اخبار داغ

آغاز بارش برف و باران در کهگیلویه و بویراحمد/ لغو پرواز فرودگاه یاسوج

آغاز بارش برف و باران در کهگیلویه و بویراحمد/ لغو  پرواز فرودگاه یاسوج
سامانه بارشی که شب گذشته از غرب و جنوب غرب وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد موجب بارش برف و باران در نقااط مختلف این استان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، پس از حدود دوماه بی بارشی سرانجام باران و برف رحمت الهی در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع به باریدن گرفت و موجی از خوشحالی و شادمانی را به مردم و کشاورزان این استان هدیه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

کهگیلویه و بویراحمد در چندماه گذشته شرایط بسیاری بدی را به دلیل نباریدن باران و برف تجربه کرد اما در آخرین روزهای اولین ماه زمستان چشم انتظاری مردم برای این رحمت الهی به سرآمد و صبح امروز بارش برف و باران در نقاط مختلف این استان هم اکنون در حال باریدن است.

,

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو  با این پایگاه خبری گفت: این سامانه بارشی در مناطق گرمسیری استان تا بعداز ظهر و در مناطق سردسیری تا امشب ادامه دارد.

,

ولی بهره مند اظهار کرد: تا ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز در یاسوج 2 ، دهدشت 1.5، قلعه دختر 10، قلعه رئیسی 9 ، لنده 9 ، سی سخت 6 ، چرام 3  و باشت 3 میلی متر بارندگی گزارش شده است.

,
فرودگاه یاسوج نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد امروز پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان به دلیل شرایط جوی نامناسب و عدم دید افقی کافی جهت فرود هواپیما در فرودگاه یاسوج لغو اعلام می گردد.
,
 
,
به گفته روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان برخی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق سردسیری استان از جمله منطقه "مارگون" و منطقه "دشتروم" در بویراحمد و مدارس منطقه "دشتک" و "سرحد" در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه در نوبت صبح تعطیل شدند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه