اخبار داغ

مسیرهای اصلی و روستایی شهرستان سردشت باز هستند

مسیرهای اصلی و روستایی شهرستان سردشت باز هستند
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سردشت گفت: راهداران از همان اوایل شروع بارش ها در مسیرهای برفگیر و گردنه ها حضور یافته و مانع از انسداد راه ها شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ “فرزاد ظاهری” روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار بُلفَت با اشاره به اینکه تا ظهر امروز تردد در تمامی مسیرهای مواصلاتی و روستایی روان می شود، اظهار کرد: در طول شب و بامداد گذشته دستگاه های برف روبی با حضور در مسیرهای بیوران و بازارچه مرزی کیله، پلیس راه و گردنه زمزیران مانع از مسدود شدن راه های اصلی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بُلفَت,

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سردشت افزود: مسیر معبر مرزی قاسم رش و وسوکل کاملا باز و برف روبی شده است و در محورهای اسب میرزا، شلماش و کولسه دستگاه ها در حال برف روبی هستند.

,

وی تصریح کرد: از همان اول شروع بارش ها این اداره با ۳۰ نفر از پرسنل و ۱۴ دستگاه سبک و سنگین همچون گریدر، لودر و کمپرسی در حال فعالیت و خدمات رسانی بودند.

,

ظاهری به شهروندان توصیه کرد که تا پاکسازی کامل و روان شدن ترافیک در محورها و گردنه ها زنجیرچرخ را خود به همراه داشته و از سالم بودن برف پاکن و وسایل گرمایشی داخل خودرو اطمینان داشته باشند.

,

رئیس اداره هواشناسی سردشت نیز گفت: انتظار میرود موج بارشی تا بعد از ظهر از منطقه خارج و آسمان نیمه ابری و درجه هوا به یک درجه سلسیوس بالای صفر برسد.

,

کریم شهریار خاطر نشان کرد: از ابتدای شروع بارشها تاکنون آب حاصل از بارش برف در داخل شهر، ۵ و ۳۰ دهم میلیمتر و برف مانده بر زمین نیز ۲۰ سانتیمتر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه