اخبار داغ

ائمه جمعه لرستان:

مقاومت اسلامی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم خواهد شکست / بخشی از مشکلات کشور به دلیل بی انگیزگی مدیران است

مقاومت اسلامی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم خواهد شکست /  بخشی از مشکلات کشور به دلیل بی انگیزگی مدیران است
ائمه جمعه لرستان در خطبه های این هفته ضمن تأکید بر بررسی عوامل حادثه سانچی از سوی مسئولان و اشاره به میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و سخنان مهم رهبر انقلاب برای مهمانان پارلمان بین مجالس، رژیم جعلی صهیونیستی را همیمنه پوشالی عنوان کردند که با اتحاد امت اسلامی در هم شکسته خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک آیت الله سیداحمدی میرعمادی در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم آباد در مصلای الغدیر ضمن عرض تسلیت جانباختن32 خدمه کشتی نفت‌کش سانچی گفت: این حادثه مصیبتی سخت و تاثربرانگیزی بود و این عزیزان دریادل در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و بهبود تولید و اقتصاد تلاش می‌کردند که با آن حالت دردناک جان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: مسئولان  علت حادثه را به دقت بررسی و عوامل موثر در ایجاد این حادثه را موشکافی کرده که چه کسی در این حادثه کوتاهی کرده و در اسرع وقت نتیجه را به مردم اعلام کنند تا درس عبرتی برای سایرین شود و دیگر شاهد این‌گونه حوادث نباشیم.

,

 

,

خطیب جمعه خرم‌آباد با اشاره به سالگرد شهادت آتش ‌نشانان حادثه پلاسکو گفت: آتش ‌نشانان حادثه پلاسکو دریادلانی بودند که دل به آتش زدند تا جان دیگران را نجات دهند.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با اشاره به ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار و بهورز  اظهار داشت: پرستاران،فرشتگان نجاتی هستند که در شرایط سخت بر بالین بیمار حاضر شده و حضرت زینب(س) را الگوی کار خود قرار داده‌اند.

,

 

,

وی با اشاره به نامه مهم رئیس دفتر سیاسی حماس به رهبرمعظم انقلاب تصریح کرد:  نامه اسماعیل هنیه در سالگرد پیروزی مسلمانان فلسطین در جنگ 22 روزه برابر رژیم صهیونیستی نشان داد که مواضع جمهوری اسلامی ایران در مسئله فلسطین همواره ثابت و ارزشمند بوده است.

,

 

,

به گفته وی کشورهای عربی در حمایت از فلسطین به دروغ شعار می دهند اما در حقیقت به دنبال برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی هستند اما جمهوری اسلامی ایران همواره صادقانه از مظلومان حمایت کرده است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که در مقابل رژیم صهیونیستی عده زیاد تاثیر ندارد و آنچه تاثیر دارد مقاومت اسلامی، ایمان و اتحاد اسلامی است،گفت: مقاومت اسلامی به زودی با توکل بر خداوند متعال و با اتحاد امت‌اسلامی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم خواهد شکست.

,

 

,

  آیت الله میرعمادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری برای مهمانان پارلمان بین‌مجالس بیان کرد: جهان اسلام نبایستی از مسئله اصلی خود یعنی مسائل فلسطین، یمن، میانمار و بحرین  و از دشمن اصلی خود یعنی استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی غفلت کنند.

,

 

,

  وی با تأکید بر این که تمام کشتارهایی که در جهان اسلام و کشورهای اسلامی رخ می‌دهد دست استکبار جهانی در آن آلوده است،تصریح کرد: آمریکا در میدان جنگ سخت با وجود پرورش نیروهایی همچون طالبان، تکفیری و داعش و با سرمایه‌گذاری های فراوانی که برای شکست ایران کرده، همواره شکست خورده است.

,

 

,

امام جمعه خرم آباد با اشاره جنگ نرم و تحریم های سخت اقتصادی و سیاسی عنوان کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند هرگونه تحریم و فشارسیاسی بر اراده قوی ملت ایران تاثیرگذار نخواهد بود.

,

 

,

به گفته وی ایران اسلامی هیچ کمبودی نداشته و کشوری غنی، توانمند و دارای ظرفیت بالاست که به فضل الهی و با رهنمودهای حکیمانه رهبرمعظم انقلاب و با هوشیاری و بصیرت مردم ایران، آمریکا در جنگ نرم نیز شکست می خورد.

,

 

,

بخشی از مشکلات کشور به دلیل بی انگیزگی مدیران است

, بخشی از مشکلات کشور به دلیل بی انگیزگی مدیران است,

حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: مشکلات اقتصادی مردم یک واقعیت است و امروز مردم از بیکاری، رکود و بیکاری رنج می برند که بخشی از این مشکلات به دلیل تحریم های دشمن است که هدف دشمن از تحریم ها وارد کردن فشار به مردم است اما بخشی دیگر از مشکلات به دلیل سومدیریت و بی انگیزگی مدیران است.

,

 

,

 وی اضافه کرد: نباید اجازه داد در جامعه زخمی ایجاد شود و اگر ایجاد شد برای ترمیم آن باید تلاش کرد و اجازه نداد که دشمن از این زخم ها و مشکلات سواستفاده کند.

,

 

,

 امام جمعه بروجرد اظهار داشت: امروز مسئولان باید برای حل مشکلات تلاش،کنند  و با تمرکز بر مشکلات در جهت حل آنها همت کنند و از حاشیه سازی دوری کنند.

,

 

,

 به گفته وی امروز مهمترین نیاز کشور، مهار تورم لجام گسیخته،مقابله با رکود، جلوگیری از واردات بی رویه و حمایت از تولید داخلی است.

,

 

,

 حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: حل مشکل مجوزهای غیرقانونی به موسسات مالی و اعتباری ضروری است و برگرداندن این سپرده ها یکی از مطالبات است.

,

 

,

 وی با اشاره به فضای مجازی بیان کرد: مدیریت و نظارت بر فضای مجازی بسیار ضروری است چرا که غفلت از آن امنیت را به مخاطره می اندازد.

,

 

,

خطیب جمعه بروجرد اظهار داشت: فضای مجازی علاوه بر فرصت هایی که دارد،یک تهدید بزرگ و نگران کننده است و نباید فضای مجازی رها باشد که دشمن بتواند از این فرصت استفاده کند.

,

 

,

 به گفته وی برخورداری از یک شبکه ملی اطلاعات سالم مطالبه مردم است که در این صورت دیگر نیازی به استفاده از شبکه های بیگانه نیست.

,

 

,

 وی خاطر نشان کرد: استفاده بهینه از فضای مجازی بسیار ضروری است و در این دوره ای که مردم با مشکلات عدیده ای همراه هستند نیاز است مسئولان با همکاری در حهت رفع مشکلات تلاش کنند و از مطرح کردن مباحث غیر ضروری دوری کنند چرا که مطرح کردن مباحث غیر ضروری خدمت به مردم نیست.

,

 

,

 خطیب جمعه بروجرد در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: پیغمبر (ص) معصوم است و قابل نقد نیست و مسئولان باید توجه داسته باشند که دو پهلو صحبت نکنند که با برخی از سخنان جامعه دچار التهاب نشود چرا که چهارده معصوم خط قرمز ما هستند.

,

 

,

رژیم صهیونیستی در جنگ نرم قطعا شکست خواهد خورد

, رژیم صهیونیستی در جنگ نرم قطعا شکست خواهد خورد,

حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به دیدار میهمانان سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار به نقش اساسی امت اسلامی در دنیای کنونی پرداختند و پروژه جنگ نرم رژیم صهیونیستی را قابل شکست توصیف کردند.

,

 

,


وی با اشاره به شکست رژیم جعلی صهیونیستی در مواجهه با جبهه مقاومت در جنگ سخت، افزود: رژیم صهیونیستی که خود را بعنوان یک ابرقدرت در دنیا معرفی می کرد، همگان دیدند که چگونه مفتضحانه در جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه طعم تلخ شکست را چشید.

,
,

 

,


خطیب جمعه الشتر تصریح کرد: در جنگ نرم نیز که یک نوع تبلیغات است، تغییر سبک زندگی را هدف قرار داده اند و می خواهند بر روی ملت، اثر بگذارند اما با روشنگری های نظام مقدس جمهوری اسلامی، خوار و خفیف شدند.

,
,

 

,


امام جمعه الشتر با بیان اینکه آمریکا در سالیان قبل در منطقه به طور مستقیم ورود می کرد و برای پیاده سازی سیاست های استکباری خود، هزینه می کرد، گفت: امروز آمریکا به طور مستقیم در مسائل منطقه حضور پیدا نمی کند اما برخی دولتها با هزینه خودشان، همان سیاست های آمریکا را در منطقه اجرایی می کنند.

,
,


وی ادامه داد: این دولت ها در حقیقت، دست و بازوی استکبار هستند.

,
,

 

,


حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مسئله فلسطین، اولویت مهم دنیای اسلام است، افزود: دنیای اسلام باید به مسئله اصلی خود یعنی مسئله فلسطین بپردازد.

,
,

 

,


وی تاکید کرد: به همت جبهه مقاومت، موضوع شکست رژیم جعلی صهیونیستی در ابعاد مختلف، نمایان شده است و به حول و قوه الهی سیلی محکمی هم در جنگ نرم از جبهه مقاومت خواهد خورد.

,
,

 

,

علما نباید در برابر زیر سوال بردن عصمت پیامبر وائمه اطهار (ع) سکوت کنند

, علما نباید در برابر زیر سوال بردن عصمت پیامبر وائمه اطهار (ع) سکوت کنند,

حجت الاسلام محمد علی ارزنده در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن  میلاد با سعادت حضرت زینب (س) وروز پرستارگفت: متاسفانه یکی از مسئولین در صحبت های اخیرخود رسول اکرم  و ائمه اطهار (ع ) را زیر سوال برده است  که بایداز وی این سوال پرسیده شود که چرا باید کسانی که دارای تریبون ومسئولیت در کشور هستند  اختیار زبان را ازدست داده  و چنین توهین هایی را بیان کنند!؟

, حجت الاسلام محمد علی ارزنده در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن  میلاد با سعادت حضرت زینب (س) وروز پرستارگفت: متاسفانه یکی از مسئولین در صحبت های اخیرخود رسول اکرم  و ائمه اطهار (ع ) را زیر سوال برده است  که بایداز وی این سوال پرسیده شود که چرا باید کسانی که دارای تریبون ومسئولیت در کشور هستند  اختیار زبان را ازدست داده  و چنین توهین هایی را بیان کنند!؟,

 

,  ,

وی بیان کرد: متاسفانه امروز برخی از افراد از کسانیکه  حقیقت ایمان و پیامبر اکرم (ص) را درک نکرده اند الگو برداری می کنند و وظیه علما و محافظان دین بلافاصله جواب چنین توهین هایی رابدهند.

,

 

,

حجت الاسلام ارزنده اظهار داشت: جای تاسف که علما  در مقابل سخنان افرادی که بیان نمودند مذاکره  را حاصل  قیام امام حسین (ع) دانسته ، صلح امام حسن (ع) را زیر سوال می برند  و برای امام رضا (ع) حریم قائل نیستند سکوت می نمایند وهم اکنون نیز بدنبال بی حرمتیهای خود عصمت رسول اکرم و ائمه اطهار (ع) را زیر سوال می برند.

,

 

,

وی به سخنان مقام معظم رهبری در اغتشاشات چند هفته گذشته اشاره کرد وبیان نمود: عده ای بیش از  55مرتبه بزرگترین توهین ها را به منتقدان خودنسبت داده اند  وهم اکنون صحبت از انتقاد از رسول اکرم ائمه اطهار (ع) می کنند ودر تریبونهایی که انعکاس بین المللی داشته این جملات را بیان می کنند.

,

 

,

امام جمعه الیگودرز به  کمبود نزولات آسمانی در شهرستان اشاره کرد و افزود: متاسفانه امسال میزان طبق گزارش هواشناسی میزان بارشها حدود 25 میلی متر بوده  در حالیکه در سال قبل میزان بارشها 178 میلی متر گزارش  شده است که نشان از خطر خشکسالی که مسئولین باید از کشت محصولاتی که نیاز به آب فراوان داشته جلوگیری کنند و مردم نیز باید در مصرف آب صرفه جویی نمایند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه