اخبار داغ

استاد حوزه علمیه حاجی آباد:

سخنان اخیر رئیس جمهور در مورد نقد معصومین،مخالف با نص صریح قرآن است

سخنان اخیر رئیس جمهور در مورد نقد معصومین،مخالف با نص صریح قرآن است
استاد حوزه علمیه حاجی آباد با بیان اینکه سخن آقای روحانی با نص صریح قرآن مخالف است،اظهارداشت: جناب آقای رئیس جمهور وظیفه شما را قانون اساسی مشخص کرده است وآن پرداختن به امور اجرائی کشور ورفع مشکلات معیشتی مردم است نه نظریه پردازی در مواردی که علم کافی در آن زمینه را ندارید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیرکوه نیوز، پس از سخنان اخیر رئیس جمهور در خصوص نقد معصومین، جلسه  بررسی نظریه نقد پذیری  پیامبر اکرم (ص) وائمه اطهار(ع) با حضور امام جمعه شهرستان، مدیریت ، اساتید وطلاب حوزه علمیه برادران وخواهران زیرکوه در سالن اجتماعات مدرسه ثامن الائمه (ع) برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیرکوه نیوز,

مدیر حوزه علمیه خواهران حاجی آباد در این جلسه ضمن اظهار تاسف از سخنان رئیس جمهور در جمع وزیر اقتصاد ومعاونینش نسبت به اینکه می شود پیامبر وائمه اطهار (ع)را هم نقد کرد،گفت:نقد در جایی معنا پیدا می کند که احتمال خطا درآن وجود داشته باشد، نه فرمایشات پیغمبر وائمه اطهار که عین وحی است.

,

حجت الاسلام نظری ضمن اشاره به اینکه  سخن آقای روحانی با نص صریح قرآن مخالف است،اظهارداشت: جناب آقای رئیس جمهور وظیفه شما را قانون اساسی مشخص کرده است وآن پرداختن به امور اجرائی کشور ورفع مشکلات معیشتی مردم است نه نظریه پردازی در مواردی که علم کافی در آن زمینه را ندارید.

,

استاد حوزه علمیه حاجی آباد، بیان داشت:آقای رئیس جمهور،اگر هنر دارید ومرد میدان هستید مشکلات بیکاری میلیونها جوان این کشور را حل کنید وجلوی تعطیلی کارخانه ها وکارگاه های کشور را بگیرید مردم این کشور بصیرند ومی دانند شما با بیان این سخنان دنبال چه اهدافی هستید.

,

وی ادامه داد: شما می خواهید ذهن مردم را از کاستیهایی که در دولتتان بوجود آورده اید منحرف کنید واین مشکلات ونواقص را به گردن دیگران بیندازید.

,

گفتنی است، در پایان جلسه بیانیه ای توسط یکی از طلاب  قرائت شد.

,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه