اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

پروژه نفوذ دشمن مانند موریانه به جان دستگاه‌های فرهنگی افتاده است

پروژه نفوذ دشمن مانند موریانه به جان دستگاه‌های فرهنگی افتاده است
کارشناس مسائل سیاسی درباره پروژه نفوذ دشمن گفت: نفوذ مانند موریانه به جان دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی افتاده است اما برخی به جای حساسیت برروی این موضوع، از حضور بسیج در مدارس نگرانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مطهری‌فر ، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌گو  با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ارم خبر اظهار داشت: نماینده شهرستان پاکدشت در خبرگزاری خانه ملت عنوان داشته‌اند که «تربیت کودکان و نوجوانان به تخصص ویژه‌ای نیاز دارد که معلمان به‌ویژه مربیان تربیتی مدارس دوره‌های لازم را در این رابطه پشت سر گذاشته‌اند و هر فردی بیرون از این مجموعه نمی‌تواند اهداف مورد نظر را دنبال کند. در میان بسیجیان افرادی با دکترای تربیتی وجود دارند اما حتی استفاده از توانمندی این افراد با مدرک دکترا نیز باید پس از رد شدن از کانال گزینشی آموزش و پرورش باشد و اصلاً این وزارتخانه باید در ابتدا چنین کمک اعلام نیاز کند؛ بنابراین باید پرسید مگر آموزش و پرورش از بسیج کمک خواسته است؟» خوب ما از ایشان و کسانی که چنین نگاهی دارند می‌پرسیم: آیا حضور  و کمک‌های تربیتی و مشاوره‌ای بسیج به مدارس، نگران کننده است یا حذف تدریجی و هدفمند فرهنگ ایثار و شهادت از دروس مدارس؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر, ارم خبر,

وی گفت: آیاحضور بسیجی مخلص آسیب‌زاست یا تصویر خالکوبی دیوید بکهام در کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای دوره دوم متوسطه؟ آیا کمک و مشاوره بسیج نگران‌کننده است یا آسیب‌های نو پدید که از طریق فضای مجازی و ماهواره کودکان و فرزندان معصوم را به مسلخ فنا می‌کشاند؟

,

مدیر مسئول نشریه صالح افزود: آیا میان حذف تدریجی مفاهیم ایثار و شهادت با سند بین‌المللی آموزش 2030 رابطه‌ای برقرار نیست؟ ، اگر هست که حتماً هست چرا آقایان فریاد بر نمی‌آورند؟ ، آقای نماینده که حضور بسیج و بسیجی را در مدارس بر نمی‌تابد چرا در مورد نفوذ آشکار و پنهان فرهنگی دشمنان اسلام و کشور به مدارس و مراکز فرهنگی مهر سکوت برلب زده است؟

,

این روزنامه‌نگار بیان داشت: آیا دستگاه آموزش و پرورش واقعاً از تفکر بسیجی و یاری گرفتن از نهاد بسیج بی‌نیاز و مستغنی است؟ ، آیا آقای نماینده ، نهاد بسیج و بسیجیان را صرفاً در چارچوب نظامی تأویل و تفسیر می‌کند یا تفکر بسیجی بیش از آن که رویکرد نظامی داشته باشد، جنبه فرهنگی، فکری و بصیرتی دارد؟

,

مطهری‌فر در پایان تصریح کرد: در خود آموزش وپرورش فرهنگیان بسیجی زیادی حضور دارند که اگر موانع نباشد این ظرفیت می‌تواند تحول شگرفی ایجاد کند که متأسفانه فرهنگی بسیجی در محدویت‌های مختلف قرار دارد، به نظر می‌رسد در دستگاه‌های فرهنگی _ آموزشی درب باید به روی همه تفکرات و آسیب‌ها باز باشد جز تفکر بسیجی که رویکرد غالب آن فرهنگی و تربیتی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه