اخبار داغ

گلایه اهالی خیابان سام شرقی از وضعیت فاضلاب؛

آش نخورده و دهان سوخته/ وقتی عدم اتصال به فاضلاب صدای مردم را در می آورد

آش نخورده و دهان سوخته/ وقتی عدم اتصال به فاضلاب صدای مردم را در می آورد
فاضلاب یکی از بزرگترین دغدغه های مردم زابل و اداره آب و فاضلاب این شهرستان به شمار می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری اوشیدا؛ با توجه به آزبستی بودن و فرسودگی لوله های فاضلاب در شهر زابل نشت زمین و بلعیده شدن خودروها دیگر به مسئله ای عادی برای مردم مبدل شده است.

با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از شکسته شدن لوله های فاضلاب تردد کامیون ها در شهر ممنوع است.

یکی دیگر از معضلات فاضلاب شهر زابل بوی بسیار بد آن در یکی از میادین اصلی و مهم زابل به نام میدان امام حسین است به طوری که نه تنها منازل و مکان های تجاری نزدیک آن بلکه هر رهگذری را به شدت آزار می دهد.

البته محلات بسیاری نیز از نعمت اتصال به شبکه فاضلاب در رنج هستند و این موضوع مشکلات بسیاری را برای آنان فراهم آورده به طوری که در بسیاری از محلات ساکنان محل مجبور به تخلیه چاه فاضلاب خود دو بار در هرماه هستند.

یکی از خیابان های زابل که اهالی آن از مشکلات عدم اتصال به شبکه فاضلاب در رنج است خیابان سام شرقی است که در این راستا اهالی آن با تماس با پایگاه خبری اوشیدا؛ خواهان رفع این معضل هستند.

یکی از اهالی خیابان سام شرقی گفت: با اینکه از اجرای طرح لوله کشی فاضلاب زابل از مرز بیست سال هم گذشته اما متاسفانه اهالی سام شرقی با وجود جمعیت قابل توجه خود با وجود اینکه در کنار پمپاژخانه واقع شده از نعمت اتصال به فاضلاب محروم هستند.

علی با اشاره به ضرب المثل آش نخورده و دهان سوخته، خاطرنشان کرد: با اینکه اکثر مواقع باید بوی نامطبوع ایجاد شده از طریق ایستگاه را تحمل کنیم، تنها کوچه فاقد لوله کشی فاضلاب در آن منطقه به شمار می رویم که این خود جای سوال دارد.

وی ادامه داد: در طول چهار سال چندین بار نامه نگاری کردیم و نتیجه ای حاصل نشد حتی اهالی نزد نماینده وقت رفتیم و از طریق نامه مشکلات را با او در میان گذاشتیم و پس آن نماینده تماس گرفته و دستوراتی دادند که خوشبختانه بعد آن نامه یک بار آمده و کوچه را متر و اعلام کردند که ظرف ده روز آینده طرح را اجرا می‌کنند ولی تا این لحظه هیچ گونه اقدامی انجام نشده است.

علی خاطرنشان کرد: چندین بار اهالی حضوری مراجعه کردند اما تنها قولهای بی عملی برای امروز و فردا می دهند و این موضوع به شدت اهالی منطقه را رنج می‌دهد.

این شهروند زابلی تاکید کرد: فرصت خدمت به مردم محدود است بنابراین انتظار می رود مدیران و مسئولان وقت بیشتری را به حل مشکلات مردم اختصاص دهند.


انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه