اخبار داغ

ائمه جمعه استان مرکزی:

جریانات سیاسی از برجام به عنوان اصلی‌ترین سند بی‌اعتمادی به آمریکا درس بگیرند

جریانات سیاسی از برجام به عنوان اصلی‌ترین سند بی‌اعتمادی به آمریکا درس بگیرند
خطیبان جمعه استان مرکزی بر لزوم هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان تاکید کرده و با اشاره به لزوم اتحاد مسلمانان گفتند: دشمن در مقابل ملت و نظام اسلامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ ائمه جمعه استان مرکزی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های این استان با تاکید بر لزوم توجه مسئولان به تذکرات و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکلات مردم و کشور گفتند: بارها رهبر معظم انقلاب مستقیم و غیرمستقیم به مسئولان درخصوص توجه به مشکلات مردم و چاره‌اندیشی برای رفع آن‌ها تاکید کرده‌اند ولی متاسفانه مسئولان در وظیفه خود کوتاهی کرده و این مسئله را مورد توجه قرار نداده‌ و به بیگانگان دل بسته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

خطیبان جمعه استان مرکزی بر لزوم هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان تاکید کرده و با اشاره به لزوم اتحاد مسلمانان گفتند: تمامی توطئه‌های استکبار علیه جهان اسلام با شکست روبرو شده است و با اتحاد مسلمانان، عدم اعتماد به دشمن، توجه به مسائل اصلی جهان اسلام و به مسئله فلسطین می‌توان این پیروزی‌ها را ادامه داد.

,

ائمه جمعه استان مرکزی در بخشی دیگر از سخنان خود به اجرای مخفیانه سند 2030 در برخی شهرستان‌های استان اشاره کرده و از مسئولان خواستار پیگیری و ممانعت از اجرای این سند ننگین شدند.

,

امام جمعه اراک:

, امام جمعه اراک:,

پیشبرد اهداف نظام با مدیران دلسوز و پایبند به انقلاب محقق می‌شود/مقاومت تا محو رژیم صهیونیستی ادامه دارد

, پیشبرد اهداف نظام با مدیران دلسوز و پایبند به انقلاب محقق می‌شود/مقاومت تا محو رژیم صهیونیستی ادامه دارد, پیشبرد اهداف نظام با مدیران دلسوز و پایبند به انقلاب محقق می‌شود/مقاومت تا محو رژیم صهیونیستی ادامه دارد, پیشبرد اهداف نظام با مدیران دلسوز و پایبند به انقلاب محقق می‌شود/مقاومت تا محو رژیم صهیونیستی ادامه دارد,

 

,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از اراک امروز؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک با اشاره به اینکه ایران دارای فرهنگ و تمدن بالایی است و نباید از فرهنگ غرب تقلید کنیم، گفت: مردم ایران باید به‌عنوان پرچم‌داران راه عزت، شرف، آزادی، مجاهدت همواره الگویی برای همه مردم دنیا باشند.

, دیار آفتاب, اراک امروز, ؛,

دری نجف‌آبادی به 29 دی‌ماه روز ملی هوای پاک اشاره‌ کرد و افزود: مسئله محیط‌ زیست امروز به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار بگیر به خصوص اینکه امسال با کاهش میزان بارش‌ها مواجه بوده‌ایم و این مسئله شرایط را برای آلودگی هوا بیشتر کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه اسراف در زندگی‌ها زیاد شده است، بیان کرد: همین موضوع در آلودگی محیط‌ زیست تأثیرگذار است، نمونه آن هم افزایش میزان مصرف بنزین در کشور است که چندین برابر سایر کشورها شاهد مصرف در ایران هستیم.

,

امام جمعه اراک اظهار کرد: هرچند خودروهایی که در داخل ساخته می‌شوند استاندارهای لازم را در خصوص مصرف سوخت ندارند و این موضوع باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

,

حفظ محیط‌ زیست نیازمند فرهنگ‌سازی است

, حفظ محیط‌ زیست نیازمند فرهنگ‌سازی است, حفظ محیط‌ زیست نیازمند فرهنگ‌سازی است,

دری نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه حفظ محیط‌ زیست نیازمند فرهنگ‌سازی است، افزود: در این راستا همه باید در میدان عمل حضور داشته باشند و کمک کنند، البته مسئولان هم باید شرایط را به‌گونه‌ای فراهم سازند تا مردم دسترسی مناسب به امکانات حمل‌ونقل عمومی را داشته باشند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بابیان اینکه بخشی از آلایندگی موجود در اراک به دلیل جانمایی نامناسب صنایع به وجود آمده است، گفت: مسئولان باید در مکان‌یابی واحدهای صنعتی توجه ویژه‌ای داشته باشند تا شاهد این‌گونه اشتباهات در آینده نباشیم.

,

امام جمعه اراک کاشت درخت و نگهداری از فضای سبز موجود را یکی از راهکاری مناسب برای کاهش آلودگی هوا عنوان کرد و افزود: لازم است برنامه‌ریزی مناسبی برای کاشت درخت سازگار با اقلیم منطقه در دستور کار قرار گیرد.

,

مقاومت تا محو رژیم صهیونیستی ادامه دارد

, مقاومت تا محو رژیم صهیونیستی ادامه دارد, مقاومت تا محو رژیم صهیونیستی ادامه دارد,

دری نجف‌آبادی به روز «غزه» هم اشاره کرد و گفت: روز «غزه» روز تداوم مبارزه تا پیروزی نهایی بر رژیم صهیونیستی است.

,

وی با اشاره به اینکه سال‌هاست که جبهه مقاومت متشکل از لبنان، ایران و فلسطین در برابر رژیم سعودی، آمریکا و اسرائیل شکیل گرفته است، گفت: این جبهه تا رسیدن به هدف نهایی که سرکوب رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهد داشت.

,

پیشبرد اهداف نظام با مدیران دلسوز و پایبند به انقلاب محقق می‌شود

, پیشبرد اهداف نظام با مدیران دلسوز و پایبند به انقلاب محقق می‌شود, پیشبرد اهداف نظام با مدیران دلسوز و پایبند به انقلاب محقق می‌شود,

امام جمعه اراک با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های خوبی در کشور داریم ادامه داد: بهره‌گیری مناسب از این ظرفیت‌ها به مدیریت دلسوز و پایبندِ به انقلاب نیاز دارد نه مدیرانی که تا دیروز جیب خالی داشتند و امروز پُز عالی دارند؛ این‌ها که به درد مردم نمی‌خوردند و به دنبال پُر کردن جیب خود و کسب ثروت هستند.

,

امام‌جمعه اراک بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی درست و ظرفیت‌های بالقوه کشور را به سمت تولید صادرات محور سوق داد تا شاهد رشد و توسعه کشور باشیم.

,

وی نقش مردم را در پیشبرد اهداف نظام مؤثر دانست و گفت: اگر به مردم‌سالاری دینی اعتقاد داریم با فراهم کردن شرایط کمک کنیم تا مردم مشارکت بیشتری در توسعه کشور داشته باشند.

,

امام جمعه شازند:

, امام جمعه شازند:,

مسئولان مانع اجرای سند۲۰۳۰ شوند

, مسئولان مانع اجرای سند۲۰۳۰ شوند, مسئولان مانع اجرای سند۲۰۳۰ شوند, مسئولان مانع اجرای سند۲۰۳۰ شوند,

 

,

,

, , , ,

 

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شازند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به موضوع سند 2030 اشاره کرد و گفت: متاسفانه اخباری می رسد که سند 2030 در برخی مناطق استان مرکزی در حال اجرایی شدن است.

, دیار آفتاب, شازند ما, شازند ما,

وی افزود: علی‌رغم مخالفت صریح رهبر معظم انقلاب با اجرایی شدن این سند که توسط غرب طراحی شده است و به طور آشکارا به دانش‌آموزان مسائل جنسی را آموزش می دهد اما متأسفانه در همین استان مرکزی شاهد اجرایی شدن آن هستیم.

,

امام جمعه شازند اضافه کرد: همه مسئولان به ویژه آموزش و پرورش باید به این موضوع ورود پیدا کرده و مانع اجرای این سند شوند.

,

موسوی در ادامه به روز غزه اشاره و بر لزوم اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان جهان برای رسیدگی به وضعیت غزه و فلسطین تاکید کرد.

,

وی همچنین به سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اشاره و بیان کرد: پرستاران اسوه بارز صبر و ایثار هستند و بزرگترین افتخار این قشر، نام گذاری روز ولادت حضرت زینب(س) به نام روز پرستار است.

,

امام جمعه شازند اضافه کرد: مهمترین ویژگی‌های شخصیتی حضرت زینب(س) صبر و حفظ حیا در مواجهه با مشکلات زندگی بود و پرستاران باید در برخورد با بیماران، این ویژگی را سرمشق خود قرار دهند.

,

موسوی همچنین به در پیش بودن ایام فاطمیه و مقارن شدن آن با دهه فجر اشاره و تصریح کرد: در برگزاری مناسبات و مراسم مربوط به دهه فجر باید حرمت ایام فاطمیه حفظ شود.

امام جمعه آشتیان:

,
,
, امام جمعه آشتیان:,

لزوم اهتمام جدی مسئولان به تذکرات رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکلات

, لزوم اهتمام جدی مسئولان به تذکرات رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکلات, لزوم اهتمام جدی مسئولان به تذکرات رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکلات, لزوم اهتمام جدی مسئولان به تذکرات رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکلات,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سفیرآشتیان؛ حجت‌الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به حادثه سانچی و جان باختن ملوانان ایرانی گفت: ملوانان شجاع ایرانی در راه خدمت به کشور و انجام وظیفه جان دادند، آن ها برای کسب روزی حلال جهاد کردند و همانند مجاهدان پاداش خود را دریافت کردند.

, دیار آفتاب, سفیرآشتیان,

لزوم اهتمام جدی مسئولان به تذکرات رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکلات

, لزوم اهتمام جدی مسئولان به تذکرات رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکلات, لزوم اهتمام جدی مسئولان به تذکرات رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکلات,

وی افزود: عده‌ای می‌پرسند چرا رهبر معظم انقلاب به مسئولان برای حل مشکلات تذکر جدی نمی‌دهند؟ علت طرح این پرسش این است که متاسفانه روز به روز مشکلات مردم بیشتر و از سوی دیگر بی‌توجهی مسئولان هم نسبت به رفع آن بیشتر می‌شود.

,

نیشابوری اظهار کرد: اگر بیانات رهبری را در طول سالیان گذشته مطالعه و تحلیل کنید، درمی‌یابیم که رهبری هم مستقیم و هم غیر مستقیم برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تذکرات جدی همراه با راهنمایی به مسئولان داده‌اند ولی از سوی مسئولان به این تذکرات و راهنمایی‌ها عمل نشده است.

,

امام جمعه آشتیان بیان کرد: مسئولان بایستی بر مسائل کلیدی به ویژه اشتغال، تولید و حل مشکل واردات برای رفع مشکلات تمرکز داشته باشند، رهبری بارها این مسائل را به مسئولان اجرایی تذکر داده‌اند.

,

وی گفت: رهبر معظم انقلاب گاهی برای حل مشکلات مردم با مسئولان اوقات تلخی می کنند؛ این نشان می دهد که رهبر چقدر دلسوز مردم است، بعضی فکر می کنند که با تذکر رهبری مشکلات مردم حل می شود.

,

تنها راه تحقق اقتصاد مقاومتی مدیریت جهادی است

, تنها راه تحقق اقتصاد مقاومتی مدیریت جهادی است, تنها راه تحقق اقتصاد مقاومتی مدیریت جهادی است,

نیشابوری بیان کرد: مردم باید در انتخابات دقت بیشتری کنند، افرادی که دارای تفکر انقلابی و مدیریت جهادی، ساده زیستی، دوری از اشرافی‌گری، مطیع ولایت، ولایت‌مدار واقعی و دلسوز مردم هستند را انتخاب کنند تا مشکلات کشور حل شود.

,

امام جمعه آشتیان اظهار کرد: زخم اقتصاد با مدیریت جهادی علاج می شود نه با اشرافی‌گری، تنها راه تحقق اقتصاد مقاومتی مدیریت جهادی است چراکه مدیریت جهادی مطالبات رهبری را جدی می گیرد و برای اجرای آن جان می دهد.

,

نیشابوری گفت: هر کجا به پیشرفت رسیده‌ایم به دلیل داشتن مدیریت جهادی بوده از جمله در عرصه هسته‌ای، صنایع دفاعی، و حتی در عرصه مبارزه با استکبار در عراق، سوریه، لبنان و یمن تمام موفقیت‌ها بخاطر مدیریت جهادی بوده است.

,

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با میهمانان اجلاس بین‌المجالس اسلامی گفت: رهبری بر لزوم توجه جهان اسلام به مسائل اصلی خود، امکان شکست استکبار در جنگ نرم، ضرورت توجه به مسأله فلسطین و لزوم بر ملا کردن دروغ های آمریکا در حقوق بشر و مبارزه با تروریسم تاکید کردند.

,

حضرت زینب (س)؛ یکی از الگوهای ماندگار همیشه تاریخ

, حضرت زینب (س)؛ یکی از الگوهای ماندگار همیشه تاریخ, حضرت زینب (س)؛ یکی از الگوهای ماندگار همیشه تاریخ,

نیشابوری با تبریک میلاد حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب(س) یکی از الگوهای ماندگار همیشه تاریخ و یکی از چهره های برجسته جهان اسلام است که به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد برای تمام زمان‌ها و مکان‌ها الگوی کامل است.

,

امام جمعه آشتیان افزود: حضرت زینب(س) در حساس‌ترین برهه تاریخ با تدبیر، فداکاری و شهامت خطری را که متوجه اسلام بود برطرف کرد و خود را فدای دین جدش رسول خدا (ص) کرد. بانوان ایران اسلامی با اقتداء به این حضرت تمام توطئه های استکبار جهانی را خنثی می کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: جامعه ما قدردان پرستاران هستند و می داند که کار آنان چقدر حساس و مهم است، این فرشتگان سفید پوش رحمت هستند.

,

امام جمعه ساوه:

, امام جمعه ساوه:,

برجام مشکلی از مشکلات مردم حل نکرد/بی‌دستاوردی برجام؛ بسترساز اعتراضات مردم بود

, برجام مشکلی از مشکلات مردم حل نکرد/بی‌دستاوردی برجام؛ بسترساز اعتراضات مردم بود, برجام مشکلی از مشکلات مردم حل نکرد/بی‌دستاوردی برجام؛ بسترساز اعتراضات مردم بود, برجام مشکلی از مشکلات مردم حل نکرد/بی‌دستاوردی برجام؛ بسترساز اعتراضات مردم بود,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از نارخبر، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به گذشت دوسال بی‌حاصل از توافق برجام گفت: ذات پلید و پیمان شکنی آمریکا، ساده لوحی برخی از مسئولان در اعتماد به آمریکا و ضمانت دانستن امضای «کری» از دلایل بی‌دستاورد بودن برجام است.

, دیار آفتاب, نارخبر,

وی به تیتر سال گذشته روزنامه‌های زنجیره‌ای حامی برجام (تحریم خاک شد، صبح بدون تحریم، تحریم رفت) افزود: خود آقایان شیفته توافق با آمریکا پس از امضای توافقنامه برجام بر مبالغه کردن درباره فواید برجام اذعان داشتند.

,

برجام مشکلی از مشکلات مردم حل نکرد

, برجام مشکلی از مشکلات مردم حل نکرد, برجام مشکلی از مشکلات مردم حل نکرد,

حسینی با اشاره به ضرب‌المثل «عطر آن است که خود ببوید، نه آنکه عطار بگوید» خطاب به مسئولان بیان کرد: آقایان به خود بیائید و دستاوردتراشی و اعتماد به آمریکا نکنید، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ «امید بستن به آمریکا، خسارت محض است» برجام از همان روز اول روی هوا بود، مردم می دانند مسئولان هم بفهمند.

,

وی با تاکید بر اینکه نقش ترامپ و اوباما را در اجرای سیاست‌های کلان آمریکا تاثیرگذار نیست، گفت: تمجیدهای مسئولان از برجام، درد مردم را دوا نمی کند، مگر قرار نبود مشکلات اقتصادی، بیکاری، گرانی و حتی مشکل آب خوردن مردم را هم حل کند.

,

بی‌دستاوردی برجام؛ بسترساز اعتراضات مردم بود

, بی‌دستاوردی برجام؛ بسترساز اعتراضات مردم بود, بی‌دستاوردی برجام؛ بسترساز اعتراضات مردم بود,

خطیب نماز جمعه ساوه اظهار کرد: یکی از دلایل مهیا شدن زمینه برای فتنه اخیر، همین بی‌دستاوردی بودن برجام برای اقتصاد کشور بود، مردم اغتشاشات و فتنه را محکوم کردند ولی نباید مطالبه به حق مردم فراموش شود.

,

وی افزود: به جای حل مشکلات مردم چرا فرافکنی و اعتقادات آنها را تخریب می کنید، مردم به زندگی در کاخ شاهانه و بی خبری از درد مردم اعتراض دارند، انصاف نیست.

,

جریانات سیاسی از برجام درس بی‌اعتمادی به آمریکا بگیرند

, جریانات سیاسی از برجام درس بی‌اعتمادی به آمریکا بگیرند, جریانات سیاسی از برجام درس بی‌اعتمادی به آمریکا بگیرند,

حسینی با اشاره به تحریم های جدید آمریکا تصریح کرد: این تحریم ها راه به جایی نمی برد، بلکه ملت ایران بیشتر متوجه دشمنی آمریکا می شوند و جریانات سیاسی هم باید درس بگیرند به آمریکا اعتماد نکنند و دیگر از مذاکره و رابطه با آمریکا سخن نگویند.

,

وی با بیان اینکه روزنامه‌های زنجیره ای، خسارت هر روز تأخیر در اجرای برجام را تا 500 میلیارد تومان می دانستند، ادامه داد: در بیش از 4 سال اخیر جریان سازش کارِ داخلی با تبلیغات واهی، چهره کریه آمریکا را بزک کردند تا برجام را تحمیل کنند، حالا به جای دستاوردتراشی، پاسخ دهند چه کرده اند و آیا آمریکا وفای عهد داشت؟

,

تأکید رهبری بر اتحاد جهان اسلام در برابر استعمارگران

, تأکید رهبری بر اتحاد جهان اسلام در برابر استعمارگران, تأکید رهبری بر اتحاد جهان اسلام در برابر استعمارگران,

امام جمعه ساوه با اشاره به برگزاری اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مهمانان این اجلاس بر اتحاد جهان اسلام، تلاش برای رهایی از هیمنه رسانه‌های غربی، افشای دروغ های حقوق بشری و ضد تروریستی آمریکا و توجه به مسئله فلسطین تاکید کردند.

,

وی افزود: امروز حدود 55 کشور اسلامی داریم و یک چهارم جمعیت جهان مسلمان هستند، اما به دلیل خیانت سران برخی کشورها در همه جا تحت استعمار و استثمار هستند.

,

نمازجمعه؛ پایگاه بصیرت بخشی، تثبیت ایمان و اصلاح اخلاق است

, نمازجمعه؛ پایگاه بصیرت بخشی، تثبیت ایمان و اصلاح اخلاق است , نمازجمعه؛ پایگاه بصیرت بخشی، تثبیت ایمان و اصلاح اخلاق است ,

حسینی با اشاره به انتصاب ریاست جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور توسط رهبر معظم انقلاب بیان کرد: رهبری در این حکم بر اهمیت نماز جمعه تأکید فرمود و آن را نهاد مبارک رحمانی و دارای جایگاه تاثیرگذار ویژه دانست.

,

وی ادامه داد: نماز جمعه، نماز عادی نیست بلکه نماز وفاداری به حکومت اسلامی و پایگاه بصیرت بخشی، تثبیت ایمان و اصلاح اخلاق است که خاری در چشم ضد انقلاب است.

,

امام جمعه تفرش:

, امام جمعه تفرش:,

امید بستن به آمریکا خسارت محض به کشور است/«حسنعلی منصور» به جای خدمتگزاری به ملت، نوکر آمریکایی‌ها بود

, امید بستن به آمریکا خسارت محض به کشور است/«حسنعلی منصور» به جای خدمتگزاری به ملت، نوکر آمریکایی‌ها بود, امید بستن به آمریکا خسارت محض به کشور است/«حسنعلی منصور» به جای خدمتگزاری به ملت، نوکر آمریکایی‌ها بود, امید بستن به آمریکا خسارت محض به کشور است/«حسنعلی منصور» به جای خدمتگزاری به ملت، نوکر آمریکایی‌ها بود,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از ندای تفرش، حجت‌الاسلام نعمت‌اله خدامی امام جمعه تفرش در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تفرش ضمن تبریک تولد حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب(س) در حلم و بردباری، حسنی و در عصمت و حیا فاطمی و در شجاعت حسینی بود.

, دیار آفتاب, ندای تفرش,

وی با اشاره به سالروز اعدام حسنعلی منصور توسط شهید بخارایی در یکم بهمن سال 1343 گفت: سرنوشت همه خیانتکاران، خسران، لعنت و بدنامی است. «حسنعلی منصور» مزدوری بود که به جای خدمت به مردم نوکر آمریکایی‌ها بود.

,

نماز جمعه قرارگاه فرهنگی

, نماز جمعه قرارگاه فرهنگی, نماز جمعه قرارگاه فرهنگی,

خدامی با اشاره به انتصاب رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است که صدای انقلاب و مردم را بیان می‌کند و عامل تقویت ایمان، بصیرت، اخلاق و تقوای عمومی است.

,

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با میهمانان سیزدهمین اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی، اضافه کرد: در جنگ نرم نیز همانند جنگ سخت، می‌توان استکبار را شکست داد. بحمدالله تاکنون تمامی طرح‌های نظامی استکبار با شکست روبرو شده است و با اتحاد مسلمانان، عدم اعتماد به دشمن، توجه به مسائل اصلی جهان اسلام و به مسئله فلسطین می‌توان این پیروزی‌ها را ادامه داد.

,

 امید بستن به آمریکا خسارت محض به کشور است

,  امید بستن به آمریکا خسارت محض به کشور است, امید بستن به آمریکا خسارت محض به کشور است,

امام جمعه تفرش اضافه کرد: امید بستن به آمریکا خسارت محض به کشور است، دشمن هر روز تحریم‌های جدیدی را علیه ملت ایران وضع می‌کند.

,

وی با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب از مسئولان و مردم، بیان کرد: پرهیز از شایعات دروغ، بصیرت‌افزایی و شناخت دقیق از طراحی‌های دشمن، رفع مشکلات معیشتی مردم، شناخت خائنان به جهان اسلام و هم‌پیمانان آنها، لزوم برملاکردن دروغ‌های آمریکا در بحث حقوق بشر و مبارزه با تروریسم از جمله مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب است.

,

امام جمعه کمیجان:

, امام جمعه کمیجان:,

ضرورت ساماندهی فضای مجازی/حضرت زینب(س)؛ الگوی ماندگار جهان اسلام

, ضرورت ساماندهی فضای مجازی/حضرت زینب(س)؛ الگوی ماندگار جهان اسلام, ضرورت ساماندهی فضای مجازی/حضرت زینب(س)؛ الگوی ماندگار جهان اسلام, ضرورت ساماندهی فضای مجازی/حضرت زینب(س)؛ الگوی ماندگار جهان اسلام,

 

,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سلام کمیجان؛ حجت‌الاسلام مقدسی‌پور، امام جمعه کمیجان در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کمیجان با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب با نمایندگان کشورهای اسلامی و ضرورت توجه حکومت های اسلامی به مسائل و مشکلات جهان اسلام، گفت: دنیای اسلام در وضعیت کنونی خود، مسائل مهم و حیاتی دارد که عدم توجه به این مسائل و مشغول شدن به موضوعات کم اهمیت می تواند آثار زیان باری برای کشورهای اسلامی به همراه داشته باشد.

, دیار آفتاب, سلام کمیجان, ,

وی ادامه داد: دشمن تلاش می کند تا مسلمانان مسائل اصلی خود را فراموش کنند و به مسائل حاشیه ای و کم اهمیت مشغول شوند و این کار را با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای خود انجام می‌دهند.

,

لزوم بر ملا کردن دروغ های آمریکا در زمینه حقوق بشر و مبارزه با تروریسم

, لزوم بر ملا کردن دروغ های آمریکا در زمینه حقوق بشر و مبارزه با تروریسم, لزوم بر ملا کردن دروغ های آمریکا در زمینه حقوق بشر و مبارزه با تروریسم,

حجت الاسلام مقدسی پور تصریح کرد: جنگ نرمی که دشمن علیه مسلمانان آغاز کرده نیازمند مجاهدت است. همان طور که در جنگ سخت و در میدان مبارزه مسلحانه مردم ایران، لبنان و غزه توانستند در برابر دشمن بایستند و نقشه های دشمن را با شکست مواجه سازند در جنگ نرم هم می توان با امید به خدا و مجاهدت به پیروزی رسید.

,

امام جمعه کمیجان به دروغ پردازی های آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکا با استفاده از امپریالیسم رسانه‌ای خود تلاش می کند که واقعیت رفتار خود را در اذهان ملت ها تغییر دهد و خود را مدافع حقوق بشر و دشمن تروریسم معرفی کند.

,

وی ادامه داد: وجوب حرکت علمی میان مسلمانان برای مقابله با دشمنی غرب، تلاش برای خارج کردن جهان اسلام از هیمنه رسانه های دروغ پرداز غربی و بهره گرفتن از تجربه موفق جمهوری اسلامی به عنوان الگویی برای کشورهای مسلمان از مهم ترین مواردی است که دنیای اسلام باید به آن توجه ویژه داشته باشد.

,

فضای مجازی و کانال های تلگرامی باید نظارت‌پذیر شوند

, فضای مجازی و کانال های تلگرامی باید نظارت‌پذیر شوند, فضای مجازی و کانال های تلگرامی باید نظارت‌پذیر شوند,

حجت الاسلام مقدسی پور با تاکید بر ساماندهی فضای مجازی کشور گفت: اقدام اصلی که برای سازماندهی فضای مجازی در کشور صورت گرفت تأسیس «شواری عالی فضای مجازی» در اسفندماه  سال 1390 به دستور مقام معظم رهبری بود که انتظار می رفت این شورا بتواند مباحث کلان و اساسی فضای مجازی را سیاست گذاری، و به عنوان یک نقطه کانونی در این زمینه تصمیم گیری داشته باشد.

,

خطیب نماز جمعه کمیجان بیان کرد: بعد از 6 سال که از تأسیس این شورا گذشته است هنوز نابسامانی‌های زیادی در این فضا وجود دارد. رهبر معظم انقلاب بارها در این زمینه گلایه کرده‌اند که مهم ترین آن ها در زمینه مباحث اساسی و ریشه ای مانند ایجاد و توسعه شبکه ملی اطلاعات، سالم سازی این فضا، توسعه فعالیت های کسب و کار و غیره بود.

,

حجت الاسلام مقدسی پور گفت: امروزه فحاشی به افراد و شخصیت های مختلف، تخریب و حرمت شکنی، هرزه نگاری، انتشار محتوای مستهجن به شکل گسترده در شبکه های اجتماعی مشاهده می شود که در حال درهم شکستن مرزها، حریم ها و هنجارها هستند.

,

وی به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: یکی از اتفاقاتی که با بهره گیری از اطلاعات شبکه های اجتماعی شاهد بودیم، عضوگیری جریان های تروریستی و تکفیری است. فضای مجازی یکی از ابزارهای مورد نیاز و حیاتی اغتشاشگران است که از این طریق می توانند در کوتاه ترین و با کم ترین مشکل میدان عملیاتی خود را مدیریت می کنند.

,

خطیب نماز جمعه کمیجان بیان کرد: شورای عالی فضای مجازی در سریع ترین زمان ممکن باید سیاست گذاری کلان را در این رابطه ارائه کند. در غیر این صورت به طور قطع زمانی خواهد رسید که برای مهار آسیب ها و زیان های ناشی از این فضا دیر شده باشد.

,

حضرت زینب(س)؛ الگوی ماندگار جهان اسلام

, حضرت زینب(س)؛ الگوی ماندگار جهان اسلام, حضرت زینب(س)؛ الگوی ماندگار جهان اسلام,

حجت الاسلام مقدسی پور با اشاره به فرا رسیدن پنجم جمادی الاول و ولادت حضرت زینب(س) گفت: پنجم جمادی الاول روز ولادت بانوی قهرمان کربلا و پرچم‌دار نهضت عاشورا حضرت زینب کبری(س) است. حضرت زنیب(س) رسالت نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را به خوبی انجام داد و با تحمل همه سختی‌ها و ناملایمات، تا آخرین رمق دِین خود را به مکتب رهبرش ادا کرد.

,

وی ادامه داد: یکی از چهره های برجسته جهان اسلام که برخوردار از تمام ویژگی های منحصر به فرد است و در تمامی زمینه ها می تواند یک الگوی به تمام معنا در همه اعصار باشد، حضرت زینب(س) است.

,

امام جمعه خنداب:

, امام جمعه خنداب:,

دشمن در مقابل ملت و نظام اسلامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

, دشمن در مقابل ملت و نظام اسلامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند, دشمن در مقابل ملت و نظام اسلامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند, دشمن در مقابل ملت و نظام اسلامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری نسیم خنداب، حجت‌الاسلام مجدی زاده، امام جمعه شهر خنداب در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به نام‌گذاری 29 دی‌ماه به عنوان روز «غزه» گفت: جنگ 22 روزه «غزه» با تهاجم گسترده هوایی رژیم صهیونیستی در 27 دسامبر 2008 آغاز شد اما مقاومت گسترده و حماسه‌آفرینی مردم غزه در دفاع از سرزمین خود، نیروهای رژیم صهیونیستی را در این جنگ وادار به عقب‌نشینی کرد.

, دیار آفتاب, پایگاه خبری نسیم خنداب,

مجدی‌زاده ضمن تسلیت حادثه دلخراش نفت‌‌کش سانچی و ابراز همدردی با خانواده جان‌باختگان گفت: نفتکش سانچی در شانزدهم دی ماه با کشتی چینی در سواحل شرق کشور چین تصادم کرد، در پی این حادثه ملت ایران 30 نفر از هم‌وطنان خود را از دست دادند.

,

مجدی زاده با اشاره به صحبت‌های سخیف وزیر امورخارجه کشور آمریکا گفت: ملت  ایران در 39 سال حاکمیت جمهوری اسلامی، 6 کودتا را به منظور براندازی نظام جمهوری اسلامی با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، آمریکا و اسرائیل با عبرت‌گیری از این شکست‌های پی‌درپی باید بدانند در کشوری که ملت آن با اتکا به بیانات مقام معظم رهبری گام برمی‌دارند، نمی‌تواند هیچ غلطی کند.

,

وی با اشاره به سفر وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان خنداب، گفت: مسئولان شهرستان خنداب در جلسه شورای کشاورزی این شهرستان به خوبی دغدغه کشاورزان خندابی را بیان کردند، وزیر جهاد کشاورزی نیز در این دیدار قول مساعدت و پیگیری داد.

,

امام جمعه شهر خنداب با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) در خصوص قبح طلاق گفت: هیچ حلالی نزد پروردگار مغبوض‌تر از طلاق نیست.

,

مجدی‌زاده خاطرنشان کرد: در جامعه امروز توقعات بیش از حد زن و مرد، تجمل پرستی، بی‌اعتنایی زن و شوهر نسبت به یکدیگر و عدم تناسب فرهنگی خانواده‌ها بسیاری از زندگی‌ها را به مرز طلاق می‌کشد.

,

امام جمعه فراهان:

, امام جمعه فراهان:,

اجرای سند ننگین ۲۰۳۰ انحرافی است

, اجرای سند ننگین ۲۰۳۰ انحرافی است, اجرای سند ننگین ۲۰۳۰ انحرافی است, اجرای سند ننگین ۲۰۳۰ انحرافی است,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از فراهان خبر؛ حجت‌الاسلام فیض کرمیان، امام جمعه فرمهین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به این که تقوا کلید حل مشکلات است، گفت: تقوا بین مسئولان و مردم، ریشه حل مشکلات است، هر فردی در هر پُست و جایگاهی با رعایت تقوا، امانتداری و توجه به رهنمودهای رهبری می تواند به این نظام خدمت کند.

, دیار آفتاب, فراهان خبر,

به تذکرات رهبری برای حل مشکلات مردم عمل شود

, به تذکرات رهبری برای حل مشکلات مردم عمل شود, به تذکرات رهبری برای حل مشکلات مردم عمل شود,

وی افزود: مسئولان فرصت خدمت به مردم را غنیمت داشته و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و برای عمل کردن به این وظیفه سنگین خود به تذکرات رهبری برای حل مشکلات مردم عمل کنند.

,

فیض کرمیان اظهار کرد: آنچه که امروزه به آن مبتلا هستیم، انتقاد و محکوم کردن یکدیگر در مشکلات به وجود آمده هستیم، در حالیکه خود در برخی از موارد تقوا را رعایت نمی کنیم.

,

امام جمعه فرمهین با بیان اینکه همه ما به ملزم به رعایت تقوا، قانون و مقررات هستیم، گفت: انتقاد از دیگران خوب است اما برای انتقاد از دیگران باید اول از خود شروع کنیم، چگونه وقتی خودمان حق را زیر پا می گذاریم از دیگران انتقاد می کنیم؟!

,

وی با اشاره به مدیران دوتابیعتی افزود: هرزگاهی اخباری از فساد مالی یک مدیر دوتابیعتی شنیده می شود که با دست درازی به بیت المال، ثروت و سرمایه این کشور را به تاراج می برد و به مردم و این کشور خیانت می کند و در کشوری دیگر به راحتی زندگی می کند.

,

با اجرای سند 2030 مقابله می کنیم

, با اجرای سند 2030 مقابله می کنیم , با اجرای سند 2030 مقابله می کنیم ,

امام جمعه فرمهین با اشاره به زمزمه های اجرای سند 2030 در اراک اظهار کرد: سند 2030 یک ننگ بزرگ است که متاسفانه به صورت پنهانی در تعدادی از مدارس استان در حال اجرا است، با بهانه آموزش ایذر و مسائل بهداشتی، مسائل جنسی را به دانش آموزان آموزش می دهند.

,

وی گفت: آموزش مسائل جنسی در مدارس قابل قبول نیست و با آن مقابله می کنیم، این فرزندان امانتی در مدارس هستند و باید در امنیت کامل تحصیل کنند.

,

فضای مجازی ساماندهی شود

, فضای مجازی ساماندهی شود , فضای مجازی ساماندهی شود ,

فیض کرمیان افزود: امروز دشمن به دنبال شایعه سازی در فضای مجازی است و هزاران شبکه در این بستر راه‌اندازی و ساماندهی کرده تا از این مسیر به نظام اسلامی ضربه بزند.

,

امام جمعه فرمهین تصریح کرد: نمی‌شود بستری را که دشمن فراهم کرده به حال خود رها کرد و نظاره‌گر جولان معاندان بود؛ اگر این فضا ساماندهی نشود و نظارت و پیگیری بر آن نباشد به منافع ملت آسیب می‌ زند، مردم هم باید در این فضا مراقب باشند و به شایعه سازی ها توجه نکنند.

,

فیض کرمیان با اشاره به حادثه سانچی اظهار کرد: حادثه سانچی و جان باختن دریادلان برای ملت ایران غم انگیز بود و امیدواریم که دیگر شاهد این حوادث تلخ در کشور نباشیم.

,

امام جمعه دلیجان:

, امام جمعه دلیجان:,

رئیس جمهور با حاشیه‌سازی از مشکلات شانه خالی نکند

, رئیس جمهور با حاشیه‌سازی از مشکلات شانه خالی نکند, رئیس جمهور با حاشیه‌سازی از مشکلات شانه خالی نکند, رئیس جمهور با حاشیه‌سازی از مشکلات شانه خالی نکند,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پیام دلیجان؛ حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه دلیجان در خطبه های این هفته نماز جمعه دلیجان ضمن توصیه نمازگزارن به تقوای الهی به حادثه دلخراش جان‌باختن کارکنان نفت‌کش سانچی اشاره کرد و گفت: این حادثه امت اسلامی و مردم ایران را داغدار کرد.

, دیار آفتاب, پیام دلیجان,

کرامتی با اشاره به اینکه 32 نفر از متخصصین کشور در حین انجام‌ وظیفه و خدمت به کشور سربلند ایران اسلامی دچار حادثه شدند، اظهار کرد: این عزیزان جان خود را فدا کردند تا چرخه های اقتصاد کشور همچنان بچرخد.

,

وی ادامه داد: از همان لحظات اولیه حادثه برای نجات کشتی تلاش‌های فراوانی صورت گرفت که بی‌نتیجه ماند، کشورهای ژاپن و چین هم کمک‌هایی در این زمینه داشتند که جای تقدیر دارد.

,

امام جمعه دلیجان به شایعاتی که پیرامون این نفکش مطرح بود هم اشاره کرد و گفت: این شایعات همواره برای ضربه‌زدن به نظام توسط دشمنان مطرح می شود.

,

وی با اشاره به صحبت های رئیس جمهور در مورد نقد پیغمبر(ص) و امام زمان(عج) گفت: بیان این موضوعات از سوی رئیس جمهور حرف غلط و ناصحیحی است چراکه امام از هوای نفس پیروی نمی‌کند که دچار خطا شود.

,

کرامتی با تاکید بر اینکه این اظهارات نا به جا است، اظهار کرد: بیان این حرف ها از کسی که خودش ملبس به لباس روحانیت است جای تعجب دارد و پیشنهاد می کنم در بیان مباحث تجدید نظر داشته باشند و یک بار زیارت «جامعه کبیره» را مطالعه کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه امروز مردم از مشکلات متعددی در زمینه بیکاری و تورم رنج می برند، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور با حاشیه‌سازی از مشکلات شانه خالی نکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه