اخبار داغ

تقدیر فرماندار میبد از آمادگی و حضور به موقع پرسنل آتش‌نشانی +تصاویر

تقدیر فرماندار میبد از آمادگی و حضور به موقع پرسنل آتش‌نشانی +تصاویر
فرماندار میبد از آمادگی و حضور به موقع پرسنل آتش نشانی و تلاشهای دلسوزانه این قشر دلسوز جامعه تقدیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر،فرماندار میبد در یک برنامه طراحی شده جهت ارزیابی آمادگی و حضور به موقع پرسنل آتش نشانی در صحنه بدون اطلاع قبلی و بطور ناشناس ساعت 20:55 دقیقه پنج شنبه 28 دی ماه از میدان بعثت شهیدیه میبد که فاصله زیادی از ایستگاههای آتش نشانی شهر دارد، با شماره 125 آتش نشانی تماس گرفته و از وقوع یک آتش سوزی در حوالی میدان خبر می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

پرسنل آتش نشانی پس از اطلاع از وقوع این آتش سوزی با توجه به شلوغی شهر سریعا به محل حادثه اعزام و در مدت 5 دقیقه به محل حادثه می رسند.

,

حسین فلاح در این برنامه ضمن تقدیر از سرعت عمل و آمادگی پرسنل زحمتکش و دلسوز آتش نشانی میبد بیان داشت: حضور به موقع و آمادگی نیروهای جان برکف آتش نشانی می تواند به کاهش آسیب های ناشی از حوادث کمک کند.

,

وی افزود: مردم به سهم خود قدردان تلاش شما هستند و باید کوشید تا با آموزش های لازم به پیشگیری از حوادث کمک کرد. آمادگی آتش نشان ها، ضامن آرامش خانواده ها است.

,

فلاح آتش‌نشانان را به عنوان ایثارگران عرصه مدیریت شهر معرفی که ‌در تلخ‌ ترین شرایط زندگی شهروندان، جان خود را در طبق اخلاص قرار می دهند و برای نجات همنوعان خود ایثارگری می کنند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: خدمت در آتش نشانی صرفا یک شغل و حرفه نیست بلکه سعادتی بزرگ برای عاشقان کمک رسانی به مردم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه