اخبار داغ

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

دولت می داند که برجام دستاورد جدی برای ایران ندارد/ با اعتقاد به ملت ایران نیازی نداریم که از کنار برجام نانی گیرمان بیاید

دولت می داند که برجام دستاورد جدی برای ایران ندارد/ با اعتقاد به ملت ایران نیازی نداریم که از کنار برجام نانی گیرمان بیاید
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: علیرغم اینکه برجام دستاورد جدی برای ایران نداشته است اما هنوز فرصت داریم و اگر به خودمان متکی باشیم مطمئنا می توانیم ظرف کمتر از 3 سال نه تنها به ثبات اقتصادی بلکه به جایی برسیم که آغاز یک نقطه عطف جدی در پیشرفت کشور خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی زاهدی در گفت و گو با بوتیا نیوز اظهار کرد: حدود سه سال پیش که بحث برجام بود مقام معظم رهبری بارها هشدار دادند که فریب آمریکایی ها را نخورید چرا که دولتمردان آن ها نشان دادند که قابل اعتماد نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز,

رئیس کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: به هر حال دولت در حوزه برجام به این صحبت ها توجهی نکرده و به این نتیجه رسیدند که باید مذاکرات را ادامه بدهند و نتیجه آن هم همین شد که امروز می بینیم.

,

زاهدی تصریح کرد: متاسفانه بعد از تصویب برجام، فضایی را در کشور ایجاد کردند که کسی نتواند برجام را نقد کند و دوستداران دولت و یک جریان سیاسی خاص به گونه ای القا کردند که اگر کسی منتقد برجام باشد از پیشرفت و تعامل با دنیا چیزی نمی داند و خواهان رکود است.

,

وی در ادامه عنوان کرد: به عبارتی دولت یک فضای سنگین رسانه ای را ایجاد کردند که کسی برجام را نقد نکرد هر چند که در مجلس افرادی بودند که به نقد جدی برجام پرداختند.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: در حال حاضر علیرغم اینکه دیر شده است اما هنوز فرصت داریم و باید نگاهمان به درون باشد و به اقتصاد مقاومتی نگاه کنیم و فکر نکنیم برجام می تواند دستاورد جدی می تواند در حوزه اقتصادی و توسعه ای داشته باشد.

,

زاهدی ادامه داد: لذا اگر این رویکرد را داشته باشیم و به خودمان متکی باشیم مطمئنا می توانیم ظرف کمتر از ۳ سال نه تنها به ثبات اقتصادی بلکه به جایی برسیم که آغاز یک نقطه عطف جدی در پیشرفت کشور خواهد بود.

,

وی افزود: شرط  آن هم اعتقاد به مردم و جوانان کشور و اعتماد به صنعت گران، خلاق گران و کسانی که در عرصه فناوری های نوین فعالیت می کنند است که اگر این اتفاق بیفتد، نیازی نداریم که از قبل برجام نانی گیرمان بیاید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه