اخبار داغ

اولین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی در بوکان برگزار شد

اولین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی در بوکان برگزار شد
مسابقات رباتیک دانش آموزی برای اولین بار در شهرستان بوکان با حضور علاقمندان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس؛ بهاره محمدی در حاشیه این دوره از مسابقات صبح روز جمعه 29 دی ماه  در گفتگو با خبرنگار کانی پرس، هدف از برگزاری این مسابقات را آشنایی دانش آموزان با فضای مسابقات عنوان کرد و افزود: برگزاری این نوع مسابقات نه تنها باعث ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان شده بلکه این دانش آموزان به استعداد ها و توانایی های خود نیز پی می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم برگزار و دانش آموزان با حضور سه داور با هم به رقابت پرداختند.
وی گفت: در این مسابقات ۲۰ تیم شرکت داشتند که در سه بخش ربات جنگجو، تعقیب خط و خدمتکار با یکدیگر رقابت کردند.
دبیر اجرایی این مسابقات افزود: در پایان این مسابقات در بخش ربات جنگجو، تیم TRAXXASمقام اول، تیم night fury متشکل از کاوە عبدالە زادە و محمدرضا مولودی مقام دوم و مبین خضری مقام سوم را به دست آوردند و در رشته تعقیب خط پیشرفتە، ناصر معروف زاده مقام اول، نارین اسماعیل نژاد مقام دوم و محمد سعیدیان مقام سوم را کسب کردند و در رشته تعقیب خط مقدماتی، زانیار زینبی نیا و بهنام جهانی اول و دوم شدند و در رشته خدمتکار رادین رستمی، کژوان دادخواه و کامیار قاسم زاده به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.
محمدی در ادامه معیار انتخاب تیم های برتر را زمان، شیوه اجرا، کمترین خطا و تجهیزات به کار رفته ذکر و خاطرنشان کرد: تیم های برتر این دوره از مسابقات، به مسابقات نادکاپ دانشگاه صنعتی شریف که دهم و یازدهم اسفند ماه سالجاری برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.
گفتنی است این دوره از مسابقات امروز پنج شنبه با حضور خانواده های این دانش آموزان در سالن ورزشی هنرستان فجر بوکان برگزار شد.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه