اخبار داغ

بازدید رئیس آموزش وپرورش مدارس استثنایی استان فارس

بازدید رئیس آموزش وپرورش مدارس استثنایی استان فارس
رئیس اداره آموزش وپرورش مدارس استثنایی استان فارس از مدرسه استثنایی بشارت بخش قطرویه شهرستان نی ریز به صورت سرزده بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ اکبری زاده رئیس اداره آموزش وپرورش مدارس استثنایی استان فارس از مدرسه استثنایی بشارت بخش قطرویه شهرستان نی ریز به صورت سرزده بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از نبض نی ریز؛,

 

,

 اکبری زاده درابتدای ورود به مدرسه بشارت بخش قطرویه مورد استقبال گرم مدیر، معلمان و دانش آموزان با نیازهای ویژه قرار گرفت و از کلاسهای آمادگی مقدماتی وتکمیلی و دوره اول ودوم ابتدایی ودوره متوسطه اول پیش حرفه ای بازدید و  نکاتی را در مورد آموزش، به معلمان یادآوری کرد.

,

 رئیس اداره آموزش وپرورش مدارس استثنایی استان فارس ضمن تقدیر وتشکر از مدیر، معلمان، دفاتر کلاسی وپوشه کار دانش آموزان را مورد بررسی قرارداد و از نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان پیش حرفه ای بازدید کرد.

,

وی همچنین از پیامهای بهداشتی، آموزشی وپرورشی که بصورت تصاویر بر روی دیوار ترسیم شده بود بازدید و زیباترین لحظه را زمان ورودش به مدرسه که با استقبال گرم معلمان ودانش آموزان مواجه شده بود، عنوان کرد.

,

اکبری زاده در همین خصوص عنوان کرد: از استقبال دختر ویلچر سوار و پسر واکردار سخت تحت تاثیر قرار گرفتم و از معلمان سخت کوش وکم تجربه که مشتاقانه بدنبال کسب علم ودانش و گسترش آن بین دانش آموزان با نیازهای ویژه در این منطقه دور افتاده از استان فارس بودند، سخت به ذوق آمدم و به‌ حالشان غبطه خوردم.

,

 رئیس اداره آموزش وپرورش مدارس استثنایی فارس در پایان ازبازدید بعمل آمده ابراز رضایت کرد و ضمن حضور در کلاسهای درس وتبادل نظر با اولیا دانش آموزان ابراز داشت: صمیمیت زایدالوصفی بین دانش آموزان و کارکنان مدرسه مشاهده کردم و از رضایت اولیاء نیز مطلع گردیدم که نشان از یکرنگی و صداقت مدیر ومعلمان با مردم منطقه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه