اخبار داغ

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

نصب 8100 کانکس از سوی سپاه، بخشی از دغدغه های زلزله زدگان کرمانشاه را کاست

نصب 8100 کانکس از سوی سپاه، بخشی از دغدغه های زلزله زدگان کرمانشاه را کاست
جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه حمایت از زلزله زدگان، حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی بود، گفت: سپاه تعهد کرد با نیروهای بسیجی و کمک مردمی هشت هزار و 100 کانکس نصب کند تا مقداری از مشکلات و مشقتی که بر روی دوش زلزله دگان بود، کاسته شود و آنان تا حدودی آرام گرفتند و هم اینک زلزه زدگان در آرامش، با فکری باز به سمت بازسازی خانه هایشان رفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا «سردار مهدی فرجی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال های متعددی با عناوینی برگرفته از اقتصاد مقاومتی و اشتغال تأکید دارند که توجه به موضوع مهمی همچون اقتصاد می تواند گره گشای مشکلات بسیاری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

زمینه های لازم برای پاسخگویی به مطالبات مردمی و درد و دلهایشان فراهم شود

, زمینه های لازم برای پاسخگویی به مطالبات مردمی و درد و دلهایشان فراهم شود,

وی اظهار کرد: اگر ما می خواهیم این روزها با مشکلات مقابله کنیم، باید به موقع و به هنگام اقتصاد مقاومتی را پیگیری می کردیم، گرچه هنوز هم دیر نشده است و می طلب تا زمینه های لازم برای پاسخگویی به مطالبات مردم و حرف هایی که از دلشان بیرون می آید فراهم شود.

,

دشمن به دنبال سوء استفاده از مطالبات مردم است

, دشمن به دنبال سوء استفاده از مطالبات مردم است,

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: مردم و ملت ما هیچ گونه عنادی با نظام ندارند، مسئولان هم مشکلات بسیار معیشتی و بیکاری را قبول دارند و می بایست برای حل آن چاره ای بیاندیشند، تا جوانی که مدارج عالیه دانشگاهی را طی کرده، بیکار در خانه ننشیند و دشمنان از آن جوان با القاء برنامه های شوم خود سوء استفاده نکنند.

,

تسهیلات خوداشتغالی با بهره پایین، متقاضیان کسب و کار را امیدوار می کند

, تسهیلات خوداشتغالی با بهره پایین، متقاضیان کسب و کار را امیدوار می کند,

سردار فرجی تصریح کرد: در هر استان و هر شهرستانی ظرفیت های بی نظیر اقتصادی وجود دارد که نیازمند اندک توجهی از سوی مسئولان است، به طور مثال در تویسرکان شاهد فعالیت جوانان در حوزه مبل و منبت و یا حتی کشاورزی و گلخانه هستیم که با ارائه تسهلات خوداشتغالی می توان به کسب و کارشان رونق بخشید.

,

وی عنوان کرد: اگر با این جوانان به گفتیم بنشینیم، متوجه می شویم که یکی از مشکلات اساسی آنان دریافت تسهیلات با نرخ سود بالا است، در حالی که آنان وضعیت خود را با تسهیلات با کارمزد پایین کشورهای دیگر مقایسه می کنند، از این رو به طور جدی پیگیر حل مشکلات خود نیستند.

,

اگر روزی با دستان خالی هشت سال دفاع کردیم، امروز نیز می توانیم زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کنیم

, اگر روزی با دستان خالی هشت سال دفاع کردیم، امروز نیز می توانیم زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کنیم,

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه جامعه کنونی ما بیش از هر زمان نیاز به امید دارد، ادامه داد: باید با تفکر اقتصاد مقاومتی و ارائه تسهیلات ارزان قیمت از توسعه و تولید هر چند اندک حمایت کرد، چرا که پدر و مادران جوانان و نوجوانان ما، همان هایی هستند که روزگاری در هشت سال دفاع مقدس با اندک امکانات موجود در برابر تجهیزات دشمنان ایستادگی کردند و یک قدم به عقب نرفتند و این روزها هم می توان از تجربه رزمندگان آن دوران به دلیل داشتن نوع نگاه صادقانه و دلسوزانه یشان استفاده های بسیار برد.

,

توسعه اقتصادی ما در گرو توجه به ظرفیت های بومی است

, توسعه اقتصادی ما در گرو توجه به ظرفیت های بومی است,

سردار فرجی اظهار کرد: کشورهای بیگانه نوع نگاهشان به اقتصاد لیبرالیستی است و بر سرمایه داری لیبرالی تأکید دارند، در صورتی که در این سو ما می توانیم با بهره مندی از نگاه اسلام و با ترویج تفکر اقتصاد مقاومتی و نگاه به توانمندی ها و ظرفیت های بومی پیشرفت های خوبی در راستای توسعه اقتصادی به دست آوریم.

,

وی با بیان اینکه اگر همتی باشد، تحقق اقتصاد مقاومتی سختتر از هشت سال دفاع مقدس نیست، تصریح کرد: ما امروز هم جوانانی داریم که همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس می توانند با کمترین امکانات در برابر خواسته های زورگویان زمان سینه سپر می کنند، چرا که دلسوز نظام و انقلاب هستند.

,

حمایت از زلزله زدگان، حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی بود

, حمایت از زلزله زدگان، حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی بود,

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان همچنین با بیان اینکه درباره مواجه با زلزله به نوعی در مسیر اقتصاد مقاومتی حرکت کردیم، گفت: اگر می خواستیم در سیستم های اداری منتظر بمانیم تا زلزله زدگان سرپل ذهاب، ازگله و ثلاث صاحب کانکس می شدند، وقت خود را تلف می کردیم، چرا که زمان بسیاری هر آن امکان داشت هدر رود و از آن سو هم مردم زلزله زده نمی توانستند بیش از یک هفته در درون چادرها زندگی کنند و می توانستیم با حرف زدن با آن ها مشکلاتشان را بیشتر درک کنیم.

,

نصب 8100 کانکس از سوی سپاه، بخشی از دغدغه های زلزله زدگان کرمانشاه را کاست

, نصب 8100 کانکس از سوی سپاه، بخشی از دغدغه های زلزله زدگان کرمانشاه را کاست,

, ,

سردار فرجی عنوان کرد: از این رو سپاه تعهد کرد با نیروهای بسیجی و کمک مردمی هشت هزار و 100 کانکس نصب کند تا مقداری از فشار، مشکلات و مشقتی که بر روی دوش زلزله دگان بود، کاسته شود و آنان تا حدودی آرام گرفتند و هم اینک در آرامش، با فکری باز و کمتر شدن دغدغه هایشان، به سمت بازسازی خانه هایشان رفته اند.

,

وی تصریح کرد: مردم هم با اعتمادی که به بسیج داشتند بیش از پنج هزار به مجموعه استان کرمانشاه کانکس هدیه کردند، آن هم از هزینه های شخصی خودشان.

,

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: اقداماتی که همگان در مواجه با آن زلزله انجام دادند، یک نمونه یک مسیری از تحقق اقتصاد مقاومتی بود که اجرایی شد و اگر آن افرادی که از مناطق زلزله زده اخبار بد منعکس می کنند در آنجا حضور یابند و کمی هم انصاف داشته باشند، به طور قطع اذعان می کنند که مردم آن مناطق آرام هستند.

,

سردار فرجی ادامه داد: در این زمینه نیز دولت ورود پیدا کرده و خوب عمل می کند و تمامی این اقدامات در حالی انجام گرفت که تنها در 24 ساعت شاهد روی دادن 240 زلزله در یک منطقه بودیم.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه