اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند خبر داد؛

معاینه چشم رایگان دانش آموزان هیرمندی در مدارس

معاینه چشم رایگان دانش آموزان هیرمندی در مدارس
مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند گفت: گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی زابل با حضور در دبستان امید فردا به صورت رایگان معاینه چشم انجام دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید سارانی در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ بیان داشت: در راستای ایجاد انگیزه در دانش آموزان شهرستان هیرمند، و شناسایی دانش آموزان نیازمند، در مدارس به 133 نفر از دانش آموزان دبستان امید فردا کفش و جوراب زمستانی توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری ندای هیرمند؛,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند بیان داشت: همچنین گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی زابل نیز با حضور در این مدرسه به صورت رایگان معاینه چشم انجام دادند.

,

وی افزود : همچنین در همین راستا 26 هزار کنسرو مرغ نیز در بین دانش آموزان شهرستان هیرمند توزیع شده است تا ضمن صرف خود دانش آموز، خانواده های نیازمند نیز از این مواد غذایی بهره ببرند.

,

سارانی گفت: جذب خیرین یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش در شهرستان هیرمند است، تا بتوان، محرومان و بازماندگان از تحصیل را به مدارس بازگرداند.

,

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری 515 دانش آموزه بازمانده از تحصیل در شهرستان هیرمند به مدارس بازگشت اند و تعداد 2500 دانش آموز فاقد شناسنامه نیز به تحصیل فراخوانده شده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه