اخبار داغ

ائمه جمعه خراسان شمالی:

باید کنترل فضای مجازی در دست خودمان باشد/ دفاع از فلسطین وظیفه همه مسلمانان است

باید کنترل فضای مجازی در دست خودمان باشد/ دفاع از فلسطین وظیفه همه مسلمانان است
ائمه جمعه خراسان شمالی در خطبه های این هفته نماز جمعه در میعادگاه های نماز جمعه شهرستان ها بر لزوم کنترل فضای مجازی، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و رسیدگی به مشکلات مردم تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک،  حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد اظهارکرد: مسئولان و خانواده‌ها نسبت به استفاده صحیح فرزندانشان از فضای مجازی برنامه‌ریزی داشته و کنترل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ,  عصر اترک, ،  حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد اظهارکرد: مسئولان و خانواده‌ها نسبت به استفاده صحیح فرزندانشان از فضای مجازی برنامه‌ریزی داشته و کنترل کنند.,

 

,

وی با بیان اینکه اگر همین شیوه استفاده از فضای مجازی  را پیش گیریم آینده  جوانانمان تباه خواهد شد، افزود: باید برای مدیریت  فضای مجازی برنامه داشته باشیم چراکه اگر این فضا خوب مدیریت نشود دچار فاجعه ملی خواهیم شد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: کشورهایی مانند آمریکا، فرانسه و آلمان برای شبکه های مجازی فیلتر قرار می دهند  و حتی جریمه هایی برای متخلفان در نظر می گیرند اما ما هنوز بر روی این فضا کنترل نداریم.

,

 

,

شکست داعش توسط آمریکا دروغ محض است

,

 

,

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه ادعای آمریکای مبنی بر شکست دادن داعش در منطقه را دروغ و ادعای بزرگ عنوان و اظهار کرد: شما خودتان داعش را به وجود آورده اید بعد می گوید ما داعش را از بین بردیم ، این مدافعان حرم و جوانان غیور داعش را نابود کردند .

,  .,

 

,

وی با بیان اینکه اینان منافق به معنای واقعی هستند، گفت: آمریکا و اسرائیل با بهانه از بین بردن داعش می خواهند جایگاه خود را در سوریه و عراق تثبیت کنند.

,

 

,

امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز غزه ، گفت: غزه نماد مقاومت عزتمند زندگی کردن و زیر بار زور نرفتن است.

, .,

 

,

وی افزود: 10 سال پیش اسرائیل غاصب به فلسطین حمله مردم آنجا 22 روز مقاومت کردند و بالاخره اسرائیل عقب نشینی کرد و بعد از آن هم نتوانستند کاری انجام دهند.

, .,

 

,

وی ادامه داد: اسرائیل جنایتکار می خواست کل منطقه را بگیرد اما با مقاومت مردم فلسطین و منطقه الان خودش را هم نمی تواند حفظ کند.

, .,

 

,

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه حمایت ایران از فلسطین ، یمن ، سوریه و عراق در جهت حمایت از مظلوم است، اظهار داشت: دفاع از مظلوم جزء دین و اعتقادات ما است و مساله ای سیاسی نیست .

,  .,

 

,

وی با اشاره به حادثه جانسوز نفتکش سانچی ، گفت: این حادثه ایران را عزادار کرد ، این عزیزان در مقام خدمت بودند و اجر شهدا را دارند.

, .,

 

,

وی با اشاره به روز هوای پاک گفت: به فکر محیط زیست سالم باشیم، مبادا درختان را قطع کنیم، مبادا جنگل ها را ویران کنیم، مبادا بوته ها را از بین ببریم، اینها جلوی فرسایش خاک را می گیرند.

, .,

 

,

وی با اشاره به تعداد خودروهای تک سرنشین در داخل شهر ادامه داد: این تعداد ماشین تک سرنشین در داخل شهرچه لزومی دارد؟ هوا را آلوده نکنیم، بنزین مصرف نکنیم و به اقتصاد خودمان و جامعه ضرر وارد نکنیم و از وسایلی مانند دوچرخه استفاده کنیم.

 

, .,
,
,

پایگاه خبری آشخانه، حجت الاسلام شریعتی نژاد امام جمعه شهر قاضی در خطبه های نماز جمعه این هفته 29 دی ماه، یکی از عوامل محرومیت از رحمت الهی صفت زشت وناپسند   را بخل دانست، بیان کرد: بخل به معنای منع وخود داری ست ودر اصطلاح دینی واخلاقی، خودداری از خرج کردن مال و نعمت های الهی در مواردی که نباید  از آن دریغ نمود.

,

وی افزود: ریشه بخل یا عامل پیدایش بخل در انسان ، بدگمانی به خداوند است.

,

امام جمعه شهر قاضی با اشاره به حدیثی از امام علی (علیه السلام)، تشریح کرد: بخل ورزیدن به آنپه در دست هست بدگمانی به معبود است. انسان بخیل مشکل اعتقادی دارد ورفتار او بازتابی از اندیشه وباور اوست.

,

حجت الاسلام شریعتی نژاد ضمن تسلیت و ابراز تاثر شهادت جمعی از هموطنان وکارکنان کشتی نفت کش سانچی، به منویات مقام معظم رهبری در سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشور های اسلامی اشاره کرد و گفت: از جمله موضوعات مهم دنیای اسلام تلاش برای پیشرفت علمی ، لزوم افشای ادعاهای دروغ شیطان یعنی آمریکا، مسئله فلسطین واتحاد دنیای اسلام است.

,

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد اتحاد دنیای اسلام، خاطر نشان کرد: ما معتقدیم اتحاد دنیای اسلام که دارای جمعیت زیاد وامکانات فراوان وجایگاه بسیار حساس در دنیاست می تواند زمینه ساز شکل گیری یک قدرت بزرگ واثر گذار شود.

,

امام جمعه شهر قاضی با اشاره به سالروز فرار شاه ملعون در تاریخ 26 دی 57، اظهار کرد: اتحاد ملت ایران بود که تمام برنامه های رژیم شاه برای جلو گیری از ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران از جمله اشغال نظامی فرودگاه مهر آباد تهران در چهارم  بهمن سال 1357 به هم زد.

,

وی تصریح کرد: این عملکرد مردم، انقلاب را به پیروزی رساند که آن امام بزرگوار فرمودند: آمریکا پشتیبان شاه هم بود، لکن وقتی که یک ملت اجتماع کردند بریک مطلبی، نه قدرت شیطانی شاه توانست مقاومت کند، نه پشتیبانی ابرقدرتها.

,

حجت الاسلام شریعتی نژاد ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، اظهار کرد: عایشه شاطی یک زن  نویسنده سنی است که در کتابِ خود در مورد حضرت زینب(س) نگارش کرده که زینب شجاعترین همه است دلیلش هم این است که در جزر ومد روزگار خودش را نباخت.

,

وی هم چنین اضافه کرد: این درس شجاعت از زینب کبری(س) سرلوحه مبارزات همه انقلابیون ودر راس همه رهبر و بنیانگذار این انقلاب حضرت امام (رحمته الله علیه)است.

,

وی تصریح کرد: امام (رحمه الله علیه) در هیچ یک از فراز ونشیب های مبارزات با رژیم سفاک شاه وبعد ازپیروزی انقلاب خط ومشی انقلابی شان تغییر نکرد.

,

وی بیان داشت: هم اکنون امیدواریم همه مسئولین در مقابله با استکبار و همچنین بدخواهان و چپاولگران بیت المال شجاعانه وانقلابی بایستد وبه این مردم انقلابی خدمت نماید.

,

 

,

هر ایرانی یک سردار سلیمانی است/خاموش شدن فتنه و آشوب گری به منزله خاموش شدن دشمنان نیست
امام جمعه شهرستان جاجرم با تاکید به دشمنی دشمنان تا قیامت علیه مسلمین، به تصویب ترور سردار قاسم سلیمانی در پارلمان آمریکا اشاره کرد و گفت: هر ایرانی یک سلیمانی است و تا آخرین قطره خون خود با شما و مستکبرین عالم خواهند جنگید تا شما را از صحنه روزگار محو کنند.

, هر ایرانی یک سردار سلیمانی است/خاموش شدن فتنه و آشوب گری به منزله خاموش شدن دشمنان نیست, هر ایرانی یک سردار سلیمانی است/خاموش شدن فتنه و آشوب گری به منزله خاموش شدن دشمنان نیست,
,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان جاجرم در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان جاجرم ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب گفت: ما به عنوان یک امت پیغمبر و مذهب تشیع باید  به سبک و سیره معصومین عمل کنیم و حضرت زینب اسوه صبر، ایستادگی، مقاومت و ولایت پذیری است.

, پایگاه خبری جاجرم,

وی با اشاره به همراهی و اطاعت پذیری حضرت زینب از امامت و ولایت اظهار داشت: ایشان در راه امامت و ولایت ثبات قدم داشتند و اهل تولی و تبری بودند و نه تنها خود را در این راه قرار دادند بلکه فرزندان خود را فدای امامت و ولایت کردند. 

,

حجت الاسلام موسوی ابراز داشت: حضرت زینب وقتی تشخیص داد دشمن کیست از او بیزاری جست و در خطبه هایی که در کوفه و کاخ ظالم با شجاعت تمام خواند آنها را به ذلت کشاند.

,

وی با تاکید به دشمنی دشمنان تا قیامت علیه مسلمین، به تصویب ترور سردار قاسم سلیمانی در پارلمان آمریکا اشاره کرد و گفت: سردار قاسم سلیمانی که سوریه و عراق را از شر داعش و توروریست پاک کرد را تروریست می خوانند و حکم ترور این شخص را تصویب می کنند.

,

خطیب نماز جمعه جاجرم در پاسخ به مهملات سردمداران آمریکایی تصریح کرد: هر ایرانی یک سلیمانی است و تا آخرین قطره خون خود با شما و مستکبرین عالم خواهند جنگید تا شما را از صحنه روزگار محو کنند.

,

وی گفت: مردم ایرادات کشور را می بینند و یک سری اعتراضات به حق انجام دادند اما دیدید که دشمنان چگونه از این اعتراضات به حق سو استفاده کردند. در حالی که مردم کشورشان و مسئولین خود را دوست دارند.

,

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر جاجرم با بیان اینکه خاموش شدن فتنه و آشوب گری به منزله خاموش شدن دشمنان نیست افزود: مسئولین باید با تبعیت از ولایت و تلاش وافر مشکلات اقتصادی را حل کنند و جلوی واردات بی رویه را بگیرند.

,

وی با اشاره به تحریم تنباکو توسط میرزا رضا شیرازی گفت:هرگاه مردم از مرجعیت تبعیت کردند قطعا پیروز شدند و راه مقابله با کفر و رهایی از یوق استکبار تبعیت از مرجعیت دینی و ولایت است.

,

خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه جاجرم با بیان اینکه نام گذاری تابلو و تبلیغات تشیع است ابراز داشت: دشمن فرهنگ نام گذاری را از ما گرفته است امیدواریم که مردم به نامگذاری روی فرزندانشان توجه کنند.

,

وی با بیان اینکه اهل تقوا به اخرت ایمان دارند گفت: ما باید معاد باوری را با زبان خودشان به فرزندانمان آموزش بدهیم.

,

حجت الاسلام موسوی در راستای حل مشکلات مردم و ایجاد اشتغال افزود: بانک ها مردم را در اجرای کارآفرینی و اشتغال همراهی کنند طوری نشود که با سنگ اندازی و سخت گیری فرد از ایده و کار خود دست بردارد.

,

 

,

دفاع از مسئله فلسطین وظیفه همه مسلمانان جهان است/نتیجه امید بستن به آمریکا خسارت محض است

, دفاع از مسئله فلسطین وظیفه همه مسلمانان جهان است/نتیجه امید بستن به آمریکا خسارت محض است, دفاع از مسئله فلسطین وظیفه همه مسلمانان جهان است/نتیجه امید بستن به آمریکا خسارت محض است,

امام‌جمعه شهرستان فاروج مسئله فلسطین و قدس را مربوط به همه مسلمانان جهان دانست و گفت نتیجه دل بستن به آمریکا خسارت محض است و این را بارها در طول تاریخ و حتی امروز در برجام هم می‌توان دید.
به گزارش فاروج من؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی قلی زاده در خطبه‌های امروز خود نماز جمعه را نهادی مبارک و رحمانی دانسته و گفت که نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگی است که امام‌جمعه فرمانده آن است، با توجه به برکاتی که نمازهای جمعه برای نظام ما داشته است باید همگان برای پیشرفت و شکوفایی نماز جمعه تلاش کنند.

,
,

قلی زاده در بخش دیگری از سخنان خود نتیجه امید بستن به آمریکا را خسارت محض توصیف کرده و گفت که نهایت خباثت آمریکایی‌ها را در برجام می‌توان مشاهده کرد، آمریکایی‌ها هرروز یک شرارت و جلوه‌ای از شیطنت‌های خود را نشان می‌دهند.

,

وی ادامه داد تحریم‌ها هنوز برداشته نشده و دولتمردان ما نباید از حق این ملت کوتاه بیایند، آمریکا باید بداند در صورت نقض برجام عکس‌العمل ما برای آمریکایی‌ها پشیمان کننده خواهد بود چراکه اگر آن‌ها برجام را پاره کنند ما آن را آتش می‌زنیم.

,

امام‌جمعه شهرستان فاروج وظیفه تمام مسلمانان در مسئله فلسطین را دفاع از قدس عنوان کرده و گفت کمی عده تأثیری درنتیجه پایداری و مقاومت ندارد و پیروزی نهایی از آن مردم فلسطین است، کشورهای اسلامی باید حمایت‌های مالی کنند و بر شدت انتفاضه باید افزوده شود.

,

قلی زاده ضرورت امروز را نظارت‌پذیر بودن همه کانال‌های ارتباطی فضای مجازی دانسته و گفت بسیارى از کشورهاى دنیا درزمینهٔ ساماندهى فضاى مجازى اقدامات قابل‏توجهى داشته‏اند و قوانین و چارچوب‏هاى لازم را در این زمینه فراهم کرده‏اند.

,

وی ادامه داد ما نقص داریم و به همین جهت، جرائم در این فضا با درصدهاى بالا در حال گسترش است؛ از جرائم اقتصادى و مالى خرد و کلان گرفته تا مشکلات فرهنگى و اخلاقى و امنیتى؛ متأسفانه رشد و توسعه روزافزون فضاى مجازى، تهدیدهایى که در کنار فرصت‏هاى آن وجود دارد و رها شدن این فضا در کشور ما سبب شده تهدیدهاى آن بر فرصت‏هایش پیشى بگیرد

,

خطیب جمعه فاروج بر لزوم توجه به مطالبات مقام معظم رهبری از مسئولان و مردم را در شرایط کنونی تأکید کرد و گفت که از ضعف‌های داخلی و دشمنی استکبار جهانی نباید غافل شد، رهبری مردم‌سالاری دینی را صادقانه قبول دارند و از مشکلات مردم مطلع‌اند.

,

وی ادامه داد مسئولین باید از حقوق ملت و مظلومین دفاع کنند، در حال حاضر تمرکز باید بر مشکلات و تقسیم‌کار باشد باید باهم افزایی و تسلیم بودن در برابر قانون به مسئله کلیدی که اشتغال و تولید است برسیم.

,

 

,


روز غزه بایستی مثل روز قدس گرامی داشته شود/خروج آمریکا از برجام یک خیمه شب بازی است

,
, روز غزه بایستی مثل روز قدس گرامی داشته شود/خروج آمریکا از برجام یک خیمه شب بازی است, روز غزه بایستی مثل روز قدس گرامی داشته شود/خروج آمریکا از برجام یک خیمه شب بازی است,

امام جمعه گرمه در خطبه های این هفته ضمن گرامیداشت روز غزه بیان داشت: روز غزه بایستی مثل روز قدس گرامی داشته شود.

,

به گزارش پایگاه خبری گرمه، حجت الاسلام والمسلمین تاتاری امام جمعه گرمه در این رابطه گفت: روز غزه 29 دی روز تداوم مبارزه تا پیروزی نهایی بر رژیم صهیونیستی است و باید با بزرگداشت چنین روزهایی، شعله مبارزه با نظام سلطه و رژِیم اشغالگر قدس در بین مردم مسلمان دنیا روشن بماند.

,

 وی بیان داشت: دو راهبرد آمریکا در مقابله با نظام اسلامی، فشار و تحریم و تغییر نظام جمهوری اسلامی می باشد.

,

حجت الاسلام تاتاری با اشاره به عهدشکنی دولت امریکا در مسئله برجام افزود: خروج آمریکا از برجام یک خیمه شب بازی است که در این صورت آمریکا بیشتر متضرر می شود.

,

وی افزود: در این توافق بین المللی پرونده هسته‌ای ایران مشخص و آژانس بین المللی هسته‌ای نیز در راستی آزمایی‌های خود اذعان کرده است که جمهوری اسلامی ایران به تمام تعهدات خود عمل کرده و بر آن پایبند است.

,


تاتاری به برخی از مناسبت‌های هفته هم اشاره کرد و گفت:  29 دی روز هوای پاک است و این بشر است که هوای پاک را ناپاک می‌کند، هوای پاک از انسان‌های پاک سرچشمه می‌گیرد و آتش زدن مزرعه‌ها و جنگل‌ها از عوامل هوای ناپاک و خراب کردن زمین است.

,
,

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ضمن تاکید بر فراگیری فرهنگ رانندگی در جامعه ابراز داشت: با فرهنگ رانندگی و شرکت در آزمونهای رانندگی و گرفتن گواهینامه، آموزش ها را تسهیل و هزینه این کارها را کاهش دهند.

,

خطیب جمعه گرمه اضافه کرد: برای کم کردن تصادفات جاده ای و حوادث رانندگی باید فرهنگ سازی کرد، و گران کردن بنزین راه کاهش حوادث جاده ای نیست.

,

انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه