اخبار داغ

صدای شکستن استخوان‌های «ظلم» می‌آید

صدای شکستن استخوان‌های «ظلم» می‌آید
حکایت غزه حکایت شب و روز خونین مردمانیست که صبرشان زبانزد روزگار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حکایت غزه حکایت شب و روز خونین مردمانیست که صبرشان زبانزد روزگار است. قصه، قصه نوار باریکیست که کنار مدیترانه می‌درخشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

نوار غزه نواری زخمیست که جراحت‌ها از خوی ددمنشانه یک رژیم منحوس برداشته است؛ تنش مجروح و داغ‌ها بر دلش بجای مانده؛ اما همچنان صبورانه ایستاده است.

,

 

,

حکایت نواری زخمی

, حکایت نواری زخمی,

 

,

غزه را دیگر همه می‌شناسند؛ سال‌هاست که محصور چنگال اسرائیل است و در آتش جنگ نژادپرستی می‌سوزد. نژادپرستانی که هر چندگاهی خوی وحشیانه‌شان آنان را به حمله‌ای جدید سوق می‌دهد و تمام توان و زور خود را بر نواری باریک خالی کرده و در نهایت با فضاحت‌های 8 روزه و 22 روزه و 33 روزه خود را نزد تاریخ بدنام‌تر می‌کنند.

,

 

,

, ,

 

,

هفتم دی ماه ۸۷ بود که رژیم صهیونیستی به خیال خام خود گمان می‌کرد طی یک دوره کوتاه ۷ تا ۱۰ روزه می‌تواند جریان مقاومت را از بین ببرد یا آنکه آن را تا حد زیادی تضعیف کند؛ اما پس از ۲۲ روز جنگ مفتضحانه مجبور به عقب نشینی شد و این شد که 29 دی ماه روز غزه نامگذاری شد؛ روزی که نیروهای مقاومت 22 روز مقابل حملات بی‌رحمانه ایستادند و باطل را بر زمین زدند؛ آری 29 دی‌ماه روزیست که غزه جانی دوباره گرفت.

,

 

,

این روز همانند روز قدس فرصتی است که فریاد مظلومیت و حق‌طلبی مردم مظلوم غزه و فلسطین را باید به گوش جهانیان برساند، مظلومیت مردمان غزه تا آنجا که رسانه‌های غربی بر جنایات رژیم صهیونیستی سرپوش گذاشتند؛ اما مسلمانان ایران حماسه‌آفرینی آنان را به ثبت رسانده اینگونه بود که ۲۹ دی‌ماه شد روز ملی غزه.

,

 

,

پس از آن پیروزی بود که غزه نماد صبر و مقاومت در برابر ظلم و تجاوز شد و ناقوس نابودی صهیونیست ‌ها به صدا درآمد.

,

 

,

, ,

 

,

صدای شکستن استخوان‌های «ظلم» می‌آید

, صدای شکستن استخوان‌های «ظلم» می‌آید,

 

,

با پیروزی نیروهای مقاومت افسانه شکست ناپذیری صهیونیست‌ها پایان یافت و امروز نابودی داعش و اعلام آمادگی سرلشگر سلیمانی برای پشتیانی همه‌جانبه از نیروهای مقاومت فلسطین موجب شد همه در انتظار این باشند که سردار سپاه قدس به یاری قدس بشتابد و وعده آزادی قدس شریف را نیز عملی کند تا این بار صدای شکستن استخوان‌های ظلم به گوش جهان برسد.

,

 

,

و اما روز غزه برای جهان اسلام یعنی یادمان باشد که وظیفه هر مسلمانی این است که برای پیروزی اسلام و مسلمین قدمی بردارد که این سفارش پیامبر اکرم (ص) است؛ آنجا که می‌فرمایند: هر کس فریاد دادخواهی هر مظلومی (اعم از مسلمان یا غیر مسلمان) را بشنود که مسلمین را به یاری می‌طلبد، اما به کمک او نشتابد مسلمان نیست .

, .,

 

,

, ,

 

,

و سفارش رهبر معظم انقلاب نیز بر همین مسئله تاکید دارد در جایی که می‌فرمایند: مسئله‌ غزه مسئله‌ یک تکه سرزمین نیست؛ مسئله‌ فلسطین فقط مسئله‌ جغرافیا نیست؛ مسئله‌ بشریت و انسانیت است.

,

 

,

هم غزه؛ هم لبنان

, هم غزه؛ هم لبنان,

 

,

علی‌رغم اینکه هیچ کشور مسلمانی نمی‌تواند مرزها را دور خود ببندند و بگوید ما به جایی کار نداریم، نابخردانی هستند که گوش به دهان استکبار داده و شعار «نه غزه، نه لبنان» آنچنان اسیرشان کرده که جای شنیدن هیچ صدای آزادی‌بخش دیگری را نگذاشته‌اند؛ شعاری که نه به تمامی ارزش‌هاست.

,

 

,

و اما زمین و زمان چرخید و پیروزی‌ها به نفع اسلام شد؛ حتی شعار «نه غزه نه لبنان» نیز به نفع اسلام به کناره رفت و امروز شعار«هم غزه،هم لبنان، جانم فدای اسلام» بر سر زبان‌ها افتاد و خط بطلان بر روی آن شعار صهیونیستی کشیده شد.

,

 

,

گزارش: سارا آویشی

,

 

,

 انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه