اخبار داغ

رئیس اداره هواشناسی بروجرد:

ارتفاع برف در بروجرد به ۵ سانتیمتر رسید/هوا ۸ درجه سردتر می شود

ارتفاع برف در بروجرد به ۵ سانتیمتر رسید/هوا ۸ درجه سردتر می شود
رئیس اداره هواشناسی بروجرد گفت: ارتفاع برف در شهر بروجرد به پنج سانتیمتر و در ارتفاعات به 20 سانتیمتر رسید و از امشب دمای هوا 8 درجه سردتر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛"بهروز یاراحمدی" رئیس اداره هواشناسی بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: از عصر روز جمعه بارش باران در شهرستان بروجرد آغاز شد که این سامانه بارشی تا اواخر امروز شنبه در منطقه فعال خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد ,

 

,

وی اضافه کرد: از شامگاه جمعه بارشها در بروجرد به صورت برف بود که ارتفاع برف در شهر بروجرد پنج شانتیمتر و ارتفاعات به بیش از 20 سانتیمتر رسیده است.

,

 

,

یاراحمدی از کاهش پنج درجه ای هوا در بروجرد خبر داد و افزود: هم اکنون دمای هوا صفر است که نسبت به روز گذشته پنج درجه کاهش یافته است و از امشب دمای هوا به هشت درجه زیر صفر خواهد رسید.

,

 

,

به گفته وی حداقل دمای امروز یک درجه زیر صفر و حداکثر دما 9 درجه بالای صفر است که بارش برف و باران عصر امروز نیز ادامه دارد و برای 24 ساعت آینده آسمانی ابری همراه با وزش باد و بارش برف و باران پیش بینی می شود.

,

 

,

رئیس اداره هواشناسی بروجرد تصریح کرد: میزان بارش های سال زراعی 59 میلیمتر است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 258 میلیمتر بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه