اخبار داغ

هافبک تیم فوتبال ذوب ‌آهن:

شایسته پیروزی با گل‌ های بیشتری بودیم/ امتیازهای نیم فصل اول خیلی ساده از دست رفت

شایسته پیروزی با گل‌ های بیشتری بودیم/ امتیازهای نیم فصل اول خیلی ساده از دست رفت
هافبک تیم ذوب ‌آهن، گفت: شایسته پیروزی با گل‌ های بیشتری در مقابل تیم حریف بودیم و اگر دقت می ‌کردیم با گل ‌های بیشتری این پیروزی ثبت شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا حسینی در گفت و گو با میدان نیوز با اشاره پیروزی تیم خود مقابل تیم صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: بعد از یک نیم فصل سخت و پر فراز و نشیب به یک بلوغ فنی و تاکتیکی در فاز دفاعی و حمله رسیده ایم و توانستیم موقعیت ‌های خوبی را به ثبت برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز,

وی ادامه داد: هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی خیلی خوب کار می‌ کنیم، در دفاع موقعیت به حریف نمی ‌دهیم و در حمله موقعیت ‌های بسیاری خلق می‌ کنیم.

,

هافبک تیم ذوب ‌آهن با بیان این این که امروز شانس با ما یار نبود، افزود: شایسته پیروزی با گل‌ های بیشتری در مقابل تیم حریف بودیم و اگر دقت می ‌کردیم با گل ‌های بیشتری این پیروزی ثبت شده بود.

,

حسینی با اشاره به این که دروازه ‌بان صنعت نفت آبادان خوب کار کرد، گفت: همه بچه ‌ها برای رسیدن به این پیروزی تلاش کردند، روند خوبی را در نیم فصل دوم در پیش گرفته ‌ایم که امیدوارم این روند هم در لیگ و هم در جام باشگاه‌ های آسیا ادامه پیدا کند.

,

وی با بیان این که خوشحالم بازی زیبایی به نمایش گذاشتیم، خاطر نشان کرد: تنها حسرت باقی مانده، فرصت‌ ها و موقعیت ‌هایی است که در نیم فصل نخست از دست دادیم که می ‌توانستیم در خیلی از بازی ‌ها برنده باشیم و الان شرایط تیم بهتر بود.

,

حسینی ادامه داد: زودتر از این‌ ها حقمان بود که با این نتایج در دیدارها پیروز شویم ولی متأسفانه امتیازها خیلی ساده از دست رفت، امیدوارم همت بازیکنان، کادر فنی و تمام عوامل باشگاه جبران‌ کنیم.

,

هافبک تیم ذوب ‌آهن در مورد پست‌ خود در این تیم، گفت: سیستم اولیه تیم در هافبک راست و در اکثر اوقات چپ هم بازی می‌کنم، امیر قلعه‌ نویی این آزادی را به ما می‌ دهد که بتوانیم آزاد بازی کنیم و در حمله به وسط یا چپ و راست هم برویم.

,

بازیکن تیم فوتبال ذوب ‌آهن با اشاره به درگیری لفظی‌ خود با رشید مظاهری، خاطر نشان کرد: من و رشید همزبان هستیم و این‌ موضوعات بین ما طبیعی است.

,

وی در مورد دیدار با نماینده هند در جام باشگاه ‌های آسیا، تصریح کرد: نمی ‌توان به این زودی راجع به این تیم صحبت کرد چرا که شناخت کافی نداریم و باید ببینم تیم هند در چه شرایطی است.

,

حسینی افزود: حتماً کادر فنی تاکیتکی برای آن بازی در نظر دارند و ما بر طبق همان تاکتیک پیش خواهیم رفت که با حمایت هواداران و همت و تلاش بازیکنان پیروز میدان خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه