اخبار داغ

انتقاد از برخورد مدیران همشهری با خبرنگاران

انتقاد از برخورد مدیران همشهری با خبرنگاران
سردبیر نشریه تعطیل شده «همشهری اقتصاد» از تعلل مدیران موسسه مطبوعاتی همشهری در پرداخت حقوق و مزایای مجلات تعطیل شده همشهری انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجواد سیدپور که از روزنامه نگاران قدیمی حوزه اقتصاد است به خبرنگار ما گفت: آقای نجفی شهردار تهران به جای ارائه گزارش های سراپا غلط و اشتباه نسبت به عملکرد دکترقالیباف بهتره به فکر صدها خبرنگاری باشد که این روزها در گرفتن ابتدایی ترین حق و حقوق شان ازهمشهری معطل مانده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: با وجود آنکه بیش از سه ماه از سیاسی کاری و توقف انتشار ۴مجله مهم همشهری می گذرد اما متاسفانه تا کنون و بعد از گذشت ۱۰۰ روز ۱۸۰روزنامه نگار، خبرنگار، نویسنده، صفحه آرا، ویراستار، عکاس و دست اندرکاران این مجلات نتوانستند حقوق قانونی معوق خود را دریافت کنند.

,

سردبیرنشریه تعطیل شده «همشهری اقتصاد» گفت: صرف نظر از مشکلاتی که اکنون برای بخش قابل توجه ای از کارمندان و کارگران شهرداری رخ داده وتعداد زیادی از آنها را زیر تیغ تعدیل برده و آینده آنها را با چالش مواجه کرده، برخی اخبار حاکی است در موسسه همشهری نیز روزنامه نگاران دربدترین وضعیت ممکن قرار گرفته اند و نمی توانند به ابتدایی ترین حق و حقوق خود دست یابند!

, همشهری اقتصاد,

وی گفت: من قصد ندارم درباره برخورد غیر حرفه ای، تلخ و تند مدیران جدید همشهری با کارکنان، روزنامه نگاران، نویسندگان وخبرنگاران خانواده بزرگ همشهری صحبت کنم که البته «قصه ای است پر آب دیده» ولی همین قدر جهت استحضار شهردار و شورای شهر تهران عرض می کنم اگر طبق مصوبه اخیر شورا محلی برای اعتراضات مردم آماده شود، شک نکنید که بخش قابل توجه ای از خبرنگاران همشهری قطعا جزو اولین کسانی خواهند بود که به صف اعتراض در این محل خواهند پیوست و نسبت به عملکرد آقایان در شهرداری و همشهری فریاد خواهند زد.

,

وی با اشاره به پیگیری های مداوم خود و سایر روزنامه نگاران از همشهری برای گرفتن مطالبات معوقشان گفت:چند ماه پیگیری مداوم تنها به وعده «هفته بعد»، «هفته بعد» منجر شده که عملا هیچ چیزی نصیب خبرنگاران نکرده و برخی از آنها که با هزینه های بزرگی مثل بیماری، ازدواج و... دست به گریبانند با شرایط بسیار دشواری روبرو شده اند.

,

سیدپور در پایان خطاب به شهردار تهران گفت: جناب شهردار ما ۱۸۰روزنامه نگار هم جزو همین مردمیم ولی برای گرفتن حق خودمان از مدیران شما ۱۰۰ روز است که با در بسته برخورد کرده ایم. اگر شما به فکر حل مشکل مردم هستید؛ بسم الله حق ما را از مدیران تان بگیرید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه