اخبار داغ

ائمه جمعه کرمانشاه در خطبه های نمازجمعه مطرح کردند:

آمریکا از قدرت جوانان ایرانی در دستیابی به توان موشکی عصبانی است/مردم به شایعه پراکنی های دشمن توجه نکنند

آمریکا از قدرت جوانان ایرانی در دستیابی به توان موشکی عصبانی است/مردم به شایعه پراکنی های دشمن توجه نکنند
آیین عبادی _ سیاسی نماز جمعه ظهر امروز با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های امروز نیز پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی به موضوعاتی همچون اشاره کردند که در ادامه مشروح خطبه‌ها را با هم می‌خوانیم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

کرمانشاه

, کرمانشاه,

آمریکا از قدرت جوانان ایرانی در دست یابی به توان موشکی عصبانی است

, آمریکا از قدرت جوانان ایرانی در دست یابی به توان موشکی عصبانی است,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان اظهار داشت: امروز آمریکا از شدت ناراحتی ما را تحریم میکند و ما با ایمان و توکل به خداوند متعال در برابر دشمن خواهیم ایستاد.

آیت الله علما با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، افزود: از گرفتاری های دنیای امروز این است که سازمان ملل تنها به محکوم کردن جنایت ها می‌پردازد در صورتیکه باید با صراحت صحبت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: مسئله فلسطین، مسئله مهم جهان اسلام است و امروز می‌بینم که آمریکا، می خواهد رژیم جعلی اسرائیل بر مسلمانان تسلط یابد.

امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر اینکه همه کشورهای اسلامی باید در مسیر شکوفایی علمی تلاش کنند، افزود: آمریکا از توان و قدرت جوانان مسلمان جمهوری اسلامی ایران در دست یابی به توان موشکی و قدرت هسته ای عصبانی و ناراحت است.

آیت الله علما در ادامه با تسلیت جانباختن تعدادی از هموطنان در سانحه کشتی سانچی گفت: باید تکیه گاه خود را خداوند متعال قرار دهیم.

 

اسلام آبادغرب

انتقاد از عدم رسیدگی به مشکلات زلزله زدگان اسلام آبادغرب/برخی مسئولین خودشان را به خواب زده اند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از اسلام آبادخبر،  حجت الاسلام روالله کرمی امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه امروز شهرستان با اشاره به برخی مسائل و مشکلات شهرستان، از ‌عدم رسیدگی به زلزله زدگان شهرستان و طولانی شدن تعیین وضعیت مردم مسکن مهر انتقاد کرد و گفت انگار برخی مسئولین در غار اصحاب کهف خودشان را به خواب زده اند.


وی افزود: من تا شب گذشته رصد کردم که بنیاد مسکن که موظف به تعیین تکلیف شد گاهی وعده ی تخریب دادند دوباره وعده تعمیر دادند. این مساله و با ثبات نبودن وعده ها اذهان عمومی را مشوش می کند و مردم را در بلاتکلیفی قرار می دهد.


امام جمعه موقت اسلام آبادغرب گفت: مساله ی دیگر که مردم از آن بسیار ناراحتند؛ خانوارهای بهزیستی و کمیته امداد که اداره های کمیته امداد شهرستان دستور دارند که تا پایان سال ۵۰۰ خانوار را با این وضعیت معیشتی از تحت حمایت خارج نمایند. و این یعنی اگر برای این ۵۰۰ خانوار اشتغال زایی نشود فقر ۱۰۰ در ۱۰۰ شامل آنها می شود.

وی افزود: بعضی از خانوارهای بهزیستی در شهرستان با ۵ نفر معلول حمام یا سرویس بهداشتی ندارند. که این مساله را اداره بهزیستی خیلی سریع برطرف کنند در غیر اینصورت باید بیایند و جوابگوی کم کاری خود بشوند.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به مناسبتهای پیش رو گفت: امروز جمعه روز غزه است، اسماعیل هنیه رییس جنبش حماس در نامه ای به رهبر انقلاب، از موضع رهبر انقلاب در مورد غزه و فلسطین تشکر کردند و همچنین از حمایت مردم عزیز ایران که سرنوشت ساز است.خدا رحمت کند حضرت امام را که فرمودند؛انقلاب ما به جهانیان صادر می شود، به هر حال اسراییل آمریکا بدانند فلسطین آزاد خواهد شد این وعده الهی ست به مستضعفان عالم.


وی افزود: سه شنبه سوم بهمن ماه ولادت باسعادت سفیر کربلا حضرت زینب سلام الله علیهاست. خانمها حتما در خانه جشن بگیرید. دختر رحمت است. امام صادق فرمودند اگر کسی سه دختر داشته باشد و درست تربیت کند وارد بهشت می شود.


حجت الاسلام کرمی با طرح این سوالات به خطبه های نماز جمعه پایان داد؛
آیا کسی هست مومن باشد اما دروغ بگوید؟!
آیا کسی هست مومن باشد اما اعمالش صالح نباشد؟!
آیا کسی هست مومن باشد اما در شهادتش دروغ بگوید؟!
آیا کسی هست به برکت جمهوری اسلامی به نان و نوایی برسد اما حق مردم را ضایع کند ؟!
جواب مثبت به همه اینها می شود بی تقوایی می شود دزد می شود خیانتکار می شود خیانت به خون شهدا و.... !!!

 

سرپلذهاب

دشمنان به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب و مسئولین کشور هستند/ مردم به شایعه پراکنی های دشمن توجه نکنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از  بازی دراز، حجت الاسلام جوادفاطمی نسب درخطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان بااشاره به دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی اظهارداشت : استکبارجهانی ودرراس آن آمریکا از اول انقلاب تا امروز به دنبال دشمنی با ملت ونظام جمهوری اسلامی بوده وازهیچ تلاشی دریغ نکرده است.
امام جمعه شهرستان افزود : دشمن همواره درطول دوران انقلاب از روشهای مختلفی برای دشمنی با ایران اسلامی استفاده کرده ولی به لطف خدا ناکام بوده است.

وی تصریح کرد : روش دشمنی استکبار درابتدا از طریق کودتا وترور وشورشهای قومی وجنگ تحمیلی بود که درهمه آنها باشکست مواجه شدند.
ایشان بابیان اینکه روش استکبار امروز باپیشرفت تکنولوژی تغییر یافته است ادامه داد : رویارویی دشمنان انقلاب با ایران اسلامی امروز از راه جنگ نرم وبااستفاده از ابزارهای فرهنگی وبوسیله نفوذ ، دروغ وشایعه پراکنی است.

فاطمی نسب اولویت امروز دشمنان با جمهوری اسلامی ایران را درجنگ نرم دانست و ادامه داد : امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ناامیدکردن ملت از نظام ،نابودکردن ایمان واعتقادمردم ومانع تراشی برای حل مشکلات مردم هستند که ماباید دربرابر آنها هوشیار باشیم.
خطیب جمعه شهرستان اذعان داشت : دشمن ازیک طرف با شایعه پراکنی علیه نظام به دنبال بدبین کردم مردم نسبت به نظام وانقلاب وارزشهای انقلابی است وازطرف دیگر تلاش می کند که مشکلات معیشتی مردم حل نشود و تمام ضعفهای موجود در مدیران دولتی را به نظام نسبت می دهد.
وی شایعه پراکنی را از مهمترین تدابیر امروز دشمنان انقلاب دانست و افزود : دشمنان انقلاب درتلاش هستند که با شایعه پراکنی های مختلف دل مردم رالرزانده وآنها را به آینده ناامید کنند که مردم ومسئولین باید هوشیار باشند.

ایشان درادامه بااشاره به مطالبات رهبرانقلاب از مردم ومسئولین بیان داشت : توجه به دشمنی دشمنان ، غافل نشدن از ضعفهای داخلی ،دفاع ازحقوق ملت ومظلومین، تمرکز برمشکلات وتقسیم کار و توجه به مسائل کلیدی تولید واشتغال مهمترین مطالبه رهبر انقلاب از مسئولین کشوراست.
وی بابیان اینکه مردم بدانند که رهبر انقلاب ازمشکلات مطلع بوده و تذکرات جدی می دهند ومسئولین برای رفع مشکلات آنها تلاش می کنند ادامه داد : عدم باورشایعات و عدم اشاعه وتکرار آنها و کمک به مسئولین ازمهمترین مطالبات رهبرانقلاب ازمردم است .

امام جمعه شهرستان دربخش دیگری از سخنان خود به سانحه کشتی سانچی اشاره کردوگفت : کسانی که در نفتکش ایرانی سانچی دچار حادثه شده وجان خودرا ازدست دادند به گفته رهبر انقلاب بعنوان افرادی هستند که درراه انجام وظیفه وخدمت به کشور جان داده ودر زمره شهدا قرار میگیرند که باید به خانواده های آنها و ملت بزرگ ایران اسلامی این واقعه دردناک را تسلیت گفت.

 

هرسین

ما برای برجام هزینه های زیادی از لحاظ معنوی و مادی پرداخت کرده ایم/ انتظار از مسئولین این است که به هیچ وجه زیر بار مذاکرات جدید نروند

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد به نقل از دیوانگاه، حجت الاسلام عباسیان امام جمعه موقت هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سانحه دلخراش کشتی سانچی و گرامیداشت درگذشتگان این حادثه اظهار داشت: در این سانحه دریایی عزیزانی که برای جهاد اقتصادی و کمک به اقتصاد کشور به سمت دریاها رفتند و خطرات را به جان خریدند را از دست دادیم و جا دارد که یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم و به خانواده این عزیزان و ملت ایران تسلیت عرض کنیم.

وی در ادامه در خصوص بحث برجام و اتفاقات اخیر در این رابطه افزود: مذاکرات برجام تقریباً 4سال از وقت ملت ایران و نظام را گرفت، و منجر به توافقی شد که گرچه نقایص متفاوتی داشت اما بلاخره با عبور از مجاری قانونی خود برای ما به عنوان یک توفق قابل احترام است و از نظر نظام و بین الملل هم قابل پذیرش است.

امام جمعه موقت هرسین تصریح کرد: این توافق می تواند کمکی با مسائل بین المللی بکند و کسانی که دم از این می زدند که ایران دنبال سلاح هسته ای است تقریباً با این توافق خلع سلاح شدند هر چند که ایران اسلامی هم برای این توافق هزینه های زیادی پرداخت کرد.

حجت الاسلام عباسیان در ادامه اظهار داشت: اگر کسی بگوید ما هزینه ای نداده ایم این سادگی است، ما برای برجام هزینه های زیادی هم از لحاظ معنوی و هم از لحاظ مادی پرداخت کرده ایم.

وی افزود: هزینه معنوی اینکه ما یک کشوری بودیم که در دنیا ما را با برند استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا و نه گفتن به شرق و غرب می شناختند ما در موضوع برجام در یک سری از اصول خوب یک نرمش قهرمانانه نشان دادیم.

خطیب جمعه موقت هرسین تصریح کرد:  خسارت های مادی هم این است که ما در بحث انرژی هسته ای پیشرفت های خوبی داشتیم و در برخی از رشته های هسته ای جزء چهار کشور برتر دنیا بودیم، با قبول برجام ما یکسری از پیشرفت های علمی و هسته ای را متوقف کردیم و حتی در برخی از مسائل علمی هر انچه به دست آورده بودیم استفاده از آن را ممنوع کردیم.

حجت الاسلام عباسیان اظهار داشت: قرار بر این بود که مذاکرات برجام بدون قید و شرط پذیرفته شود و همه طرفین به این قرار داد بین المللی متعهد شوند، اما از همان ابتدا معلوم بود که آمریکا دنبال این تعهد نیست و با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید ما هر روز شاهد ایجاد دست اندازی در بحث مذاکرات هسته ای هستیم.

وی افزود: در هفته گذشته تعلیق تحریم های جمهوری اسلامی 120روز دیگر تمدید شد، هر چند که آژانس بین المللی انرژی اتمی به عنوان مرجع اصلی و راستی آزمایی برجام پایبندی ایران به تعهدات را اعلام و تأیید کرده است.

امام جمعه موقت هرسین خاطرنشان کرد: این جریانات می تواند به توافق بین المللی برجام لطمه وارد کند، انتظار ما از مسئولین این است که به هیچ وجه زیر بار مذاکرات جدید نروند تا انشاالله بتوانند در احقاق حقوق ملت ایران محکم تر قدم بردارند.

حجت الاسلام عباسیان با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت: حضرت زینب(س) الگویی بی نظیر از لحاظ صبر و استقامت برای زنان جامعه ماست و پرستاران هم با توجه به اینکه صبوری می کنند در جهت رفع مشکلات مردم الگوی آنها حضرت زینب(س) است.

 

گیلانغرب

نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگى است/نماز جمعه صرفا یک عبادت ساده و گردهم‏آیى هفتگى مؤمنان نیست

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر، حجت الاسلام خاص امیری در خطبه های نماز جمعه مصلی مسجد جامع گیلانغرب به نهاد مقدس نماز جمعه اشاره و اظهار داشت:از روزى که بنیانگذار جمهورى اسلامى امام خمینى(ره) اولین حکم امامت جمعه را براى مرحوم آیت‏الله طالقانى صادر فرمودند، حدود چهار دهه مى‏گذرد و البته آن روز کسى فکر نمى‏کرد که این شجره طیبه روزى تبدیل شود به شبکه عظیم و فراگیرى که تمام کشور را تحت تأثیر آثار و برکات خود قرار بدهد.

وی تصریح کرد :بحول وقوه ی الهی امروز قریب به۹۰۰ تریبون نمازجمعه در سراسر کشور گویاى معجزه دیگرى است از انقلاب اسلامى که حول محور امام جمعه و تریبون وعظ و خطابه سیاسى و عبادى، میلیونها دل مؤمن و انقلابى را در میعادگاه وحدت و تقوا یعنى مساجد جامع و مصلاهاى نمازجمعه گردهم آورده تا از رهگذر اجتماع استعدادها و ظرفیتها، حرکتى نو و گامى بلند در پیشرفت جامعه انقلابى و اسلامى برداشته بشود.

 

خطیب نماز جمعه گیلان غرب افزود:اجتماع عظیم و هفتگى نمازجمعه نه یک پایان بلکه آغازى است براى حرکت به‏سوى قله‏هاى سعادت و پیشرفت و کمال که سرزندگى و پویایى و راست‏قامتى جامعه اسلامى و انقلابى ایران را به رخ جهانیان مى‏کشد.

  حجت الاسلام خاص امیری ابراز داشت : دوران جدید اقامه نماز جمعه در ایران با انقلاب اسلامى آغاز شده است ؛زمان طاغوت از نماز جمعه با کیفیت وکمیت کنونی بی بهره شده بود ،قدر دان نماز جمعه باشیم از برکات انقلاب اسلامی ایران بوده است .

 

 وی به جایگاه سیاسی دینی و اجتماعی نماز جمعه اشاره کرد و ابراز نمود: نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگى و امام جمعه فرمانده‏ى قرارگاه است‏؛نباید نماز جمعه را صرفا یک عبادت ساده و گردهم‏آیى هفتگى مؤمنان دانست که به نماز ختم شود بلکه نماز جمعه یک نهاد مبارک اسلامى است.

 امام جمعه گیلانغرب گفت:از تعبیر قرارگاه نباید ما وحشت بکنیم، از اصطلاحات نظامی است ما درحال جنگیم، منتها جنگ نظامى نیست؛ جنگ معنوى است، جنگ اعتقادى و ایمانى جنگ سیاسى است، همچنان‏که در دفاع مقدّس هشت سال بر ما جنگ را تحمیل کردند.

خطیب نماز جمعه گیلانغرب افزود:ما که دنبال جنگیدن با همسایه‏مان نبودیم، بر ما تحمیل شد؛ حمله کردند، ما ابتدا حمله نمى‏کنیم.اماآن‏جایى که دفاع لازم است، چرا، وارد عرصه‏ى دفاع مى‏شویم وملت بزرگ ایران ونیروهای انقلاب ورهبر بزرگوارمان نشان داده اند در این زمینه توانا هستند.

حجت الاسلام خاص امیری  تصریح کرد :وظیفه‏ اصلى نماز جمعه تبیین حقیقت است‏ و در این راستا پاسخ به نیازها و جذب جوانان و مضافا نماز جمعه محل وحدت و راه عبور از بحران‏ها  است و باید براى پیشرفت و شکوفایى نماز جمعه تلاش کرد.

امام جمعه در ادامه به تشریح برخی از مشکلات شهر گیلان غرب پرداخت  و ابراز داشت :در شرایط بحران همه ما باید  به نوعی وضعیت را مدیریت  و به تثبیت شرایط آرامش  کمک کنیم اما  مطالبه برخی درخواستها از سوی مردم عزیز به حق است .

وی افزود:ما برای رفع یکی از درخواست و مشکلات مردم از هلال احمر کشور  درخواست چادر نموده ایم و در سفر اخیر  معاون محترم وزیر آموزش وپرورش همراه نماینده مجلس ومدیرکل محترم آموزش وپرورش در گیلانغرب دغدغه های این عزیزان را انتقال  و در راستای درخواستهای انها پیگیریهای مقتضی را انجام داده ایم .

 

 

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان اظهار داشت: امروز آمریکا از شدت ناراحتی ما را تحریم میکند و ما با ایمان و توکل به خداوند متعال در برابر دشمن خواهیم ایستاد.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

آیت الله علما با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، افزود: از گرفتاری های دنیای امروز این است که سازمان ملل تنها به محکوم کردن جنایت ها می‌پردازد در صورتیکه باید با صراحت صحبت کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: مسئله فلسطین، مسئله مهم جهان اسلام است و امروز می‌بینم که آمریکا، می خواهد رژیم جعلی اسرائیل بر مسلمانان تسلط یابد.

,

امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر اینکه همه کشورهای اسلامی باید در مسیر شکوفایی علمی تلاش کنند، افزود: آمریکا از توان و قدرت جوانان مسلمان جمهوری اسلامی ایران در دست یابی به توان موشکی و قدرت هسته ای عصبانی و ناراحت است.

,

آیت الله علما در ادامه با تسلیت جانباختن تعدادی از هموطنان در سانحه کشتی سانچی گفت: باید تکیه گاه خود را خداوند متعال قرار دهیم.

,

 

,

اسلام آبادغرب

, اسلام آبادغرب,

انتقاد از عدم رسیدگی به مشکلات زلزله زدگان اسلام آبادغرب/برخی مسئولین خودشان را به خواب زده اند

, انتقاد از عدم رسیدگی به مشکلات زلزله زدگان اسلام آبادغرب/برخی مسئولین خودشان را به خواب زده اند,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از اسلام آبادخبر،  حجت الاسلام روالله کرمی امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه امروز شهرستان با اشاره به برخی مسائل و مشکلات شهرستان، از ‌عدم رسیدگی به زلزله زدگان شهرستان و طولانی شدن تعیین وضعیت مردم مسکن مهر انتقاد کرد و گفت انگار برخی مسئولین در غار اصحاب کهف خودشان را به خواب زده اند.


وی افزود: من تا شب گذشته رصد کردم که بنیاد مسکن که موظف به تعیین تکلیف شد گاهی وعده ی تخریب دادند دوباره وعده تعمیر دادند. این مساله و با ثبات نبودن وعده ها اذهان عمومی را مشوش می کند و مردم را در بلاتکلیفی قرار می دهد.


امام جمعه موقت اسلام آبادغرب گفت: مساله ی دیگر که مردم از آن بسیار ناراحتند؛ خانوارهای بهزیستی و کمیته امداد که اداره های کمیته امداد شهرستان دستور دارند که تا پایان سال ۵۰۰ خانوار را با این وضعیت معیشتی از تحت حمایت خارج نمایند. و این یعنی اگر برای این ۵۰۰ خانوار اشتغال زایی نشود فقر ۱۰۰ در ۱۰۰ شامل آنها می شود.

وی افزود: بعضی از خانوارهای بهزیستی در شهرستان با ۵ نفر معلول حمام یا سرویس بهداشتی ندارند. که این مساله را اداره بهزیستی خیلی سریع برطرف کنند در غیر اینصورت باید بیایند و جوابگوی کم کاری خود بشوند.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به مناسبتهای پیش رو گفت: امروز جمعه روز غزه است، اسماعیل هنیه رییس جنبش حماس در نامه ای به رهبر انقلاب، از موضع رهبر انقلاب در مورد غزه و فلسطین تشکر کردند و همچنین از حمایت مردم عزیز ایران که سرنوشت ساز است.خدا رحمت کند حضرت امام را که فرمودند؛انقلاب ما به جهانیان صادر می شود، به هر حال اسراییل آمریکا بدانند فلسطین آزاد خواهد شد این وعده الهی ست به مستضعفان عالم.


وی افزود: سه شنبه سوم بهمن ماه ولادت باسعادت سفیر کربلا حضرت زینب سلام الله علیهاست. خانمها حتما در خانه جشن بگیرید. دختر رحمت است. امام صادق فرمودند اگر کسی سه دختر داشته باشد و درست تربیت کند وارد بهشت می شود.


حجت الاسلام کرمی با طرح این سوالات به خطبه های نماز جمعه پایان داد؛
آیا کسی هست مومن باشد اما دروغ بگوید؟!
آیا کسی هست مومن باشد اما اعمالش صالح نباشد؟!
آیا کسی هست مومن باشد اما در شهادتش دروغ بگوید؟!
آیا کسی هست به برکت جمهوری اسلامی به نان و نوایی برسد اما حق مردم را ضایع کند ؟!
جواب مثبت به همه اینها می شود بی تقوایی می شود دزد می شود خیانتکار می شود خیانت به خون شهدا و.... !!!

 

سرپلذهاب

دشمنان به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب و مسئولین کشور هستند/ مردم به شایعه پراکنی های دشمن توجه نکنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از  بازی دراز، حجت الاسلام جوادفاطمی نسب درخطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان بااشاره به دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی اظهارداشت : استکبارجهانی ودرراس آن آمریکا از اول انقلاب تا امروز به دنبال دشمنی با ملت ونظام جمهوری اسلامی بوده وازهیچ تلاشی دریغ نکرده است.
امام جمعه شهرستان افزود : دشمن همواره درطول دوران انقلاب از روشهای مختلفی برای دشمنی با ایران اسلامی استفاده کرده ولی به لطف خدا ناکام بوده است.

وی تصریح کرد : روش دشمنی استکبار درابتدا از طریق کودتا وترور وشورشهای قومی وجنگ تحمیلی بود که درهمه آنها باشکست مواجه شدند.
ایشان بابیان اینکه روش استکبار امروز باپیشرفت تکنولوژی تغییر یافته است ادامه داد : رویارویی دشمنان انقلاب با ایران اسلامی امروز از راه جنگ نرم وبااستفاده از ابزارهای فرهنگی وبوسیله نفوذ ، دروغ وشایعه پراکنی است.

فاطمی نسب اولویت امروز دشمنان با جمهوری اسلامی ایران را درجنگ نرم دانست و ادامه داد : امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ناامیدکردن ملت از نظام ،نابودکردن ایمان واعتقادمردم ومانع تراشی برای حل مشکلات مردم هستند که ماباید دربرابر آنها هوشیار باشیم.
خطیب جمعه شهرستان اذعان داشت : دشمن ازیک طرف با شایعه پراکنی علیه نظام به دنبال بدبین کردم مردم نسبت به نظام وانقلاب وارزشهای انقلابی است وازطرف دیگر تلاش می کند که مشکلات معیشتی مردم حل نشود و تمام ضعفهای موجود در مدیران دولتی را به نظام نسبت می دهد.
وی شایعه پراکنی را از مهمترین تدابیر امروز دشمنان انقلاب دانست و افزود : دشمنان انقلاب درتلاش هستند که با شایعه پراکنی های مختلف دل مردم رالرزانده وآنها را به آینده ناامید کنند که مردم ومسئولین باید هوشیار باشند.

ایشان درادامه بااشاره به مطالبات رهبرانقلاب از مردم ومسئولین بیان داشت : توجه به دشمنی دشمنان ، غافل نشدن از ضعفهای داخلی ،دفاع ازحقوق ملت ومظلومین، تمرکز برمشکلات وتقسیم کار و توجه به مسائل کلیدی تولید واشتغال مهمترین مطالبه رهبر انقلاب از مسئولین کشوراست.
وی بابیان اینکه مردم بدانند که رهبر انقلاب ازمشکلات مطلع بوده و تذکرات جدی می دهند ومسئولین برای رفع مشکلات آنها تلاش می کنند ادامه داد : عدم باورشایعات و عدم اشاعه وتکرار آنها و کمک به مسئولین ازمهمترین مطالبات رهبرانقلاب ازمردم است .

امام جمعه شهرستان دربخش دیگری از سخنان خود به سانحه کشتی سانچی اشاره کردوگفت : کسانی که در نفتکش ایرانی سانچی دچار حادثه شده وجان خودرا ازدست دادند به گفته رهبر انقلاب بعنوان افرادی هستند که درراه انجام وظیفه وخدمت به کشور جان داده ودر زمره شهدا قرار میگیرند که باید به خانواده های آنها و ملت بزرگ ایران اسلامی این واقعه دردناک را تسلیت گفت.

 

هرسین

ما برای برجام هزینه های زیادی از لحاظ معنوی و مادی پرداخت کرده ایم/ انتظار از مسئولین این است که به هیچ وجه زیر بار مذاکرات جدید نروند

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد به نقل از دیوانگاه، حجت الاسلام عباسیان امام جمعه موقت هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سانحه دلخراش کشتی سانچی و گرامیداشت درگذشتگان این حادثه اظهار داشت: در این سانحه دریایی عزیزانی که برای جهاد اقتصادی و کمک به اقتصاد کشور به سمت دریاها رفتند و خطرات را به جان خریدند را از دست دادیم و جا دارد که یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم و به خانواده این عزیزان و ملت ایران تسلیت عرض کنیم.

وی در ادامه در خصوص بحث برجام و اتفاقات اخیر در این رابطه افزود: مذاکرات برجام تقریباً 4سال از وقت ملت ایران و نظام را گرفت، و منجر به توافقی شد که گرچه نقایص متفاوتی داشت اما بلاخره با عبور از مجاری قانونی خود برای ما به عنوان یک توفق قابل احترام است و از نظر نظام و بین الملل هم قابل پذیرش است.

امام جمعه موقت هرسین تصریح کرد: این توافق می تواند کمکی با مسائل بین المللی بکند و کسانی که دم از این می زدند که ایران دنبال سلاح هسته ای است تقریباً با این توافق خلع سلاح شدند هر چند که ایران اسلامی هم برای این توافق هزینه های زیادی پرداخت کرد.

حجت الاسلام عباسیان در ادامه اظهار داشت: اگر کسی بگوید ما هزینه ای نداده ایم این سادگی است، ما برای برجام هزینه های زیادی هم از لحاظ معنوی و هم از لحاظ مادی پرداخت کرده ایم.

وی افزود: هزینه معنوی اینکه ما یک کشوری بودیم که در دنیا ما را با برند استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا و نه گفتن به شرق و غرب می شناختند ما در موضوع برجام در یک سری از اصول خوب یک نرمش قهرمانانه نشان دادیم.

خطیب جمعه موقت هرسین تصریح کرد:  خسارت های مادی هم این است که ما در بحث انرژی هسته ای پیشرفت های خوبی داشتیم و در برخی از رشته های هسته ای جزء چهار کشور برتر دنیا بودیم، با قبول برجام ما یکسری از پیشرفت های علمی و هسته ای را متوقف کردیم و حتی در برخی از مسائل علمی هر انچه به دست آورده بودیم استفاده از آن را ممنوع کردیم.

حجت الاسلام عباسیان اظهار داشت: قرار بر این بود که مذاکرات برجام بدون قید و شرط پذیرفته شود و همه طرفین به این قرار داد بین المللی متعهد شوند، اما از همان ابتدا معلوم بود که آمریکا دنبال این تعهد نیست و با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید ما هر روز شاهد ایجاد دست اندازی در بحث مذاکرات هسته ای هستیم.

وی افزود: در هفته گذشته تعلیق تحریم های جمهوری اسلامی 120روز دیگر تمدید شد، هر چند که آژانس بین المللی انرژی اتمی به عنوان مرجع اصلی و راستی آزمایی برجام پایبندی ایران به تعهدات را اعلام و تأیید کرده است.

امام جمعه موقت هرسین خاطرنشان کرد: این جریانات می تواند به توافق بین المللی برجام لطمه وارد کند، انتظار ما از مسئولین این است که به هیچ وجه زیر بار مذاکرات جدید نروند تا انشاالله بتوانند در احقاق حقوق ملت ایران محکم تر قدم بردارند.

حجت الاسلام عباسیان با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت: حضرت زینب(س) الگویی بی نظیر از لحاظ صبر و استقامت برای زنان جامعه ماست و پرستاران هم با توجه به اینکه صبوری می کنند در جهت رفع مشکلات مردم الگوی آنها حضرت زینب(س) است.

 

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از اسلام آبادخبر،  حجت الاسلام روالله کرمی امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه امروز شهرستان با اشاره به برخی مسائل و مشکلات شهرستان، از ‌عدم رسیدگی به زلزله زدگان شهرستان و طولانی شدن تعیین وضعیت مردم مسکن مهر انتقاد کرد و گفت انگار برخی مسئولین در غار اصحاب کهف خودشان را به خواب زده اند.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,


وی افزود: من تا شب گذشته رصد کردم که بنیاد مسکن که موظف به تعیین تکلیف شد گاهی وعده ی تخریب دادند دوباره وعده تعمیر دادند. این مساله و با ثبات نبودن وعده ها اذهان عمومی را مشوش می کند و مردم را در بلاتکلیفی قرار می دهد.

,
,


امام جمعه موقت اسلام آبادغرب گفت: مساله ی دیگر که مردم از آن بسیار ناراحتند؛ خانوارهای بهزیستی و کمیته امداد که اداره های کمیته امداد شهرستان دستور دارند که تا پایان سال ۵۰۰ خانوار را با این وضعیت معیشتی از تحت حمایت خارج نمایند. و این یعنی اگر برای این ۵۰۰ خانوار اشتغال زایی نشود فقر ۱۰۰ در ۱۰۰ شامل آنها می شود.

,
,

وی افزود: بعضی از خانوارهای بهزیستی در شهرستان با ۵ نفر معلول حمام یا سرویس بهداشتی ندارند. که این مساله را اداره بهزیستی خیلی سریع برطرف کنند در غیر اینصورت باید بیایند و جوابگوی کم کاری خود بشوند.

,

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به مناسبتهای پیش رو گفت: امروز جمعه روز غزه است، اسماعیل هنیه رییس جنبش حماس در نامه ای به رهبر انقلاب، از موضع رهبر انقلاب در مورد غزه و فلسطین تشکر کردند و همچنین از حمایت مردم عزیز ایران که سرنوشت ساز است.خدا رحمت کند حضرت امام را که فرمودند؛انقلاب ما به جهانیان صادر می شود، به هر حال اسراییل آمریکا بدانند فلسطین آزاد خواهد شد این وعده الهی ست به مستضعفان عالم.

,


وی افزود: سه شنبه سوم بهمن ماه ولادت باسعادت سفیر کربلا حضرت زینب سلام الله علیهاست. خانمها حتما در خانه جشن بگیرید. دختر رحمت است. امام صادق فرمودند اگر کسی سه دختر داشته باشد و درست تربیت کند وارد بهشت می شود.

,
,


حجت الاسلام کرمی با طرح این سوالات به خطبه های نماز جمعه پایان داد؛
آیا کسی هست مومن باشد اما دروغ بگوید؟!
آیا کسی هست مومن باشد اما اعمالش صالح نباشد؟!
آیا کسی هست مومن باشد اما در شهادتش دروغ بگوید؟!
آیا کسی هست به برکت جمهوری اسلامی به نان و نوایی برسد اما حق مردم را ضایع کند ؟!
جواب مثبت به همه اینها می شود بی تقوایی می شود دزد می شود خیانتکار می شود خیانت به خون شهدا و.... !!!

,
,
,
,
,
,
,

 

,

سرپلذهاب

, سرپلذهاب,

دشمنان به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب و مسئولین کشور هستند/ مردم به شایعه پراکنی های دشمن توجه نکنند

, دشمنان به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب و مسئولین کشور هستند/ مردم به شایعه پراکنی های دشمن توجه نکنند,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل از  بازی دراز، حجت الاسلام جوادفاطمی نسب درخطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان بااشاره به دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی اظهارداشت : استکبارجهانی ودرراس آن آمریکا از اول انقلاب تا امروز به دنبال دشمنی با ملت ونظام جمهوری اسلامی بوده وازهیچ تلاشی دریغ نکرده است.
امام جمعه شهرستان افزود : دشمن همواره درطول دوران انقلاب از روشهای مختلفی برای دشمنی با ایران اسلامی استفاده کرده ولی به لطف خدا ناکام بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, بازی دراز,
,

وی تصریح کرد : روش دشمنی استکبار درابتدا از طریق کودتا وترور وشورشهای قومی وجنگ تحمیلی بود که درهمه آنها باشکست مواجه شدند.
ایشان بابیان اینکه روش استکبار امروز باپیشرفت تکنولوژی تغییر یافته است ادامه داد : رویارویی دشمنان انقلاب با ایران اسلامی امروز از راه جنگ نرم وبااستفاده از ابزارهای فرهنگی وبوسیله نفوذ ، دروغ وشایعه پراکنی است.

,
,

فاطمی نسب اولویت امروز دشمنان با جمهوری اسلامی ایران را درجنگ نرم دانست و ادامه داد : امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ناامیدکردن ملت از نظام ،نابودکردن ایمان واعتقادمردم ومانع تراشی برای حل مشکلات مردم هستند که ماباید دربرابر آنها هوشیار باشیم.
خطیب جمعه شهرستان اذعان داشت : دشمن ازیک طرف با شایعه پراکنی علیه نظام به دنبال بدبین کردم مردم نسبت به نظام وانقلاب وارزشهای انقلابی است وازطرف دیگر تلاش می کند که مشکلات معیشتی مردم حل نشود و تمام ضعفهای موجود در مدیران دولتی را به نظام نسبت می دهد.
وی شایعه پراکنی را از مهمترین تدابیر امروز دشمنان انقلاب دانست و افزود : دشمنان انقلاب درتلاش هستند که با شایعه پراکنی های مختلف دل مردم رالرزانده وآنها را به آینده ناامید کنند که مردم ومسئولین باید هوشیار باشند.

,
,
,

ایشان درادامه بااشاره به مطالبات رهبرانقلاب از مردم ومسئولین بیان داشت : توجه به دشمنی دشمنان ، غافل نشدن از ضعفهای داخلی ،دفاع ازحقوق ملت ومظلومین، تمرکز برمشکلات وتقسیم کار و توجه به مسائل کلیدی تولید واشتغال مهمترین مطالبه رهبر انقلاب از مسئولین کشوراست.
وی بابیان اینکه مردم بدانند که رهبر انقلاب ازمشکلات مطلع بوده و تذکرات جدی می دهند ومسئولین برای رفع مشکلات آنها تلاش می کنند ادامه داد : عدم باورشایعات و عدم اشاعه وتکرار آنها و کمک به مسئولین ازمهمترین مطالبات رهبرانقلاب ازمردم است .

,
,

امام جمعه شهرستان دربخش دیگری از سخنان خود به سانحه کشتی سانچی اشاره کردوگفت : کسانی که در نفتکش ایرانی سانچی دچار حادثه شده وجان خودرا ازدست دادند به گفته رهبر انقلاب بعنوان افرادی هستند که درراه انجام وظیفه وخدمت به کشور جان داده ودر زمره شهدا قرار میگیرند که باید به خانواده های آنها و ملت بزرگ ایران اسلامی این واقعه دردناک را تسلیت گفت.

,

 

,

هرسین

, هرسین,

ما برای برجام هزینه های زیادی از لحاظ معنوی و مادی پرداخت کرده ایم/ انتظار از مسئولین این است که به هیچ وجه زیر بار مذاکرات جدید نروند

, ما برای برجام هزینه های زیادی از لحاظ معنوی و مادی پرداخت کرده ایم/ انتظار از مسئولین این است که به هیچ وجه زیر بار مذاکرات جدید نروند,

 

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد به نقل از دیوانگاه، حجت الاسلام عباسیان امام جمعه موقت هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سانحه دلخراش کشتی سانچی و گرامیداشت درگذشتگان این حادثه اظهار داشت: در این سانحه دریایی عزیزانی که برای جهاد اقتصادی و کمک به اقتصاد کشور به سمت دریاها رفتند و خطرات را به جان خریدند را از دست دادیم و جا دارد که یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم و به خانواده این عزیزان و ملت ایران تسلیت عرض کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, دیوانگاه,

وی در ادامه در خصوص بحث برجام و اتفاقات اخیر در این رابطه افزود: مذاکرات برجام تقریباً 4سال از وقت ملت ایران و نظام را گرفت، و منجر به توافقی شد که گرچه نقایص متفاوتی داشت اما بلاخره با عبور از مجاری قانونی خود برای ما به عنوان یک توفق قابل احترام است و از نظر نظام و بین الملل هم قابل پذیرش است.

,

امام جمعه موقت هرسین تصریح کرد: این توافق می تواند کمکی با مسائل بین المللی بکند و کسانی که دم از این می زدند که ایران دنبال سلاح هسته ای است تقریباً با این توافق خلع سلاح شدند هر چند که ایران اسلامی هم برای این توافق هزینه های زیادی پرداخت کرد.

,

حجت الاسلام عباسیان در ادامه اظهار داشت: اگر کسی بگوید ما هزینه ای نداده ایم این سادگی است، ما برای برجام هزینه های زیادی هم از لحاظ معنوی و هم از لحاظ مادی پرداخت کرده ایم.

,

وی افزود: هزینه معنوی اینکه ما یک کشوری بودیم که در دنیا ما را با برند استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا و نه گفتن به شرق و غرب می شناختند ما در موضوع برجام در یک سری از اصول خوب یک نرمش قهرمانانه نشان دادیم.

,

خطیب جمعه موقت هرسین تصریح کرد:  خسارت های مادی هم این است که ما در بحث انرژی هسته ای پیشرفت های خوبی داشتیم و در برخی از رشته های هسته ای جزء چهار کشور برتر دنیا بودیم، با قبول برجام ما یکسری از پیشرفت های علمی و هسته ای را متوقف کردیم و حتی در برخی از مسائل علمی هر انچه به دست آورده بودیم استفاده از آن را ممنوع کردیم.

,

حجت الاسلام عباسیان اظهار داشت: قرار بر این بود که مذاکرات برجام بدون قید و شرط پذیرفته شود و همه طرفین به این قرار داد بین المللی متعهد شوند، اما از همان ابتدا معلوم بود که آمریکا دنبال این تعهد نیست و با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید ما هر روز شاهد ایجاد دست اندازی در بحث مذاکرات هسته ای هستیم.

,

وی افزود: در هفته گذشته تعلیق تحریم های جمهوری اسلامی 120روز دیگر تمدید شد، هر چند که آژانس بین المللی انرژی اتمی به عنوان مرجع اصلی و راستی آزمایی برجام پایبندی ایران به تعهدات را اعلام و تأیید کرده است.

,

امام جمعه موقت هرسین خاطرنشان کرد: این جریانات می تواند به توافق بین المللی برجام لطمه وارد کند، انتظار ما از مسئولین این است که به هیچ وجه زیر بار مذاکرات جدید نروند تا انشاالله بتوانند در احقاق حقوق ملت ایران محکم تر قدم بردارند.

,

حجت الاسلام عباسیان با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت: حضرت زینب(س) الگویی بی نظیر از لحاظ صبر و استقامت برای زنان جامعه ماست و پرستاران هم با توجه به اینکه صبوری می کنند در جهت رفع مشکلات مردم الگوی آنها حضرت زینب(س) است.

,

 

,

گیلانغرب

, گیلانغرب,

نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگى است/نماز جمعه صرفا یک عبادت ساده و گردهم‏آیى هفتگى مؤمنان نیست

, نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگى است/نماز جمعه صرفا یک عبادت ساده و گردهم‏آیى هفتگى مؤمنان نیست,

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر، حجت الاسلام خاص امیری در خطبه های نماز جمعه مصلی مسجد جامع گیلانغرب به نهاد مقدس نماز جمعه اشاره و اظهار داشت:از روزى که بنیانگذار جمهورى اسلامى امام خمینى(ره) اولین حکم امامت جمعه را براى مرحوم آیت‏الله طالقانى صادر فرمودند، حدود چهار دهه مى‏گذرد و البته آن روز کسى فکر نمى‏کرد که این شجره طیبه روزى تبدیل شود به شبکه عظیم و فراگیرى که تمام کشور را تحت تأثیر آثار و برکات خود قرار بدهد.

وی تصریح کرد :بحول وقوه ی الهی امروز قریب به۹۰۰ تریبون نمازجمعه در سراسر کشور گویاى معجزه دیگرى است از انقلاب اسلامى که حول محور امام جمعه و تریبون وعظ و خطابه سیاسى و عبادى، میلیونها دل مؤمن و انقلابى را در میعادگاه وحدت و تقوا یعنى مساجد جامع و مصلاهاى نمازجمعه گردهم آورده تا از رهگذر اجتماع استعدادها و ظرفیتها، حرکتى نو و گامى بلند در پیشرفت جامعه انقلابى و اسلامى برداشته بشود.

 

خطیب نماز جمعه گیلان غرب افزود:اجتماع عظیم و هفتگى نمازجمعه نه یک پایان بلکه آغازى است براى حرکت به‏سوى قله‏هاى سعادت و پیشرفت و کمال که سرزندگى و پویایى و راست‏قامتى جامعه اسلامى و انقلابى ایران را به رخ جهانیان مى‏کشد.

  حجت الاسلام خاص امیری ابراز داشت : دوران جدید اقامه نماز جمعه در ایران با انقلاب اسلامى آغاز شده است ؛زمان طاغوت از نماز جمعه با کیفیت وکمیت کنونی بی بهره شده بود ،قدر دان نماز جمعه باشیم از برکات انقلاب اسلامی ایران بوده است .

 

 وی به جایگاه سیاسی دینی و اجتماعی نماز جمعه اشاره کرد و ابراز نمود: نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگى و امام جمعه فرمانده‏ى قرارگاه است‏؛نباید نماز جمعه را صرفا یک عبادت ساده و گردهم‏آیى هفتگى مؤمنان دانست که به نماز ختم شود بلکه نماز جمعه یک نهاد مبارک اسلامى است.

 امام جمعه گیلانغرب گفت:از تعبیر قرارگاه نباید ما وحشت بکنیم، از اصطلاحات نظامی است ما درحال جنگیم، منتها جنگ نظامى نیست؛ جنگ معنوى است، جنگ اعتقادى و ایمانى جنگ سیاسى است، همچنان‏که در دفاع مقدّس هشت سال بر ما جنگ را تحمیل کردند.

خطیب نماز جمعه گیلانغرب افزود:ما که دنبال جنگیدن با همسایه‏مان نبودیم، بر ما تحمیل شد؛ حمله کردند، ما ابتدا حمله نمى‏کنیم.اماآن‏جایى که دفاع لازم است، چرا، وارد عرصه‏ى دفاع مى‏شویم وملت بزرگ ایران ونیروهای انقلاب ورهبر بزرگوارمان نشان داده اند در این زمینه توانا هستند.

حجت الاسلام خاص امیری  تصریح کرد :وظیفه‏ اصلى نماز جمعه تبیین حقیقت است‏ و در این راستا پاسخ به نیازها و جذب جوانان و مضافا نماز جمعه محل وحدت و راه عبور از بحران‏ها  است و باید براى پیشرفت و شکوفایى نماز جمعه تلاش کرد.

امام جمعه در ادامه به تشریح برخی از مشکلات شهر گیلان غرب پرداخت  و ابراز داشت :در شرایط بحران همه ما باید  به نوعی وضعیت را مدیریت  و به تثبیت شرایط آرامش  کمک کنیم اما  مطالبه برخی درخواستها از سوی مردم عزیز به حق است .

وی افزود:ما برای رفع یکی از درخواست و مشکلات مردم از هلال احمر کشور  درخواست چادر نموده ایم و در سفر اخیر  معاون محترم وزیر آموزش وپرورش همراه نماینده مجلس ومدیرکل محترم آموزش وپرورش در گیلانغرب دغدغه های این عزیزان را انتقال  و در راستای درخواستهای انها پیگیریهای مقتضی را انجام داده ایم .

,

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر، حجت الاسلام خاص امیری در خطبه های نماز جمعه مصلی مسجد جامع گیلانغرب به نهاد مقدس نماز جمعه اشاره و اظهار داشت:از روزى که بنیانگذار جمهورى اسلامى امام خمینى(ره) اولین حکم امامت جمعه را براى مرحوم آیت‏الله طالقانى صادر فرمودند، حدود چهار دهه مى‏گذرد و البته آن روز کسى فکر نمى‏کرد که این شجره طیبه روزى تبدیل شود به شبکه عظیم و فراگیرى که تمام کشور را تحت تأثیر آثار و برکات خود قرار بدهد.

وی تصریح کرد :بحول وقوه ی الهی امروز قریب به۹۰۰ تریبون نمازجمعه در سراسر کشور گویاى معجزه دیگرى است از انقلاب اسلامى که حول محور امام جمعه و تریبون وعظ و خطابه سیاسى و عبادى، میلیونها دل مؤمن و انقلابى را در میعادگاه وحدت و تقوا یعنى مساجد جامع و مصلاهاى نمازجمعه گردهم آورده تا از رهگذر اجتماع استعدادها و ظرفیتها، حرکتى نو و گامى بلند در پیشرفت جامعه انقلابى و اسلامى برداشته بشود.

 

خطیب نماز جمعه گیلان غرب افزود:اجتماع عظیم و هفتگى نمازجمعه نه یک پایان بلکه آغازى است براى حرکت به‏سوى قله‏هاى سعادت و پیشرفت و کمال که سرزندگى و پویایى و راست‏قامتى جامعه اسلامى و انقلابى ایران را به رخ جهانیان مى‏کشد.

  حجت الاسلام خاص امیری ابراز داشت : دوران جدید اقامه نماز جمعه در ایران با انقلاب اسلامى آغاز شده است ؛زمان طاغوت از نماز جمعه با کیفیت وکمیت کنونی بی بهره شده بود ،قدر دان نماز جمعه باشیم از برکات انقلاب اسلامی ایران بوده است .

 

 وی به جایگاه سیاسی دینی و اجتماعی نماز جمعه اشاره کرد و ابراز نمود: نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگى و امام جمعه فرمانده‏ى قرارگاه است‏؛نباید نماز جمعه را صرفا یک عبادت ساده و گردهم‏آیى هفتگى مؤمنان دانست که به نماز ختم شود بلکه نماز جمعه یک نهاد مبارک اسلامى است.

 امام جمعه گیلانغرب گفت:از تعبیر قرارگاه نباید ما وحشت بکنیم، از اصطلاحات نظامی است ما درحال جنگیم، منتها جنگ نظامى نیست؛ جنگ معنوى است، جنگ اعتقادى و ایمانى جنگ سیاسى است، همچنان‏که در دفاع مقدّس هشت سال بر ما جنگ را تحمیل کردند.

خطیب نماز جمعه گیلانغرب افزود:ما که دنبال جنگیدن با همسایه‏مان نبودیم، بر ما تحمیل شد؛ حمله کردند، ما ابتدا حمله نمى‏کنیم.اماآن‏جایى که دفاع لازم است، چرا، وارد عرصه‏ى دفاع مى‏شویم وملت بزرگ ایران ونیروهای انقلاب ورهبر بزرگوارمان نشان داده اند در این زمینه توانا هستند.

حجت الاسلام خاص امیری  تصریح کرد :وظیفه‏ اصلى نماز جمعه تبیین حقیقت است‏ و در این راستا پاسخ به نیازها و جذب جوانان و مضافا نماز جمعه محل وحدت و راه عبور از بحران‏ها  است و باید براى پیشرفت و شکوفایى نماز جمعه تلاش کرد.

امام جمعه در ادامه به تشریح برخی از مشکلات شهر گیلان غرب پرداخت  و ابراز داشت :در شرایط بحران همه ما باید  به نوعی وضعیت را مدیریت  و به تثبیت شرایط آرامش  کمک کنیم اما  مطالبه برخی درخواستها از سوی مردم عزیز به حق است .

وی افزود:ما برای رفع یکی از درخواست و مشکلات مردم از هلال احمر کشور  درخواست چادر نموده ایم و در سفر اخیر  معاون محترم وزیر آموزش وپرورش همراه نماینده مجلس ومدیرکل محترم آموزش وپرورش در گیلانغرب دغدغه های این عزیزان را انتقال  و در راستای درخواستهای انها پیگیریهای مقتضی را انجام داده ایم .

,

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر، حجت الاسلام خاص امیری در خطبه های نماز جمعه مصلی مسجد جامع گیلانغرب به نهاد مقدس نماز جمعه اشاره و اظهار داشت:از روزى که بنیانگذار جمهورى اسلامى امام خمینى(ره) اولین حکم امامت جمعه را براى مرحوم آیت‏الله طالقانى صادر فرمودند، حدود چهار دهه مى‏گذرد و البته آن روز کسى فکر نمى‏کرد که این شجره طیبه روزى تبدیل شود به شبکه عظیم و فراگیرى که تمام کشور را تحت تأثیر آثار و برکات خود قرار بدهد.

وی تصریح کرد :بحول وقوه ی الهی امروز قریب به۹۰۰ تریبون نمازجمعه در سراسر کشور گویاى معجزه دیگرى است از انقلاب اسلامى که حول محور امام جمعه و تریبون وعظ و خطابه سیاسى و عبادى، میلیونها دل مؤمن و انقلابى را در میعادگاه وحدت و تقوا یعنى مساجد جامع و مصلاهاى نمازجمعه گردهم آورده تا از رهگذر اجتماع استعدادها و ظرفیتها، حرکتى نو و گامى بلند در پیشرفت جامعه انقلابى و اسلامى برداشته بشود.

 

خطیب نماز جمعه گیلان غرب افزود:اجتماع عظیم و هفتگى نمازجمعه نه یک پایان بلکه آغازى است براى حرکت به‏سوى قله‏هاى سعادت و پیشرفت و کمال که سرزندگى و پویایى و راست‏قامتى جامعه اسلامى و انقلابى ایران را به رخ جهانیان مى‏کشد.

  حجت الاسلام خاص امیری ابراز داشت : دوران جدید اقامه نماز جمعه در ایران با انقلاب اسلامى آغاز شده است ؛زمان طاغوت از نماز جمعه با کیفیت وکمیت کنونی بی بهره شده بود ،قدر دان نماز جمعه باشیم از برکات انقلاب اسلامی ایران بوده است .

 

 وی به جایگاه سیاسی دینی و اجتماعی نماز جمعه اشاره کرد و ابراز نمود: نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگى و امام جمعه فرمانده‏ى قرارگاه است‏؛نباید نماز جمعه را صرفا یک عبادت ساده و گردهم‏آیى هفتگى مؤمنان دانست که به نماز ختم شود بلکه نماز جمعه یک نهاد مبارک اسلامى است.

 امام جمعه گیلانغرب گفت:از تعبیر قرارگاه نباید ما وحشت بکنیم، از اصطلاحات نظامی است ما درحال جنگیم، منتها جنگ نظامى نیست؛ جنگ معنوى است، جنگ اعتقادى و ایمانى جنگ سیاسى است، همچنان‏که در دفاع مقدّس هشت سال بر ما جنگ را تحمیل کردند.

خطیب نماز جمعه گیلانغرب افزود:ما که دنبال جنگیدن با همسایه‏مان نبودیم، بر ما تحمیل شد؛ حمله کردند، ما ابتدا حمله نمى‏کنیم.اماآن‏جایى که دفاع لازم است، چرا، وارد عرصه‏ى دفاع مى‏شویم وملت بزرگ ایران ونیروهای انقلاب ورهبر بزرگوارمان نشان داده اند در این زمینه توانا هستند.

حجت الاسلام خاص امیری  تصریح کرد :وظیفه‏ اصلى نماز جمعه تبیین حقیقت است‏ و در این راستا پاسخ به نیازها و جذب جوانان و مضافا نماز جمعه محل وحدت و راه عبور از بحران‏ها  است و باید براى پیشرفت و شکوفایى نماز جمعه تلاش کرد.

امام جمعه در ادامه به تشریح برخی از مشکلات شهر گیلان غرب پرداخت  و ابراز داشت :در شرایط بحران همه ما باید  به نوعی وضعیت را مدیریت  و به تثبیت شرایط آرامش  کمک کنیم اما  مطالبه برخی درخواستها از سوی مردم عزیز به حق است .

وی افزود:ما برای رفع یکی از درخواست و مشکلات مردم از هلال احمر کشور  درخواست چادر نموده ایم و در سفر اخیر  معاون محترم وزیر آموزش وپرورش همراه نماینده مجلس ومدیرکل محترم آموزش وپرورش در گیلانغرب دغدغه های این عزیزان را انتقال  و در راستای درخواستهای انها پیگیریهای مقتضی را انجام داده ایم .

,

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر، حجت الاسلام خاص امیری در خطبه های نماز جمعه مصلی مسجد جامع گیلانغرب به نهاد مقدس نماز جمعه اشاره و اظهار داشت:از روزى که بنیانگذار جمهورى اسلامى امام خمینى(ره) اولین حکم امامت جمعه را براى مرحوم آیت‏الله طالقانى صادر فرمودند، حدود چهار دهه مى‏گذرد و البته آن روز کسى فکر نمى‏کرد که این شجره طیبه روزى تبدیل شود به شبکه عظیم و فراگیرى که تمام کشور را تحت تأثیر آثار و برکات خود قرار بدهد.

وی تصریح کرد :بحول وقوه ی الهی امروز قریب به۹۰۰ تریبون نمازجمعه در سراسر کشور گویاى معجزه دیگرى است از انقلاب اسلامى که حول محور امام جمعه و تریبون وعظ و خطابه سیاسى و عبادى، میلیونها دل مؤمن و انقلابى را در میعادگاه وحدت و تقوا یعنى مساجد جامع و مصلاهاى نمازجمعه گردهم آورده تا از رهگذر اجتماع استعدادها و ظرفیتها، حرکتى نو و گامى بلند در پیشرفت جامعه انقلابى و اسلامى برداشته بشود.

 

خطیب نماز جمعه گیلان غرب افزود:اجتماع عظیم و هفتگى نمازجمعه نه یک پایان بلکه آغازى است براى حرکت به‏سوى قله‏هاى سعادت و پیشرفت و کمال که سرزندگى و پویایى و راست‏قامتى جامعه اسلامى و انقلابى ایران را به رخ جهانیان مى‏کشد.

  حجت الاسلام خاص امیری ابراز داشت : دوران جدید اقامه نماز جمعه در ایران با انقلاب اسلامى آغاز شده است ؛زمان طاغوت از نماز جمعه با کیفیت وکمیت کنونی بی بهره شده بود ،قدر دان نماز جمعه باشیم از برکات انقلاب اسلامی ایران بوده است .

 

 وی به جایگاه سیاسی دینی و اجتماعی نماز جمعه اشاره کرد و ابراز نمود: نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگى و امام جمعه فرمانده‏ى قرارگاه است‏؛نباید نماز جمعه را صرفا یک عبادت ساده و گردهم‏آیى هفتگى مؤمنان دانست که به نماز ختم شود بلکه نماز جمعه یک نهاد مبارک اسلامى است.

 امام جمعه گیلانغرب گفت:از تعبیر قرارگاه نباید ما وحشت بکنیم، از اصطلاحات نظامی است ما درحال جنگیم، منتها جنگ نظامى نیست؛ جنگ معنوى است، جنگ اعتقادى و ایمانى جنگ سیاسى است، همچنان‏که در دفاع مقدّس هشت سال بر ما جنگ را تحمیل کردند.

خطیب نماز جمعه گیلانغرب افزود:ما که دنبال جنگیدن با همسایه‏مان نبودیم، بر ما تحمیل شد؛ حمله کردند، ما ابتدا حمله نمى‏کنیم.اماآن‏جایى که دفاع لازم است، چرا، وارد عرصه‏ى دفاع مى‏شویم وملت بزرگ ایران ونیروهای انقلاب ورهبر بزرگوارمان نشان داده اند در این زمینه توانا هستند.

حجت الاسلام خاص امیری  تصریح کرد :وظیفه‏ اصلى نماز جمعه تبیین حقیقت است‏ و در این راستا پاسخ به نیازها و جذب جوانان و مضافا نماز جمعه محل وحدت و راه عبور از بحران‏ها  است و باید براى پیشرفت و شکوفایى نماز جمعه تلاش کرد.

امام جمعه در ادامه به تشریح برخی از مشکلات شهر گیلان غرب پرداخت  و ابراز داشت :در شرایط بحران همه ما باید  به نوعی وضعیت را مدیریت  و به تثبیت شرایط آرامش  کمک کنیم اما  مطالبه برخی درخواستها از سوی مردم عزیز به حق است .

وی افزود:ما برای رفع یکی از درخواست و مشکلات مردم از هلال احمر کشور  درخواست چادر نموده ایم و در سفر اخیر  معاون محترم وزیر آموزش وپرورش همراه نماینده مجلس ومدیرکل محترم آموزش وپرورش در گیلانغرب دغدغه های این عزیزان را انتقال  و در راستای درخواستهای انها پیگیریهای مقتضی را انجام داده ایم .

,

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر، حجت الاسلام خاص امیری در خطبه های نماز جمعه مصلی مسجد جامع گیلانغرب به نهاد مقدس نماز جمعه اشاره و اظهار داشت:از روزى که بنیانگذار جمهورى اسلامى امام خمینى(ره) اولین حکم امامت جمعه را براى مرحوم آیت‏الله طالقانى صادر فرمودند، حدود چهار دهه مى‏گذرد و البته آن روز کسى فکر نمى‏کرد که این شجره طیبه روزى تبدیل شود به شبکه عظیم و فراگیرى که تمام کشور را تحت تأثیر آثار و برکات خود قرار بدهد.

, مطلع الفجر,

وی تصریح کرد :بحول وقوه ی الهی امروز قریب به۹۰۰ تریبون نمازجمعه در سراسر کشور گویاى معجزه دیگرى است از انقلاب اسلامى که حول محور امام جمعه و تریبون وعظ و خطابه سیاسى و عبادى، میلیونها دل مؤمن و انقلابى را در میعادگاه وحدت و تقوا یعنى مساجد جامع و مصلاهاى نمازجمعه گردهم آورده تا از رهگذر اجتماع استعدادها و ظرفیتها، حرکتى نو و گامى بلند در پیشرفت جامعه انقلابى و اسلامى برداشته بشود.

,

 

,

خطیب نماز جمعه گیلان غرب افزود:اجتماع عظیم و هفتگى نمازجمعه نه یک پایان بلکه آغازى است براى حرکت به‏سوى قله‏هاى سعادت و پیشرفت و کمال که سرزندگى و پویایى و راست‏قامتى جامعه اسلامى و انقلابى ایران را به رخ جهانیان مى‏کشد.

,

  حجت الاسلام خاص امیری ابراز داشت : دوران جدید اقامه نماز جمعه در ایران با انقلاب اسلامى آغاز شده است ؛زمان طاغوت از نماز جمعه با کیفیت وکمیت کنونی بی بهره شده بود ،قدر دان نماز جمعه باشیم از برکات انقلاب اسلامی ایران بوده است .

,

 

,

 وی به جایگاه سیاسی دینی و اجتماعی نماز جمعه اشاره کرد و ابراز نمود: نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگى و امام جمعه فرمانده‏ى قرارگاه است‏؛نباید نماز جمعه را صرفا یک عبادت ساده و گردهم‏آیى هفتگى مؤمنان دانست که به نماز ختم شود بلکه نماز جمعه یک نهاد مبارک اسلامى است.

,

 امام جمعه گیلانغرب گفت:از تعبیر قرارگاه نباید ما وحشت بکنیم، از اصطلاحات نظامی است ما درحال جنگیم، منتها جنگ نظامى نیست؛ جنگ معنوى است، جنگ اعتقادى و ایمانى جنگ سیاسى است، همچنان‏که در دفاع مقدّس هشت سال بر ما جنگ را تحمیل کردند.

,

خطیب نماز جمعه گیلانغرب افزود:ما که دنبال جنگیدن با همسایه‏مان نبودیم، بر ما تحمیل شد؛ حمله کردند، ما ابتدا حمله نمى‏کنیم.اماآن‏جایى که دفاع لازم است، چرا، وارد عرصه‏ى دفاع مى‏شویم وملت بزرگ ایران ونیروهای انقلاب ورهبر بزرگوارمان نشان داده اند در این زمینه توانا هستند.

,

حجت الاسلام خاص امیری  تصریح کرد :وظیفه‏ اصلى نماز جمعه تبیین حقیقت است‏ و در این راستا پاسخ به نیازها و جذب جوانان و مضافا نماز جمعه محل وحدت و راه عبور از بحران‏ها  است و باید براى پیشرفت و شکوفایى نماز جمعه تلاش کرد.

,

امام جمعه در ادامه به تشریح برخی از مشکلات شهر گیلان غرب پرداخت  و ابراز داشت :در شرایط بحران همه ما باید  به نوعی وضعیت را مدیریت  و به تثبیت شرایط آرامش  کمک کنیم اما  مطالبه برخی درخواستها از سوی مردم عزیز به حق است .

,

وی افزود:ما برای رفع یکی از درخواست و مشکلات مردم از هلال احمر کشور  درخواست چادر نموده ایم و در سفر اخیر  معاون محترم وزیر آموزش وپرورش همراه نماینده مجلس ومدیرکل محترم آموزش وپرورش در گیلانغرب دغدغه های این عزیزان را انتقال  و در راستای درخواستهای انها پیگیریهای مقتضی را انجام داده ایم .

,

 

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه