اخبار داغ

فیلم کوتاه “مانگ” از سردشت به بخش مسابقه جشنواره کفالو ایتالیا راه یافت

فیلم کوتاه “مانگ” از سردشت به بخش مسابقه جشنواره کفالو ایتالیا راه یافت
رئیس ادارە فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت گفت: فیلم کوتاه “مانگ” ساخته فیلم سازان این شهرستان به بخش مسابقه سومین جشنواره فیلم کفالو ایتالیا راه پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ “کاوە حیاک” به بُلفَت گفت: فیلم “مانگ” جریان مرد کردی را بازگو می کند که دخترش را بر اثر غرق شدن در رودخانه زاب سردشت از دست داده است و فیلمبرداری آن هم در روستای نیسک آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان انجام گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بُلفَت, بُلفَت,

رئیس ادارە فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت اظهار کرد: برای تهیه و ساخت این فیلم حدود ۹ ماه زمان و بیشتر از ۸۰ میلیون ریال هزینه صرف شده است.

,

وی تصریح کرد: این جشنواره در تاریخ ۱ می ۲۰۱۸ (۱۱ اردیبهشت ماه سال ۹۷) در شهر پالرمو و در تالار Via Camillo Benso Conte di Cavour برگزار خواهد شد.
جشنواره فیلم «کفالو» در ایتالیا و با موضوع آزاد برگزار می‌شود که در آن فیلم‌های کوتاه تا ۱۵ دقیقه می‌توانند شرکت کنند و فیلم‌های خارجی زبان باید زیرنویس ایتالیایی داشته باشند.

,
,

حیاک با بیان وضعیت حوزە فیلم سازی در این شهرستان گفت: سردشت علیرغم اینکه فاقد مرکز سینماى جوان است اما به دلیل وجود استعدادهاى زیاد، علاقمندان فراوان و تحصیلکردگان حوزه فیلم وسینما، خوشبختانه در چند سال اخیر بسیار درخشیده و فیلم هاى متعددى اعم از کوتاه و بلند توسط فیلمسازان جوان و بى ادعا در این شهر صفر مرزى تولید و به اکران عمومى درآمده است.

,

بر اساس گزارش بُلفَت، کارگردان: رامین محمدیار، تهیه کننده ‌و نویسنده: دلشاد خضری، بازیگران: رحیم صباغی – بهار خضری، صدا پیشه: صغری رزگه ای، دستیار کارگردان: محمد حمزه پور، مدیر تولید: سیاوش سلیمان پور، تصویربردار: جوانرو قادریان، عکاس و جلوه های بصری: محمد حمزه پور، اصلاح رنگ و نور: سهراب نوربخش (استودیو تنگرام)، منشی صحنه: ریزان محمدی، تدوین: رامین محمدیار از عوامل فیلم “مانگ” هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه