اخبار داغ

کلنگ احداث دبیرستان دخترانه خیری در اردکان به زمین خورد +تصاویر

کلنگ احداث دبیرستان دخترانه خیری در اردکان به زمین خورد +تصاویر
کلنگ احداث دبیرستان دوره اول دخترانه در شهر احمد آباد با حضور مسئولین استان و شهرستان و خیر بزرگوار آیت الله دکتر محقق داماد بر زمین زده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اردکان گویا؛ کلنگ احداث دبیرستان دوره اول دخترانه در شهر احمد آباد با حضور مسئولین استان و شهرستان و ائمه جمعه شهر اردکان واحمدآباد و خیر بزرگوار آیت الله دکتر محقق داماد بر زمین زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اردکان گویا؛ ,

در این مراسم همچنین جمعی از مسئولین واستاندار هم به سخنرانی پرداخته و کلنگ احداث ساخت این مدرسه با ذکر دعای خیر آیت الله محقق داماد که از ابتدای ساخت تا تدریس بهترین معلمین تمام کوشش خود را به کار خواهد بست به زمین زده شد.

,

رادمنش رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان در سخنانی گفت: خوشبختانه بیشترین سهم ساخت مدارس توسط خیرین پرداخته شده است و از سال 94 که میزان کمک ها 28 میلیارد تومان بود تا سال 96 به 38 میلیارد تومان رسید. اما دولت کمکی نکرد.

,

وی ادامه داد: با رشد 13 تا 14 درصدیدهه هفتاد تا به حالا کمبود آموزشی بیشتر احساس می شود، البته بطور میانگین 2 تا 2.5  مدرسه ماهیانه ساخته یا کلنگ احداث آن زده می شود که باید دست خیرین را بوسید و قدردان آنها باشیم.

,

در پایان مراسم دکتر محمدرضا اقبالی دبیر انجمن شیفتگان طبیعت بمناسبت « روز هوای پاک» حلقه گل را تقدیم به آیت الله محقق داماد, نماینده شهرستان و استاندار کرد و از آنان درخواست کرد به عنوان مقامات عالی استان توجه بیشتری به محیط زیست داشته باشند.

,

در پایان این مراسم از کتاب الهیات محیط زیست هم رونمایی شد.

,

انتهای پیام/ح.ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه