اخبار داغ

خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد؛

صحبت های اخیر رئیس جمهور برای پیشبرد اهداف سیاسی خود بود/دل بستن به قول های آمریکا حماقت محض است

صحبت های اخیر رئیس جمهور برای پیشبرد اهداف سیاسی خود بود/دل بستن به قول های آمریکا حماقت محض است
آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل, چهارفصل,

امام جمعه یاسوج:حادثه سانچی، اندوهی سنگین را بر دل ملت ایران قرار داد/آل سعود از اسرائیل خطرناک تر است

, امام جمعه یاسوج:حادثه سانچی، اندوهی سنگین را بر دل ملت ایران قرار داد/آل سعود از اسرائیل خطرناک تر است, امام جمعه یاسوج:حادثه سانچی، اندوهی سنگین را بر دل ملت ایران قرار داد/آل سعود از اسرائیل خطرناک تر است,

حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهر یاسوج در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، گفت: رسول خدا خطاب به یکی از یارانش فرمود: ابن مسعود از گناه در اشکارا و پنهان بپرهیز .

,

 

,

حسینی افزود: بعضی ها به سیم آخر زده اند و با افتخار گناه می کنند، طبق فرموده پیامبر اسلام از گناه در آشکار و پنهان بپرهیزید که اگر به این حدیث عمل کنیم بسیاری از مشکلاتمان حل می شود .

,

 

,

امام جمعه یاسوج در ادامه گفت: کسانی که کار گناه انجام داده اند و حقی به گردن انهاست، توبه کنند چرا که خداوند توبه کاران را دوست دارد و توبه واقعی کسی که از گناهانش پشیمان است می بخشد .

,

حجت الاسلام حسینی خطاب به جوانان گفت: دوران جوانی دوران ارزشمندی است قدر آن را بدانید که این عمر میگذرد و به فکر باشید عمر مثل گل های بهاری است و خزان دارد ،انسان باید شایسته رحمت باشد که خداوند رحمت کند بعضی ها هرچی گناه است با افتخار و به راحتی انجام میدهند.

,

امام جمعه یاسوج در بخش پایانی خطبه اول گفت: ان شاءالله با لطف خداوند و با دعای خوبان و معصومین باران رحمتش را بر ما ببارد.

,

 

,

حسینی در ابتدای خطبه دوم با اشاره به روز هوای پاک گفت: هوای پاک از انسان های پاک نشأت میگیرد، این انسان است که با خودروهایی که اکثر انها تک سر نشین است، الودگی ایجاد می کند، اتش زدن جنگل ها، اتش زدن بقایای زراعت ها، گردخاک که از بعضی جادها بر میاد همه و همه منشا های انسانی دارد و اگر ما تلاش کنیم میتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

,

 

,

وی افزود: امروز روز غزه هم هست، ساکنین اصلی و برخی از جاهای دیگر فلسطین به غزه پناه بردند که در سال 2008 جنگی پیش امد که 22 روز طول کشید و انها نشان دادند رژیم صهیونیستی هم قابل شکست است و این روز مردم مظلوم غزه توانستند ضربه مهلکی به این رژیم وارد کنند که این روز بزرگ را باید گرامی داشت و مردم غزه با جمعیت کم در مقابل این رژیم قیام کردند و باعث شکست این رژیم شدند . بودن اسرائیل از عدم هماهنگی مسلمین است که یک رژیم جعلی نباید بتواند در قلب ممالک اسلامی این همه جنایت کنند.

,

 

,

اما جمعه یاسوج با اشاره به صحبت های رهبر معظم انقلاب در دیدار سیزدهمین اجلاس کشور های اسلامی گفت: مردم نباید از مسائل مهم خود غافل باشند، آل سعود از اسرائیل خطرناک تر است با وجودی که خود را خادم الحرمین میداند و خیانت میکنند، این ها را باید بشناسیم.

,

وی بیان کرد: مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل را فراموش نکنید انها در جنک سخت موفق نشدند به همین دلیل با مبارزه و جنگ نرم، اعتقادات مردم، حوزه های علمیه و ... را هدف گرفته اند ولی ان شاالله موفق نخواهند شد.

,

 

,

حجت الاسلام حسینی در ادامه به حادثه کشتی نفتکش سانچی اشاره کرد و گفت: بعضی کشور ها تلاش کردند این خدمه را نجات دهند ولی بعد از 9 روز تلاش کشتی سانچی غرق شد و غم و اندوهی سنگین را بر دل ما و ملت ایران قرار داد و رهبری انها را شهید راه خدمت معرفی کردند انچه که مهم است ملت و رهبر و مسئولین ما همه مصیبت زده هستند که بعضی از خدا بی خبرها، که گاها خود را ایرانی میدانند حرف هایی را بر زبان جاری میکنند که موج سواری کردند و تلاش کردند با شایعات و غیر واقعی نشان دادن این موضوع ضربه هایی بزند، اما بدانند ملت سیلی خواهد شد و انها را با خود میبرند و جواب سختی خواهند داد توکل ما به خداست و با توسل به معصومین دشمنان خوار و ذلیل و منسوخ خواهند شد.

,

*******************************************************

,

امام جمعه موقت چرام: صحبت های اخیر رئیس جمهور برای پیشبرد اهداف سیاسی خود و بازی کردن با دین و اعتقادات مردم است

, امام جمعه موقت چرام: صحبت های اخیر رئیس جمهور برای پیشبرد اهداف سیاسی خود و بازی کردن با دین و اعتقادات مردم است, امام جمعه موقت چرام: صحبت های اخیر رئیس جمهور برای پیشبرد اهداف سیاسی خود و بازی کردن با دین و اعتقادات مردم است,

امام جمعه موقت چرام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چرام با اشاره به بیانات امیرالمومنین علیه السلام در نهج البلاغه و بیان ۲ تناقض در زندگی مردم بیان کرد:از کسانی نباشیم که از مرگ به سبب زیادی گناهانمان متنفر باشیم اما به اعمالی ادامه دهیم که مرگ را به سبب آن ناخوشایند می کنند.

,

 

,

وی افزود: این یک تناقض است؛ از یکسو هنگامی که  سخن از مرگ به میان می آید،وحشت داریم زیرا نافع عمل خود را سیاه می بینیم ولی به جای توبه و اصلاح، مسیر خود را ادامه میدهیم.

,

 

,

حجت الاسلام فرهمند در ادامه خطبه اول گفت: خداوند انسان را در زندگی گرفتار مشکلات و مسائل می‌کنند تا به آنها هشدار دهد از خواب برخیزند.

,

 

,

 امام جمعه موقت چرام اضافه کرد: اما افسوس این بیداری برای بعضی از مردم زودگذر است و هنگام رفع مشکل بلافاصله در خواب غفلت فرو می روند.

,

 وی در خطبه دوم و با اشاره به هفته هوای پاک عنوان کرد: تقاضا میکنیم از هر کاری که باعث آلودگی هوا و بروز آلاینده ها در فضا می شود، جلوگیری کنید.

,

امام جمعه موقت چرام با اشاره به صحبت های اخیر رئیس جمهور عنوان کرد:صحبت های اخیر رئیس جمهور برای پیشبرد اهداف سیاسی خود و بازی کردن با دین و اعتقادات مردم است.

,

 

,

 حجت الاسلام فرهمند افزود: شما در جریان توافق هسته ای و برجامی که نافرجام ماند، برای توجیه مذاکراتتان حادثه و واقعه عظیم عاشورا و کربلا را دستمایه قرار دادید.

,

 

,

 وی افزود:در همین برجام و مذاکرات و در راس تعامل با شیطان بزرگ یعنی آمریکا،صلح امام حسن(ع) را مهمترین دلیل برای کارتان مثال زدید و کارهای ناقص خودتان را با امام معصوم علیهم السلام مقایسه کردید.

,

 

,

 امام جمعه موقت چرام با اشاره به سخنان اخیر ریاست جمهوری مبنی بر نقد امام معصوم اظهار کرد: شما این حرف را از کجای دین درآوردید؟ باید بیان کرد که اولیات و ابتدایی ترین اعتقادات شیعه را فراموش کرده اید و همچنان در این غفلت و فراموشی جولان می دهید.

,

 

,

 حجت الاسلام فرهمند به سخن رئیس جمهور مبنی بر نقد پیامبر(ص) و امام زمان(ع) اشاره کرد و گفت: پیامبر را چه کسی نقد می کرد؟ یک منافق به نام حارث بن نعمان که با امیرالمومنین مخالف بود و به دستور پیامبر، پدرش به دست حضرت امیر کشته شد و در جریان غدیر وقتی پیامبر خلافت علی (ع) را اعلام کرد،بازهم ندای مخالفت سر داد.

,

وی در پایان تصریح کرد:اگر بدنبال نقد از مقام معظم رهبری هستید،بدون پرده صحبت کنید و نیازی نیست که به دین و اعتقادات ملت حمله کنید.

,

 

,

*******************************************************

,

امام جمعه سی سخت:دل بستن به قول های امریکا حماقت محض است/مسولان برای پیشبرد پیام رسان های داخلی همت بگذارند
حجت الاسلام مجتبی رضوانی فر خطیب موقت مرکز شهرستان دنا در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر سی سخت گفت:خداوند متعال در مورد نیکی به پدر و مادر فرموده است که نیکی به پدر و مادر باعث فزونی نعمت ها خواهد شد.
وی ادامه داد:دعای پدر و مادر در حق فرزند آثار و برکات زیادی خواهد داشت و باعث شکرگزاری است.
امام جمعه موقت شهر سی سخت تصریح کرد:نیکی به پدر و مادر را باید سرلوحه خود قرار دهیم و این موضوع را یک نعمت بزرگ برای خود تلقی کنیم.

, امام جمعه سی سخت:دل بستن به قول های امریکا حماقت محض است/مسولان برای پیشبرد پیام رسان های داخلی همت بگذارند, امام جمعه سی سخت:دل بستن به قول های امریکا حماقت محض است/مسولان برای پیشبرد پیام رسان های داخلی همت بگذارند,
,
,
,

رضوانی فر تصریح کرد:احسان کردن به پدر و مادر احسان برای تو خواهد آورد.
وی ادامه داد:کسی که به پدر و مادر بی احترامی می کند از خشم خداوند در امان نخواهد بود.
خطیب جمعه مرکز شهرستان دنا به رحمت های بی کران خداوند منان برای بندگان اشاره کرد و افزود:رحمت خداوند وقتی برای بنده فزونی می یابد که باران رحمت بر تن انها ببارد.
رضوانی تصریح کرد:مهربانه نگریستن به پدر و مادر و با مهربانی با والدین برخورد کردن نیز یکی ازنعمت های خداوند است که رحمت خداوند را برای بنده دارد.

,
,
,
,

امام جمعه موقت مرکز شهرستان دنا با تسلیت حادثه غمبار حادثه کشتی سانچی گفت:پیام تسلیت مقام معظم رهبری حاوی پیام های بیشماری بود که این حادثه را به بازماندگان این شهیدان خدمت تسلیت عرض می کنیم.
رضوانی به ۲۹دیماه روز هوای پاک اشاره کرد و گفت:در این موضوع باید بیشترین کوشش ها را داشته باشیم.
وی به فتنه های جدید استعمار و استکبار علیه مردم ایران اسلامی در جنگ جدید نرم اشاره کرد و گفت:دشمن می کوشد در این جنگ نابرابر با تمام تلاش و توان وارد شده و به دنبال رخنه و توطئه است.

,
,
,

خطیب جمعه مرکز شهرستان دنا تصریح کرد:دشمن می کوشد امروز مردم را در جلوی انقلاب قرار دهد و فتنه معیشت و ناتوانی را پیشه کرده است.
 رضوانی به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت:رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم به اینده خوشبین باشند و در جلوی دشمن بایستند.
وی ادامه داد:دشمن امروز به وسیله همین شبکه های اجتماعی می کوشد که دین ستیزی و فتنه را در جامعه رواج دهد.

,
,
,

امام جمعه موقت سی سخت بیان کرد:برای این انقلاب جوان های زیادی به قربانگاه رفتند و جان خود را نثار این انقلاب کردند.
رضوانی تصریح کرد:رهبری در سال ۸۷دستور تاسیس فضای مجازی و توسعه در این مسیر را صادر کردند اما امروز نه در این مسیر پیشرفت و نه به پیام رسان های داخلی میدان داده ایم.  
وی ادامه داد:امروز دل بستن به حسن و لطف امریکا یک حماقت محض است.

,
,
,

 امام جمعه موقت مرکز شهرستان دنا به مذاکره با امریکاییها اشاره کرد و گفت:مزاکره یعنی برد و باخت و امروز می بینیم که چیزی عاید ما نشد و هر روز این خبیث ما را تهدید می کند.
رضوانی بیان داشت:امریکایی ها امروز به خود میدان داده اند حرف از پاره کردن برجام می زنند و جواب دندان شکن ان را از سوی رهبری شنیدند که فرمودند ما آن را اتش می زنیم‌.
وی به آثار زیان بار فضای مجازی برای فرزندان اشاره داشت و گفت:این معظل امروز دامن خانواده ها را گرفته است و باعث شده که حریم برخی از خانواده ها شکسته شود.

,
,
,

*******************************************************

,

امام جمعه شهر لیکک:مشکل کشور دفاع از برجام و رفع فیلتر تلگرام نیست/دولت می خواهد با جنجال سازی مطالبات مردم گم شود

, امام جمعه شهر لیکک:مشکل کشور دفاع از برجام و رفع فیلتر تلگرام نیست/دولت می خواهد با جنجال سازی مطالبات مردم گم شود, امام جمعه شهر لیکک:مشکل کشور دفاع از برجام و رفع فیلتر تلگرام نیست/دولت می خواهد با جنجال سازی مطالبات مردم گم شود,

نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی اقامه شد.

,

امام جمعه شهر لیکک ابتدا با تبریک روز بهورز، گفت: رفتار و اخلاق بهورز در بهبود بیماری افراد مؤثر است.

,

وی با تأسی از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری،گفت:مسئله اصلی جهان اسلام فلسطین است که نباید هیچگاه این امر فراموش شود.

,

افروغی خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی باید برای مبارزه با دشمن به سلاح علم مجهز شوند ؛چند سالی است که رشد علمی در دانشگاه های ما  متوقف شده است، امیدواریم روزی برسد که جابجایی مرزهای علمی جهان به دست جهان اسلام اتفاق بیفتد.

,

 

,

وی با اشاره به صنعت ضعیف خودروسازی در مقابل صنعت قدرتمند هوا و فضای کشور، گفت: اگر کشوری به دانش موشکی یا صنایع پیشرفته دست پیدا کند، قطعا  پیشرفت در در صنایع پایین دست تر برای آن کشور به مراتبر بالاتر است اما در ایران می بینیم صنعت خودروسازی ما  ضعیف  است.

,

امام جمعه شهر لیکک تصریح کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر بر لزوم شناسایی خائنان منطقه تاکید داشتند که که منظور ایشان آل سعود است.

,

 

,

افروغی با انتقاد از بودجه سال آینده، گفت: یکی از مسئولان دولت اعلام کرد که افزایش حقوق کارمندان دولت بالاتر از نرخ تورم است ؛آیا بیشتر جامعه ما کارمند هستند و  اگر افزایش ها مطابق با نرخ تورم باشد، یارانه ها چقدر افزایش دارند؟

,

وی گفت:در هزینه برخی از حامل های انرژی شاهد افزایش 300درصدی هستیم که با همان حقوق کارمندی 2میلیون تومانی هم  توان پرداخت هزینه حامل های انرژی وجود ندارد.

,

امام جمعه شهر لیکک افزود: بسیاری از جوانان بیکار با مدارج بالا تحت حمایت هیچ نهادی نیستند و اگر بخواهند مجردی هم زندگی کنند، مشکل دارند.

,

 

,

افروغی با اشاره به اینکه  با حذف بخشی از یارانه بگیران زمینه اشتغال فراهم نمی شود، گفت: آیا آنهایی که حذف می شوند باید بمیرند؟

,

خطیب نماز جمعه شهر لیکک در ادامه گفت: مسئله اصلی کشور ما دفاع از برجام و رفع فیلتر فضای مجازی نیست ؛ مثلا همین تلگرام که ابزاری در دست دشمن بود، برای چند روزی فیلتر شد که بعد از رفع فیلتر آن مثل اینکه خرمشهر آزاد شد.

,

افروغی  خاطرنشان کرد: دولت با این جنجال سازی می خواهد مطالبات مردمی در حوزه اشتغال و اقتصاد گم شود.

,

امام جمعه شهر لیکک در پایان با اشاره به خشکسالی های اخیر و کمبود آب، گفت: ما یک دوره 30ساله خشکسالی داریم که طبق پیش بینی ها ایران به یک بیابان تبدیل خواهد شد، مردم باید در مصرف آب صرفه جویی کنند.

,

*******************************************************

,

امام جمعه باشت: چرا این بودجه را برای  مردم شفاف سازی نمی کنید

, امام جمعه باشت: چرا این بودجه را برای  مردم شفاف سازی نمی کنید, امام جمعه باشت: چرا این بودجه را برای  مردم شفاف سازی نمی کنید,

حجت السلام عبدالرحیم عبودی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان باشت ضمن اشاره به هوای پاک گفت: هوای پاک مسئله بسیار مهمی است چیزی است که انسان بدون آن نمیتواند زندگی کند و بسیار حساس و ضروری است.

,

وی افزود: ضرورت این هوای پاک را کسانی متوجه می شوند که در شهرهای بزرگ دچار آلودگی هوا هستند.در شهرهایی مثل تهران و اصفهان مردم نگران هستند و میگویند زندگی برایمان سخت شده است.

,

خطیب جمعه باشت به نابودی طبیعت برای احداث جاده های ارتباطی اشاره و عنوان کرد: در شهرستان ما جنگل های ما یک نعمت بزرگ است که در برخی مناطق با بی مهری روبرو است و این درختان کهنسال و ارزشمند قطع و سوزانده می شود.

,

 

,

حجت الاسلام عبد الرحیم عبودی گفت: بارها شاهد بودم که در روستاها و مناطق مختلف که بخشی از جنگل های ما در حال تخریب است و برخی از طبیعت برای احداث پروژه ها تخریب می شود که خواهش ما این است که این موارد را دقت کنند .

,

 

,

وی افزود: برای ساخت جاده خیلی از درختان تخریب می شود که ضرورت آن درخت  بیشتر از آن جاده است.با بیل های مکانیکی خاک روی درختان می ریزند و آنها را خاک میکنند.

,

خطیب جمعه باشت به لزوم توجه هرچه بیشتر منابع طبیعی در کشورمان و استان اشاره و اظهار کرد: کسانی که غیر مجاز شکار میکنند حرام شرعی است و خوردن آن گوشت حرام است.

,

 

,

وی به روز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) اشاره و عنوان کرد: این روز بزرگ را به ساحت مقدس امام زمان تبریک عرض کرده و به همه بهورزان تبریک عرض میشود.

,

حجت السلام عبودی به نامگذاری این روز به نام روز پرستار اشاره و گفت: حضرت زینب به نحو احسنت از امام سجاد پرستاری کردند و پرستاری از بچه ها و اهل بیت علیه السلام انجام داد و پرستاران بدانند که مقام و جایگاه بزرگی دارند.

,

 

,

خطیب جمعه باشت در ادامه به بودجه سال ۹۷ که در مجلس در حال بررسی است اساره و گفت: شایعاتی در این زمینه مطرح کرده اند و در این موضوع بودجه چیزی که مظلوم واقع شد دستگاه های فرهنگی بود.

,

 

,

وی افزود: هم از طرف مسئولین و هم از طرف جبهه استکبار فضای مجازی شایعانی را مطرح کردند که هرچه بودجه در کشور مصرف می شود متعلق به دستگاه های فرهنگی است جوابگو نمی باشد.

,

حجت الاسلام عبودی تصریح کرد: کل بودجه دستگاه های فرهنگی ما نیم درصد بودجه کشور است.ببینید فرهنگ چقدر مظلوم واقع شده است و تاسف بارتر اینکه کمیسیون تلفیق هم بودجه برخی از دستگاه های فرهنگی را با افتخار حذف کرده اند.

,

وی افزود: ظاهرا خیلی اذیت می شوند که دستگاه فرهنگی راجع به دین و ارزش های دینی کار کنند .ماگلایه مند هستیم از این افراد که در فضای مجازی و اینستاگرام هم میزنند که این بودجه هارا حذف کردیم .

,

 

,

خطیب جمعه باشت با انتقاد از عملکرد کمیسیون تلفیق بودجه گفت: مجلس چقدر بودجه دارد چرا این بودجه را برای  مردم شفاف سازی نمی کنید و مجالس تشریفاتی را مطرح نمی کنید.

,

*******************************************************

,

امام جمعه گچساران:مسئولان نباید به عقاید مردم خدشه وارد کنند/با مردم صادق و شفاف حرف بزنید

, امام جمعه گچساران:مسئولان نباید به عقاید مردم خدشه وارد کنند/با مردم صادق و شفاف حرف بزنید, امام جمعه گچساران:مسئولان نباید به عقاید مردم خدشه وارد کنند/با مردم صادق و شفاف حرف بزنید,

حجت السلام سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به اغتشاشات اخیردرکشور گفت:در کشور یک ناآرامی های به شکل محدود ایجاد شد و دشمن که همیشه بدنبال لطمه به این مملکت بود از این قضایا سوءاستفاده کرد و علیه مردم اقداماتی را انجام داد.

,

وی اظهارکرد:متاسفانه تعدادی از هموطنانمان را دشمن با حیله گری از پای درآورد و از آنطرف هم به نوعی از مادر مهربانتر خودش را معرفی کرد،اما ملت با بصیرت جلوی دشمن سد ایجاد کرد و اجازه نداد دشمن درادامه به امیال شوم خود دست پیدا کند.

,

حجازی افزود:این وضعیت و مشکلاتی که الان ملت دارند در حقیقت حقشان این نیست،معضل بیکاری ، گرانی ،حقوق های نجومی ، بی عدالتی ها و دیگر موارد، بنابراین این نکته مهم است که مسئولین  دررفع مشکلات ملت همت و تلاش مضاعف کنند.

,

امام جمعه گچساران تصریح کرد:مقام معظم رهبری دراین رابطه به مسئولین خطاب کردند:"مسئولین ذیربط تفاوت بگذارند بین کسی که با یک هیجان یک حرفی می زند با آن کسی که مرتبط با شبکه پادوهای آمریکایی است،که اینها یکسان نیستند".

,

حجازی ادامه داد:اینکه گاهی اوقات هم تلاش کنیم با دشمن نرم برخورد کنیم خلاف قرآن و اسلام است باید با دشمن،دشمنی کرد و گاهی متاسفانه از سوی برخی مسئولان خلاف انتظار دیده می شود درحالی که با دشمن نرم برخورد می شود اما با ملت سخت برخورد می شود.

,

خطیب جمعه گچساران گفت:مسئولان باید با مردم رو راست ،صادق و شفاف حرف بزنند و با شجاعت ، باشهامت و محکم مقابل دشمن و مقابل آشوبی که طراحی دشمن است محکم ایستادگی کنند و موضع بگیرند.

,

وی درادامه اظهارکرد:در بحث عقاید همه و همه مسئول هستیم و لازم است که در تقویت عقاید مردم کار کنیم ،باید کارشناسانه کار کنیم و اگر کسی تخصصی ندارد به عنوان متخصص نظر ندهد ،گاهی بحث هایی می شود که به عقاید مردم هم خدشه وارد می شود.

,

امام جمعه گچساران افزود:توصیه شده است که آقایان تلاش کنند مشکلات اقتصادی مردم حل شود و در حوزه عقاید وارد نشوند چون تخصص لازم را ندارند،بعد اشتباه می کنند آنوقت می خواهند توجیه کنندکه بدتر هم می شودوعذر بدتر از گناه می شود.  

,

حجازی بیان کرد:در بحث عقاید معیار عصمت است،بنابراین نقد به معیار عقلا باطل است یعنی آدم عاقل نمی تواند به معیار نقد وارد کند درحالی که نقد یعنی وجود یک نقص،اگرمقام عصمت نقصی داشته باشد می شود تضاد ،که عقلا محال است و انسان عاقل معتقد به جمع ضدین نیست؛توجه کنیم خدشه به عقاید مردم وارد نکنیم که مقام عصمت نقدپذیر نیست.

,

وی درادامه با اشاره به حادثه دلخراش نفتکش سانچی، اظهارکرد:متاسفانه کشتی نفکش ما که به سمت کره جنوبی در حرکت بود دچار حادثه شد و جمعی از هموطنان عزیز ما شهادت گونه جان باختند و همه ملت را متاثر کرد که علو درجات عزیزانمان را از درگاه خداوند مسئلت داریم ،مسئولان تلاش کنند که علل این حادثه به طور دقیق تر بررسی شود و حقایق روشن شود تا بخشی از آلام ملت و خانواد های عزیزان کاسته شود.

,

خطیب جمعه گچساران با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) افزود:این روز باشکوه را به همه پرستاران ومجموعه پزشکی تبریک عرض می کنم و همه باید قدر خدمات ارزشمند پرستاران عزیز و مجموعه پزشکی را بدانیم.

,

حجازی با اشاره به جایگاه محیط زیست درجامعه گفت:در خصوص محیط زیست باید توجه لازم را داشته باشیم و توصیه می کنم که محیط زیست تنها مربوط به جمع و یا گروه خاصی نیست و همه باید تلاش کنیم همه عزیزان محیط زیست را حمایت کنیم .

,

وی درادامه با اشاره به ثبت نام حوزه علمیه خواهران گفت:در حوزه علمیه خواهران ثبت نام شروع شده است و توصیه می کنم به خواهرانی که شرایط لازم را دارند حتما ثبت نام کنند، خداوند را شاکریم که حوزه خواهران گچساران مانند حوزه براداران در این مدت منشا خیراتی بوده و اثرات خوبی در بحث عقاید،احکام و اخلاق داشته است که لازم است تلاش کنیم حوزه ها را تقویت کنیم.

,

*******************************************************

,

امام جمعه لنده: گلایه امام جمعه شهرستان لنده از تملیک آرامستان لنده توسط اداره ای خاص/شکست  هیمنه رژیم صهیونیستی در جنگ22روزه غزه
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده، ضمن گلایه از وضعیت رها شده مصلی نماز جمعه این شهرگفت: باید از مردم به واسطه عدم تکمیل مصلی نماز جمعه و سردی بیش از حد هوا عذرخواهی کرد ولی مسئولان بسیج سازندگی استان قول دادند که در هفته آینده بحث شیشه های مصلی و سقف کاذب آن را تامین کند.

, امام جمعه لنده: گلایه امام جمعه شهرستان لنده از تملیک آرامستان لنده توسط اداره ای خاص/شکست  هیمنه رژیم صهیونیستی در جنگ22روزه غزه, امام جمعه لنده: گلایه امام جمعه شهرستان لنده از تملیک آرامستان لنده توسط اداره ای خاص/شکست  هیمنه رژیم صهیونیستی در جنگ22روزه غزه,
,

وی افزود: یکی از مهمترین خبرهای چند روز گذشته بحث سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان لنده بود که این سفر باتوجه به مباحث مطرح شده می تواند برای رشد و پیشرفت این شهرستان مثمرثمر باشد.

,

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: انتخاب شهرستان لنده به عنوان دومین شهرستان کشور برای اجرای طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی بدون شک یکی از راه های رسیدن به پیشرفت و توسعه فراگیر با مشارکت مردم خواهد بود.

,

وی تاکیدکرد:  مهمترین هدف بنیاد مستضعفان از اجرای این طرح در شهرستان لنده توانمند سازی همه مردم با مشارکت و همکاری مسئولان است.

,

محمودی اصل اظهارکرد: بدون شک مهمترین و اثرگذارترین کارآنان در حوزه فرهنگی و مسائل اجتماعی است که طی هفته های آینده با حضور سه روزه خود در شهرستان شروع خواهد شد.

,

خطیب جمعه این هفته لنده گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم نیز بر مشارکت مردم و همکاری با مسئولان نیز تاکیدات فراوانی داشتند.

,

وی خاطر نشان کرد: مسئولان شهرستان لنده و استان باید با دلگرمی بیشتری نسبت به این طرح کار و همت گمارند و مردم نیز باید آنان را یاری کنند.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی لنده گفت: یکی از غمبار ترین حوادث کشور کشته شدن 32 خدمه کشتی سانچی بود که ملت ایران و خانواده های این عزیزان را داغدار کرد.

,

وی افزود: خسارات روحی و روانی زیادی به خانواده های این عزیزان وارد شد که عده ای از این حادثه سوء استفاده کرده و به دنبال ایجاد فتنه انگیزی و هدایت افکار عمومی به سمت وسوی دیگر شدند.

,

محمودی اصل اظهارکرد: تا مادامی که جعبه سیاه این کشتی توسط متخصصین مورد ارزیابی و انالیز قرارنگرفته است هرگونه اظهار نظر در باب علل این حادثه زود است.

,

خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده تصریح رکد: بدون شک ملت و خانواده های حادثه دیدگان خواستار برخورد قاطع به مقصر یا مقصران این حادثه از طریق مقامات قضایی خواهند بود.

,

وی در ادامه ضمن اشاره به ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب کبری(س) به اسوه صبر و ایثار و مقاومت و به عنوان بهترین الگو برای همه زنان تاریخ شناخته شده است.

,

وی گفت: زنان ما باید از صبر و بصیریت این بانوی مجاهد الگو بگیرند و این روز را به همه پرستاران و همه کسانی که از بیماران در منازل پرستاری می کنند را تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

,

امام جمعه شهرستان لنده تاکیدکرد: 29دی ماه سالروز مجاهدت22روزه مردم غزه در دفاع از آرمان های قدس شریف است.

,

وی افزود: مجاهدت مردم غزه، رویایی شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را در هم شکست و مردم غزه در این 22روز به دنیا نشان دادند که تنها راه مقابل با زیاده خواهی دشمنان فقط ایستاندگی و مقاومت است.

,

محمودی اصل گفت: بیش از هفت هزار فلسطینی در جنگ22 روزه کشته و زخمی شدند ولی ماحصل این مجاهدت شکست هیمنه رژیم صهیونسیتی بوده است.

,

وی در ادامه به نامه اسماعیل هنیه به رهبر انقلاب اشاره کرد وگفت: رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به خوبی با درک صحیح فتنه انگیزی حکام عربی و امریکایی دست های پشت پرده و فتنه انگیزی آنان را شناخت و با نامه به رهبر انقلاب از حمایت های چهار دهه انقلاب و مردم ایران از آرمان قدس قدردانی کرد.

,

امام جمعه شهرستان لنده با گلایه از مسئولانی که در مسئله آرامستان شهرلنده قصد سندسازی برای تصرف این مکان عمومی دارند گفت: مدتی است که اداره ای خاص با ادعای تملیک زمین آرامستان لنده به دبال تصاحب زمین های این مکان است که جالب است که خود مسئولان نیز از این کار متعجب شده اند.

,

وی خطاب به مسئولان گفت: برای جلوگیری از عواقب آنان باید هرچه سریعتر مسئله زمین آرامستان لنده که یک مکان عمومی است باید پیگیری و رفع گردد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه