اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

بودجه‌ای که از سوی دولت به مجلس اعلام شده است ۳۰ درصد تورم دارد/ وزیری که ۱۳۰ شرکت دارد نمی‌تواند فقر را درک کند

بودجه‌ای که از سوی دولت به مجلس اعلام شده است ۳۰ درصد تورم دارد/ وزیری که ۱۳۰ شرکت دارد نمی‌تواند فقر را درک کند
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: این‌که کارآمدی نظام به‌خاطر ناکارآمدی دولت زیرسئوال رفته است به‌خاطر این است که دولت رفاه‌زده و تجمل‌گرا مشغول فعالیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما؛ سیدحسین نقوی حسینی ، نماینده شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی پنج‌شنبه شب در جمع بسیجیان حوزه یک حضرت قائم عجل‌الله تعالی فرجه الشریف ورامین اظهار داشت: افراد بزرگی در این مکان‌های متبرک نشسته و پرورش پیدا کردن و از سوی دیگر شاهد هستیم که به درجات بسیار بالا رسیده اند که شهدا قسمتی از این افراد هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما؛, ورامین ما,

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) بنیانگذار و ادامه دهنده راه تفکر بسیج بوده و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همچنان ادامه دهنده این راه است که برخوردها و مشخصات ایشان نماینگر این مسئله است.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی روحیه بسیجی را نیازمند تقویت دانست و بیان کرد: کشورهای مختلف دنیا از این تفکر استفاده می‌کنند و شاهد بودیم که داعش را همین تفکر نابود کرد.

,

 

,

نقش تفکر بسیج در حل مشکلات / تشریح وضعیت مالی امام خمینی (ره) 

, نقش تفکر بسیج در حل مشکلات / تشریح وضعیت مالی امام خمینی (ره) , نقش تفکر بسیج در حل مشکلات / تشریح وضعیت مالی امام خمینی (ره) ,

نقوی اظهار داشت: آمریکایی‌ها اختلافی را روی گسل خونین فعال کردند تا ۱۰۰ سال جهان اسلام را با هم درگیر کنند ولی تفکر بسیجی جلوی این مسئله ایستاد و به پیروزی نیز رسید.

,

وی خاطر نشان کرد: هیچ مشکلی در دنیا نیست که بدون حضور آمریکا برطرف شود ولی شاهد هستیم که جمهوری اسلامی ایران مشکل داعش را بدون حضور آمریکا از بین برد.

,

نماینده منطقه ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آن‌هایی که در دنیا هنرنمایی می‌کنند و اختراعات و اکتشافات بزرگ را انجام می‌دهند همین جوانان بسیجی هستنند که نمونه آن‌ها شهید احمدی روشن هستند.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: از قبل انقلاب امام خمینی(ره) فردی بود که میلیاردها تومان پول زیر دستشان می‌چرخید و بعد از انقلاب نیز همان‌گونه بود اما پس از انقلاب نیز هیچ سرمایه‌ای برای خود در نظر نگرفتند و تنها خانه‌ای که ارثیه پدرشان بود را نیز وقف کمیته امداد کردند.

,

وی خاطر نشان کرد: بسیجیان دارای مختصات و ویژگی‌های ناب و خاص هستند به این معنی که به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان اقدامات لازم را انجام دهند.

,

نقوی با اشاره به ۱۵ رای مخالف نماینده مجلس شورای اسلامی در به رسمیت شناختن قدس شریف، گفت: این افراد تربیت شدن مکتب بسیج نیستند و این درس عبرتی است که همه ما در آینده در هر جایگاهی که رسیدیم تفکر بسیجی را حفظ کنیم.

,

 

,

امروز رئیس جمهور به جمع بی‌سوادها پیوسته است

, امروز رئیس جمهور به جمع بی‌سوادها پیوسته است, امروز رئیس جمهور به جمع بی‌سوادها پیوسته است,

نماینده منطقه ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور زمانی که مطالبی را می‌گفتیم به ما می‌گفتند بی‌سواد و امروز خود رئیس جمهور به جمع بی‌سوادها پیوسته است.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه کارآمدی نظام بخاطر ناکارآمدی دولت زیر سوال رفته است بخاطر این است که دولت رفاه زده و تجمل گرا مشغول فعالیت است.

,

وی با بیان اینکه ایران سیاست های خود را در منطقه دیکته می کند، خاطر نشان کرد: امروز هر اقدامی در منطقه انجام می‌شود اعلام می شود که این اقدامات برای ایران است و این به آن دلیل است که می دانند که ایران توانمند است.

,

نقوی اظهار داشت: آنهایی که اعلام می‌کنند تورم تک رقمی است یا معنی تک رقمی را نمی‌فهمند یا اینکه در این جامعه زندگی نمی‌کنند که بدانند وضعیت مردم چگونه است.

,

 

,

بودجه‌ای که از سوی دولت به مجلس اعلام شده است ۳۰ درصد تورم دارد / وزیری که ۱۳۰ شرکت دارد نمی‌تواند فقر را درک کند / قراردادهای وزارتخانه با شرکت‌های وزیر 

, بودجه‌ای که از سوی دولت به مجلس اعلام شده است ۳۰ درصد تورم دارد / وزیری که ۱۳۰ شرکت دارد نمی‌تواند فقر را درک کند / قراردادهای وزارتخانه با شرکت‌های وزیر , بودجه‌ای که از سوی دولت به مجلس اعلام شده است ۳۰ درصد تورم دارد / وزیری که ۱۳۰ شرکت دارد نمی‌تواند فقر را درک کند / قراردادهای وزارتخانه با شرکت‌های وزیر ,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه ای که از سوی دولت به مجلس اعلام شده است ۳۰درصد تورم دارد، تصریح کرد: وزیری که ۱۳۰ شرکت دارد نمی تواند فقر را درک کند زیرا وزارت خانه‌اش با شرکت‌های خودش قرارداد می‌بندند.

,

وی خاطر نشان کرد: امروز حکومت اسلامی نداریم بلکه دولت اسلامی داریم به این معنی که مردم خودشان مسئولین را انتخاب می‌کنند و به همین دلیل نیز باید مسئولیت مردم را به آن‌ها گوشزد کنیم.

,

 

,

رئیس جمهور در حادثه کشتی سانچی سرفه‌ای هم نکرد 

, رئیس جمهور در حادثه کشتی سانچی سرفه‌ای هم نکرد , رئیس جمهور در حادثه کشتی سانچی سرفه‌ای هم نکرد ,

نماینده منطقه ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: در حادثه کشتی سانچی رئیس جمهور سرفه‌ای نمی‌کند و وزیر راه که مسیر کشتی‌ها زیر نظر او می‌باشد و وزیر نفت که محموله این کشتی متعلق به او است نمی‌رود و وزیر کار را به محل کشتی می‌فرستند ولی بعداً بعضی افراد می‌گویند که به پای رهبر می‌افتیم در حالی که این مطلب اصلاً درست نیست.

,

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی به اینگونه است که وقتی فردی از مردم رای اعتماد گرفت آن زمان است که دیگر نمی‌توان کاری کرد و تنها محکمه صندوق رای است که وقتی نام فردی به عنوان مسئول از آن بیرون می‌آید دیگر مشکل با نظام نیست.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم باید مسئولیت شناس باشند، اظهار داشت: این نظام نیازمند مردان با تجربه و پخته و با مختصات تفکرات بسیجی دارد و بسیجیان باید خود را آماده ماموریت بزرگی کنند.

,

نقوی با بیان اینکه پایگاه های بسیج بستر مناسب پرورش این تفکر است، گفت: آنهایی که در پایگاه های بسیج بوده و هستند یکدیگر را برادر می‌دانستند و با هم متحد می‌شدند تا اهداف نظام و انقلاب پیش رود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه