اخبار داغ

حجت‌الاسلام ماندگاری:

اصلی‌ترین عامل دست درازی عده‌ای به بیت‌المال، ضعف ایمان است

اصلی‌ترین عامل دست درازی عده‌ای به بیت‌المال، ضعف ایمان است
حجت‌الاسلام ماندگاری گفت: اصلی‌ترین عامل دست درازی عده‌ای از افراد به بیت المال، ضعف ایمان است؛ چراکه آنها فکر می‌کنند کار زیادی کرده و در مقابل مزد کمی گرفته‌اند؛ بنابراین نسبت به بیت المال دست درازی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری صبح امروز در اولین یادواره "شهدای مدافع حرم افغانستانی" که با حضور خانواده‌های شهدای تیپ فاطمیون استان و جمعی از مسئولان استانی در مسجد امام موسی‌بن‌جعفر(ع) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شهدا تاج سرند فرقی نمی‌کند، ایرانی باشند یا از هر ملیت دیگر؛ چراکه شهدا فدایی اسلام هستند و چون اسلام برای ما عزیز است؛ بنابراین شهدا هم برای ما عزیز هستند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صبح قزوین,
وی با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: چون خدا راویِ نجوای شهیدان شده و عاشق شهیدان است و پیغمبر(ص) و اهل بیت(ع) نیز عاشق شهدا هستند؛ ما نیز به شهدا احترام می‌گذاریم؛ از هر قومیت و از هر شهر و دیاری و در هر زمان و مکانی که باشند؛ شهیدان چون فدایی اسلامند؛ برای ما عزیز هستند. 

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایش امام راحل، خانواده شهدا تاجِ‌سر و ولی‌نعمت ما هستند و فرقی نمی‌کند که از خانواده شهدای فاطمیون باشند یا زینبیون و حیدریون، بلکه از هر تیپ و لشکر و نژاد و قومیتی که باشند؛ تاج سرند.

وی بیان کرد: خدا نکند که در جمهوری اسلامی به خانواده شهیدی از عزیزان فاطمیون با نگاه غیر اسلامی نگاه شود؛ این هشداری است که هرکس به خانواده شهدا با نگاه تحقیرآمیز نگاه کند؛ قطعا مورد غضب خدا قرار می‌گیرد. 
,
,
,
,
,
, ,
این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: خداوند خانواده شهید را دوست دارد؛ چراکه این خانواده تربیت کننده محصولی هستند که خدا خریدار اوست و چون خداوند از خانواده شهید تشکر می‌کند، ما نیز از آنها قدردانی می‌کنیم. 

ماندگاری با اشاره به گفت: با توجه به فرمایش ولی امر مسلمین؛ اگر شهدای مدافع حرم جلوی داعش را نمی‌گرفتند؛ باید در کرمانشاه با داعش درگیر می‌شدیم؛ بنابراین ما مردم ایران امنیت امروز خود را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم که در مقابل دشمنان اسلام سینه سپر کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه مجلس شهید، مجلس اتمام حجت است؛ گفت: باید ایمانمان را روز به روز افزایش دهیم؛ این در حالی است که فضای مجازی در تلاش برای ایجاد شک و تردید در دل‌های مردم بوده و می‌خواهد تا ایمان ما را نسبت به ولایت، معاد و خدا تضعیف کند. 

ماندگاری تصریح کرد: اصلی‌ترین عامل دست درازی عده‌ای از افراد به بیت المال ضعف ایمان است؛ چراکه فکر می‌کنند کار زیادی کرده و در مقابل مزد کمی گرفته‌اند؛ بنابراین نسبت به بیت المال دست درازی می‌کنند؛ این افراد چون در واقع معتقد به قیامت و گرفتن اجر و پاداش الهی نیستند؛ در این دنیا دست درازی می‌کنند. 

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: کسانیکه به مردم ظلم کرده و اختلاس می‌کنند و حقوق نجومی می‌گیرند و دزدی کرده و تبعیض و پارتی‌بازی می‌کنند و مرتکب کار خلاف می‌شوند؛ ایمانشان ضعیف است. 

وی با اشاره به ویژگی شهدا عنوان کرد: شهدا اهل مجاهدت در راه خدا و حافظ حدود الهی یعنی قرآن، ولایت، ارزش‌های دین اسلام و نظام اسلامی بودند. 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
ماندگاری با اشار به وجود 36 هزار شهید دانش‌آموز در کشور گفت: شهدا اهل عبادت بوده و شکرگذار نعمات الهی بودند و هرگز نسبت به حوادث و اتفاقات پیرامون زندگی خود بی‌تفاوت نبودند؛ بلکه اهل امر به معروف و نهی از منکر بوده و هرگاه اسلام را در خطر دیدند برای دفاع از ارزش‌های دینی، حتی از جان خود نیز گذشتند. 

وی با بیان اینکه شیعیان و مظلومان افغانی جزء افراد پرکار و گمنام جامعه هستند؛ گفت: شهدا اهل تلاش بودند و مدیران نیز باید بعد از نماز صبح تا شب برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه