اخبار داغ

مهاجری: پنالتی استقلال درست نبود

مهاجری: پنالتی استقلال درست نبود
سرمربی تیم فوتبال پدیده می گوید: گل نخوردن تیمش از روی نقطه پنالتی را مدیون سعید جلیلی راد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رضا مهاجری پس از تساوی مقابل استقلال اظهار کرد: با تمرکز شروع کردیم در لحظاتی از بازی تمرکز خود را از دست دادیم و استقلال سوار بازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او ادامه داد: در نیمه دوم و با تعویض‌هایی که انجام دادیم می توانستیم پیروز میدان شویم. این زمین پیروزی را از ما گرفت. توپ پیش از رسیدن به مهاجم ما سه بار پله شده و باعث شد خلعتبری، قاضی و یا حتی عباسیان نتوانند توپ‌هایشان را گل کنند. استقلال در نیمه دوم رو به توپ‌های بلند آورد اما توانستیم در روزی سخت ثابت کنیم مرد روزهای بزرگ هستیم.

,

مهاجری ادامه داد: نمی‌خواهم درباره پنالتی صحبت کنم اما به نظرم خطا درست نبود، قبل از آن نیز داور باید دو پنالتی برای ما می‌گرفت. ما توانستیم مشکلات را زیر پا بگذاریم و به همان پدیده خوب نیم فصل اول تبدیل شویم. به خاطر این باید از تمام عوامل مجموعه پدیده تشکر کنم. البته شجاعت جلالی باعث شده پنالتی حریف به گل تبدیل نشود.

,

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره جو ورزشگاه ثامن تصریح کرد: سعی کردیم در این یک هفته عرق مشهدی‌ها را تحریک کنیم تا اتفاقی که در دیدار پرسپولیس و مشکی پوشان رخ داد اتفاق نیفتد. خدا را شکر امروز حضور هواداران دو تیم در ورزشگاه به صورت ۵۰ -۵۰ بود.

,

به گزارش ایسنا، مهاجری ادامه داد: در روزی که حمایت خوبی از تیم شد و برای ما غیرمنتظره بود، توانستیم مساوی بگیریم. از مشهدی بودن احساس غرور کردیم زیرا حداقل تیم مقابل بخش اعظم ورزشگاه را در اختیار نداشت. فکر می‌کنم ۶۰ درصد در اختیار استقلال و ۴۰ درصد هواداران پدیده در ورزشگاه حضور داشتند. اگر زمان بیشتری داشتیم قطعا این عدد برعکس می‌شد. اگر داور با ما مهربان‌تر می‌بود و پنالتی دقیقه ۱ را برای ما می‌گرفت، اگر پنالتی اشتباه را برای استقلال نمی‌گرفت شاید می‌شد ما حتی به برد فکر کنیم. متاسفانه زمین هم مشکل فراوانی داشت و چند موقعیت را از ما گرفت‌.
او اضافه کرد: به خاطر همت بازیکنان و تماشاگران فکر می‌کنم برنده امروز، فوتبال مشهد بود.

,
,

سرمربی پدیده افزود: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، هفته قبل هم اشتباه کردند و پنالتی ما مقابل استقلال خوزستان را نگرفتند. درباره آینده سعید مطمئن بودیم، اگر مطمئن نبودیم قطعا با سه گلر وارد لیگ نمی‌شدیم. سعید هنوز پله نخست را گذرانده و هاروت مثل پدر در حال پرورش سعید جلالی جوان است. جلالی پتانسیل و ظرفیت بالایی دارد.
وی درباره اخراجش گفت: می‌گویند چرا وارد زمین شدی؟ اگر شما نجات‌غریق باشی اما کسی در حال غرق شدن باشد ورود نمی‌کنی؟ صحنه درگیری بود که من وارد شدم تا از درگیری بیشتر بازیکنانم جلوگیری کنم. امیدوارم همه جا قانون به صورت یکسان لحاظ شود. نوع بازی استقلال ما را مجبور کرد که در تاکتیک خود تغییراتی ایجاد کنیم. سالار را به زمین آوردیم تا توپ‌های سوم را از استقلال بگیریم.
مهاجری درباره دلیل حضور مشهدی‌ها در ورزشگاه ثامن برای تشویق پدیده گفت: به تیمم افتخار می‌کنم، امیدوارم هر هفته هواداران بیایند و تیم شهر خود را تحریک کنند. امروز هواداران حس خوبی دادند و انرژی زیادی به ما دادند.
مهاجری درباره کمک کرواتش گفت: ۴۵ روز است که به دنبال این مهم بودیم، پانادیچ با توجه به اینکه در ایران کار کرده و دارای رزومه است، می‌توانیم به بهترین شکل از توانایی‌اش استفاده کنیم. قرارداد منعقد شده و از فردا وی با ماست.

,
,
,
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه