسفانه سخت‌گیری سیستم بانکی، بهره‌های بالا و جریمه‌های سنگین بانک‌ها امان سرمایه‌گذاران را بریده است و اگر اقدام اساسی در حل این مشکل صورت نگیرد طرح‌های تولیدی و صنعتی با مشکل اساسی مواجه خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال,

وی با انتقاد از برخی ادارات نیز گفت: متأسفانه برخی مدیران اصلاً انگیزه‌ای برای حل مشکلات مردم ندارند و خود را در دفاتر پرزرق‌وبرق خود محبوس کرده‌اند و از مشکلات مردم خبر ندارند.

,

عبدالهی بیان داشت: مدیر جهادی مدیری است که شبانه‌روز در فکر مردم و حل مشکلات آن‌ها باشد و با حضور میدانی در مناطق مختلف حوزه مأموریت خود بدون اینکه مردم برای حل مشکلات خود به اداره مراجعه کند، با حضور خود در این مکان‌ها ازجمله روستاها و مناطق محروم نسبت به رفع مشکلات اقدام و زمینه رضایت‌مندی مردم را فراهم کنند.

,

وی یادآور شد: مدیری که منتظر اتمام ساعت کاری است و حتی راضی نیست یک ساعت بعد از وقت اداری، وقتش را صرف خدمت به مردم کند به درد این نظام نمی‌خورد و باید به‌جای آن‌ها مدیران دلسوز، خلاق و مدبر استفاده شود.

,

این نماینده مجلس خاطرنشان ساخت: متأسفانه برخی مدیران ادارات حتی محل سکونتشان را نیز در مرکز استان و سایر شهرها انتخاب کرده‌اند و بعد از وقت اداری کسی پاسخگوی مردم نیست و با ماشین اداری رفت‌وآمد می‌کنند که باید مسئولان ذی‌ربط با این‌گونه مدیران برخورد کنند.

,

وی تأکید کرد: متأسفانه دعواهای جناحی مشکلات مردم را تحت‌الشعاع قرار داده و این‌گونه موارد مسئولان را از مشکلات مردم غافل کرده است که باید در این خصوص با حفظ وحدت در حل مشکلات به‌حق و خواسته مردم که قسمتی از آن در قالب اعتراض مردمی انجام شد واکنش نشان داده و احساس مسئولیت کنیم.

,

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس به برخی تبعیض‌ها در پرداخت حقوق و دستمزدها اشاره کرد و افزود: در یک دولت، شرکت‌های دولتی حقوقی دریافت می‌کنند که قابل‌مقایسه با حقوق یک معلم و فرهنگی نیست و این نوعی تبعیض و بی‌عدالتی است که باید برنامه‌ریزان در این خصوص فکر اساسی کنند.

,

وی از عدم توجه شرکت آب منطقه‌ای استان به مشکلات این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: متأسفانه باوجوداینکه بیش از 30 میلیارد ریال برای سد ایثار اهر از بیت‌المال هزینه شده ولی به دلایلی نامشخص به حال خود رهاشده و کسی پاسخگو نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه