اخبار داغ

حمل کانکس توسط مردم برای مدرسه تا آغاز مسابقات لیگ فوتبال در لالی+تصاویر

حمل کانکس توسط مردم برای مدرسه تا آغاز مسابقات لیگ فوتبال در لالی+تصاویر
در هفته گذشته اخبار مختلفی در سطح شهرستان و شبکه های مختلف اجتماعی دیده و شنیده شده که در این خبر برخی از آن ها را به اطلاع مخاطبان می رسانیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز، مصطفی فاریابی رئیس اداره آموزش و پرورش در پیامی به این پایگاه خبری از کمک پنجاه میلیون ریالی فرهنگیان شهرستان لالی به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد. این کمک ها توسط کلیه فرهنگیان پرداخت و از سوی اداره آموزش و پرورش جهت کمک به فرهنگیان و مردم زلزله زده در کرمانشاه ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لالی نیوز,

همچنین در عرصه ورزش تیم ستاره جنوب شهرستان لالی در دومین دیدار خود در لیگ دو فوتبال خوزستان که در شهرستان هفتکل برگزار شده بود با نتیجه ۲ بر ۱ از تیم آلیش این شهرستان شکست خورد.

,

در خبر دیگری که برای اولین بار هم از این رسانه منتشر شده بود پس از خارج شدن تملک شرکت نفت از زمین های مسکونی شهرستان لالی مراحل قانونی این واگذاری ها از سوی فرمانداری و بنیاد مسکن شهرستان لالی در حال انجام است.گفتنی است این موضوع و بحث مالکیت زمین های شهرستان لالی از چند سال پیش توسط نماینده ، فرماندار و بنیاد مسکن شهرستان در حال پیگیری بود .

,

پنجشنبه این هفته در مراسمی رسمی مسابقات فوتبال لیگ بزرگسالان شهرستان لالی پس از سال ها و با حضور 5 تیم آغاز شد که در دو دیدار برگزار شده دو تیم پیام و شاهین با تساوی بدون گل و دو تیم چاوشان و ستاره جنوب هم با تساوی یک بر یک نتایج نخستین دیدارها را رقم زدند . گفتنی است تیم فرهنگیان این هفته در استراحت بوده و هفته بعد بازی خواهد کرد .

,

, ,

, ,

از دیگر اخبار جالب این هفته که از سوی لالی نیوز هم منتشر شده بود حمل یک کانکس برای مدرسه ای عشایری در منطقه شاهزاده عبدالله اندیکا بود که به علت نبود جاده مناسب دسترسی توسط‌مردم و رئیس آموزش و پرورش‌عشایرخوزستان به محل خود حمل می شد .

,

, ,

خبر دیگر این هفته حضور موفق وزنه برداران شهرستان لالی در مسابقات لیگ 1 وزنه برداری خوزستان بوده که پس از چندین سال همراه با تقدیر و تحسین هیئت وزنه برداری استان خوزستان بود .

,

, ,

در مسابقات فوتسال استانداری و فرمانداری های خوزستان تیم فوتسال فرمانداری لالی با شکست تیم اندیکا توانست پس از تیم های ب و الف استانداری به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کند .

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه