اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان:

بارش برف در جاده های زنجان/تردد در محور های مواصلاتی استان به کندی انجام می شود

بارش برف در جاده های زنجان/تردد در محور های مواصلاتی استان به کندی انجام می شود
رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه بارش برف سطح محورهای مواصلاتی استان زنجان را لغزنده کرده است، گفت: در حال حاضر بارش ها در جاده های استان زنجان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیر محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و اظهارداشت: در حال حاضر ترافیک در جاده های استان زنجان به صورت عادی و روان در جریان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه در حال حاضر بارش برف در جاده های استان زنجان ادامه دارد، ابراز کرد: بارش برف باعث لغزنده شدن سطح محورهای مواصلاتی شده است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگان را رعایت کنند تا از خسارت های جبران ناپذیر جلوگیری شود،عنوان کرد: رعایت سرعت و فاصله طولی برای تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان توصیه می شود.

,

شیر محمدی با بیان اینکه همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان الزامی است، تاکید کرد: برای تردد در گردنه ها و محورهای کوهستانی استفاده از زنجیر چرخ الزامی است.

,

وی با اشاره به اینکه همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی برای تردد در جاده های استان زنجان الزامی است، ادامه داد: رانندگان قبل از تردد در جاده های استان زنجان از وضعیت محورهای مواصلاتی استان زنجان اطلاع پیدا کنند.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در جاده های استان زنجان رخ داده است، اضافه کرد:چهار تصادف خسارتی ،دو تصادف جرحی و یک تصادف فوتی در 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان زنجان رخ داده است.

,

شیر محمدی از برخورد کامیون با موتور سیکلت در محور زنجان – دندی خبر داد و خاطرنشان ساخت: انحراف به چپ موتور سیکلت علت اصلی این حادثه بوده که راکب موتورسیکلت به علت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه