اخبار داغ

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

تعلل وزارت راه و شهرسازی و مسئولان استانی قابل دفاع نیست

تعلل وزارت راه و شهرسازی و مسئولان استانی قابل دفاع نیست
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تعلل وزارت راه و شهرسازی و مسئولان استانی در تکمیل این محور قابل دفاع نیست، گفت: انتظار داریم وزیر راه و شهرسازی هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل این محور اقدام کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه در حاشیه تصادف محور دلیجان به نراق در گفتگو با خبرنگار پیام دلیجان؛ گفت: محور دلیجان به نراق از جمله محورهای ناامنی است که به دلیل حجم بالای تصادفات به عنوان قتلگاه مسافران تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

وی افزود: عملیات چهار بانده شدن محور دلیجان به نراق با گذشت چند سال هنوز تکمیل نشده است.

,

سلیمی با بیان اینکه در این محور همیشه شاهد بروز سوانح رانندگی هستیم، گفت: دل انسان داغدار می‌شود وقتی می‌بیند که مال و جان مردم بر اثر تعلل مسئولان در معرض خطر قرار می‌گیرد.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از وزیر راه و شهرسازی درخواست داریم یک بار از این محور تردد کند تا ببیند مردم منطقه چه مشکلاتی را متحمل می‌شوند، مردم منطقه تا کِی باید غم از دست رفتن عزیزانشان را تحمل کنند.

,

سلیمی با تاکید بر اینکه تعلل وزارت راه و شهرسازی و مسئولان استانی در تکمیل این محور قابل دفاع نیست، خاطرنشان کرد: انتظار داریم وزیر راه و شهرسازی هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل این محور اقدام کند.

,

برخورد پراید با موتورسیکلت در شامگاه جمعه ۲۹ دی‌ماه در محور نراق_دلیجان دو مصدوم برجای گذاشت.

, , , , , , ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه