اخبار داغ

امام جمعه چغادک:

دولت برای ساماندهی فضای مجازی باید به جوانان کشور توجه کند

دولت برای ساماندهی فضای مجازی باید به جوانان کشور توجه کند
امام جمعه چغادک گفت: باید به این جوانان که در زمینه فضای مجازی قدرت دارند و حرف برای گفتن دارند، اعتماد کرد و دولت باید به آنها میدان بدهد تا فضای مجازی به نفع کشور و به نفع مردم ساماندهی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام خدری امام جمعه چغادک در گفت و گو با سپاس با اشاره به اهمیت فضای مجازی، گفت: فضای مجازی ابزار خوبی برای ترویج فرهنگ صحیح و تبیین معارف دینی و توسعه ارتباطات اجتماعی است اما با توجه به سوء استفاده دشمنان ما از این فضا به عنوان ابزاری برای شایعه پراکنی و دروغ پردازی و ایجاد شبهه در باورها و اعتقادات مردم، لازم است "توسعه شبکه ملی اطلاعات" به صورت جدی در دستور کار دولت قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

خدری اظهار کرد:  نباید نیاز به این باشد که علما و مراجع از دولت اصرار کنند برای توجه بیشتر به مخاطرات فضای مجازی. زیرا روشن است که دشمن از این جهت می تواند به ما صدمه بزند، همچنان که در اغتشاشات اخیر این آسیب‌ها کاملا مشخص بود.

,

وی در پاسخ به بیان اینکه  چرا مدیریت دو سوم فضای مجازی کشور ما باید به دست خارجی‌ها و دشمنان ما باشد؟، ابراز کرد: آیا معقول است که همه اطلاعات ما به راحتی در اختیار دشمنانمان قرار گیرد؟ چرا دولت از شبکه‌ها و پیام رسان های داخلی حمایت نکند؟

,

مدیر حوزه های علمیه برادران استان بوشهر اذعان کرد: می گویند پیام رسان های داخلی ضعیف اند، خب دولت باید تقویت و حمایت کند تا پیشرفت کنند. آیا جوانان و متخصصین ما قادر به خودکفا کردن کشور در زمینه پیام رسان ها و دیگر ابزارهای فضای مجازی نیستند؟ جوانان و دانشجویان عزیزی که در قضیه انرژی هسته‌ای، کشور را به پیشرفت های بالایی رساندند که چشم دنیا را خیره کرد آیا نمی توانند فضای مجازی را مدیریت کنند؟

,

خدری افزود:  باید به این جوانان که در زمینه فضای مجازی قدرت دارند و حرف برای گفتن دارند، اعتماد کرد و دولت باید به آنها میدان بدهد تا فضای مجازی به نفع کشور و به نفع مردم ساماندهی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه