اخبار داغ

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب:

سومین ایستگاه آتش نشانی در میاندوآب احداث می شود

سومین ایستگاه آتش نشانی در میاندوآب احداث می شود
نایب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: عملیات احداث سومین ایستگاه آتش نشانی میاندوآب بزودی در کوی وکیل کندی این شهر آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، احد غفاری، امروز در گفت و گویی با اعلام خبر راه اندازی این ایستگاه آتش نشانی، اظهار کرد: سومین ایستگاه آتش نشانی میاندوآب در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع در کوی وکیل کندی احداث و راه اندازی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب افزود: با شروع به کار این ایستگاه، در مواقع مورد نیاز خدمات اعم از اطفاء حریق و امداد رسانی به همشهریان عزیز در این ناحیه از شهر و مناطق تحت پوشش در اسرع وقت و با سرعت انجام می گیرد.

,

وی گفت: در حال حاضر دو ایستگاه آتش نشانی در میاندوآب فعال هستند و تلاش می کنیم تا علاوه بر راه اندازی سومین ایستگاه میاندوآب در کوی وکیل کندی، چهارمین ایستگاه را نیز در منطقه دیگر شهر در ساحل چپ زرینه رود راه اندازی کنیم.

,

غفاری با قدردانی از اعضای شورای شهر و شهردار میاندوآب در زمینه توجه به ارتقای سطح خدمات دهی به مردم در مناطق مختلف شهر، تصریح کرد: جا دارد تا به نوبه خود از مدیر عامل و کارکنان خدوم آتش نشانی میاندوآب که با کمترین امکانات به صورت شبانه روزی در خدمت همشهریان عزیز هستند، تقدیر و تشکر کنم.

,

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب هم چنین در پایان بر لزوم برنامه ریزی مسئولان برای تجهیز ایستگاههای آتش نشانی میاندوآب به امکانات جدید و مناسب تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه