اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی:

89 واحد صنفی متخلف کردکوی پلمپ شدند

89 واحد صنفی متخلف کردکوی پلمپ شدند
فرمانده انتظامی کردکوی از پلمپ 89 واحد صنفی متخلف در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و نظارت بر کنترل بر واحد های صنفی در سطح امکان عمومی از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "سرهنگ علی اکبر خرمی" فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در گفتگو با خبرگار ما گفت: از ابتدای سال تاکنون طرح کنترل ونظارت بر واحد های صنفی  با هدف  ارتقا  امنیت اجتماعی و برخورد با اماکن صنفی متخلف در این شهرستان به اجرا در امد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین, کاسب امین,

وی افزود: در این راستا دو هزار و 630 واحد صنفی مورد نیاز بازدید قرار گرفت، که از این تعداد برای 340 واحد صنفی اخطار و 234 مورد تعهد و کتبی و 346 مورد ابطال پروانه صادر شد.

,

سرهنگ خرمی تصریح کرد: همچنین در اجرای این  طرح 89 واحد صنفی به علت نداشتن پروانه  کسب عدم  رعایت  قوانین  ومقررات و ضوابط  امکان عمومی وصنفی با دستور مقام قضائی  پلمپ شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی با اعلام تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی  موضوع را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110اطلاع دهند.

,

گفتنی است، شهرستان کردکوی در غرب استان گلستان واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه