اخبار داغ

رییس حوزه قضایی اسفرورین:

جرائم خشن در اسفرورین 80 درصد کاهش داشته است

جرائم خشن در اسفرورین 80 درصد کاهش داشته است
رییس حوزه قضایی بخش اسفرورین گفت: افزایش سطح اطلاعات افراد و فرهنگ سازی صورت گرفته در راستای پیشگیری از وقوع جرم در کنار برخورد قاطع و سریع با بر هم زنندگان امنیت و آسایش مردم باعث کاهش جرایم بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد افشاری، در گفت‌وگو با صبح قزوین؛ اظهار کرد: در طی سال‌های اخیر با همکاری مردم فهیم بخش اسفرورین و فرهنگ سازی توسط مسئولین و روحانیون دلسوز و تلاش همکاران قضایی و اداری این حوزه قضایی جرایم در این بخش کاهش داشته است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛,


وی با اشاره به اینکه در بسیاری از عناوین مجرمانه در بخش اسفرورین کاهش چشم گیری داشته ایم، افزود: جرایم خشن از جمله نزاع‌های دسته جمعی و استفاده از سلاح‌های شکاری تا حدود هشتاد درصد کاهش داشته است. 

رییس حوزه قضایی بخش اسفرورین بیان کرد: افزایش سطح اطلاعات افراد و فرهنگ سازی صورت گرفته در راستای پیشگیری از وقوع جرم با بکارگیری عناصر موثر و با نفوذ بین مردم در کنار برخورد قاطع و سریع با بر هم زنندگان امنیت و آسایش مردم باعث کاهش جرایم بوده است. 

وی با اشاره به نقش مهم مردم در کاهش جرائم تصریح کرد: اگر جامعه در مقابل جرم و آسیب بی تفاوت باشد زمینه ارتکاب جرائم عمومی افزایش پیدا می‌کند و مقابله با بزهکاری تنها وظیفه دستگاه قضایی نیست ومردم و سایر سازمان‌ها با مشارکت جمعی نقش مهمی در پیشگیری و مقابله ایفا می‌کنند. 

افشاری در پایان عنوان کرد: دستگاه قضایی در جهت برقراری امنیت برای مردم با همکاری آنها هنجار شکنان را شناسایی و قاطعانه با آنها برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه