اخبار داغ

فرمانده لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع):

تحصیل و پیشرفت علمی بدون امنیت تحقق نخواهد یافت

تحصیل و پیشرفت علمی بدون امنیت تحقق نخواهد یافت
فرمانده لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) گفت: بی شک تحصیل و پیشرفت علمی دانش آموزان در کشور و منطقه بدون امنیت تحقق نخواهد یافت و به همین جهت پیشرفت و توسعه همه جانبه نوار مرزی مرهون امنیت پایدار ایران عزیز اسلامی و فداکاری های رزمندگان اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیلوانا نیوز، سردار آبروشن فرمانده لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) امروز صبح  ۳۰ دی ماه طی دیدار صمیمانه ای با نخبگان علمی نوار مرزی ارومیه ؛ دانش آموزان معدل بالای ۱۹ ؛ دوره اول و دوم متوسطه در سالن همایش مجتمع شهید کاظمی گفتگو کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانا نیوز,

سردار آبروشن در دیدار صمیمانه با دانش آموزان نخبه نوار مرزی ارومیه گفت : بی شک تحصیل و پیشرفت علمی دانش آموزان در کشور و منطقه بدون امنیت تحقق نخواهد یافت و به همین جهت پیشرفت و توسعه همه جانبه نوار مرزی مرهون امنیت پایدار ایران عزیز اسلامی و فداکاری های رزمندگان اسلام می باشد.

,

وی در ادامه گفت : امروز بر خود می بالیم که در خدمت مسئولان فرهنگی مناطق سیلوانا و صومای برادوست هستیم که بحق جلسه ای پر از معنویت و صمیمیت است و به امید خداوند متعال شاهد روزی باشیم که نخبگان ما آمارشان از وضعیت کمی خارج شود چرا که استعداد نخبگی و فعالیت در وجود همه جوانان این منطقه وجود دارد که همگی در سطوح عالی قرار بگیرند و نخبه باشند و باید آفرین به این جوانان پرتلاش بگوییم که در کنار تحصیل و درس خواندن خوب ؛ در راستای مسائل معنوی و تربیتی گامهای بالاتری برمی دارند.

,

پرورش و استعداد یابی نخبگان و به ثمر رساندن و شناخت استعدادهای دانش آموزان در نقاط صفر مرزی به عنوان سرمایه های اجتماعی ضرورت جامعه امروز است چرا که رشد و توسعه از مسیر نخبگی می گذرد.

,

فرمانده لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) در ادامه بیان داشت : دشمن امروزه از ناحیه فرهنگی و جنگ نرم درصدد ضربه زدن به ایران اسلامی است چرا که در جنگ سخت تجربه کرده است که توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد.

,

وی در ادامه با اشاره به وضعیت کنونی منطقه و مقوله امنیت در پیشرفت جوامع گفت :
اکنون که امنیت یکی از مولفه های رشد ؛ کیفیت ؛ برتری و از ارکان جوامع و از نعمت های مجهول الهی برای جوامع است ، این مهم در ایران اسلامی در دنیا مثال زدنی است و کشورهای غاصب بین المللی در رأس آنها آمریکای جنایتکار و صهیونیسم نمی خواهند آرامش در منطقه وجود داشته باشد و برای رسیدن به این هدف شوم ؛ از هر نقطه ای در صدد ضربه زدن به امنیت جوامع هستند تا بتوانند سلطه یشان را بر آن جوامع برقرار سازند.

,
,

حرکت صحیح با حفظ اصالت های جامعه با برنامه ریزی درست در راستای ارزشهای انقلاب اسلامی

, حرکت صحیح با حفظ اصالت های جامعه با برنامه ریزی درست در راستای ارزشهای انقلاب اسلامی, حرکت صحیح با حفظ اصالت های جامعه با برنامه ریزی درست در راستای ارزشهای انقلاب اسلامی,

وظیفه یکایک ما در این شرایط حساس این است ؛ که هر کدام از نخبگان ما که در آینده در منصب های مناسب مدیریت کشور قرار می گیرند ؛ نباید از امورات فرهنگی جامعه غافل باشند و با حفظ اصالت های جامعه با برنامه ریزی درست در راستای ارزشهای انقلاب اسلامی حرکت کنند ، چرا که این ارزشها ؛ کرامت انسانی و فرهنگ اصیل دینی را تقویت و جامعه را بسوی دینداری اسلامی سوق می دهند بطوریکه بنا بر فرموده های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) ؛ هر کدام از نخبگان ؛ یک افسر و رزمنده جنگ نرم هستند.

,

چرا که دشمن امروزه از ناحیه فرهنگی و جنگ نرم درصدد ضربه زدن به ایران اسلامی است چون در جنگ سخت تجربه کرده است که توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد و هر کدام از نخبگان علمی ما باید با تاکید بر این فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نسبت به آگاه سازی خانواده ؛ جوانان ؛ سایر دانش‌آموزان و اقشار جامعه به مقابله با تهدیدهای جنگ نرم بپردازند چرا که خدای ناخواسته اگر در این زمینه غفلت نماییم دشمنان با استفاده از جنگ نرم علم ؛ فرهنگ ؛ وحدت و خانواده را از ما خواهد گرفت.

,

سردار آبروشن در پایان خاطر نشان کرد  : هر کدام از نخبگان علمی باید با تاکید بر فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نسبت به آگاه سازی خانواده ؛ جوانان ؛ سایر دانش‌آموزان و اقشار جامعه برای مقابله با تهدیدهای جنگ نرم بپردازند چرا که خدای ناخواسته اگر در این زمینه غفلت نماییم دشمنان با استفاده از جنگ نرم علم ؛ فرهنگ ؛ وحدت ؛ خانواده ؛ امنیت را از ما خواهد گرفت .

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه