اخبار داغ

جشنواره فیلم فجر|چهره متفاوت مهدی پاکدل در فیلم "تنگه ابوغریب"+عکس

جشنواره فیلم فجر|چهره متفاوت مهدی پاکدل در فیلم "تنگه ابوغریب"+عکس
به تازگی عکسی از مهدی پاکدل در فیلم سینمایی «تنگه ابوغریب» منتشر شده است که در آن، پاکدل چهره متفاوتی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این روزها که قدم به قدم به سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر نزدیک می‌شویم، تمام فیلمسازان حاضر در جشنواره در تکاپوی برای رساندن فیلم‌هایشان به این جشنواره هستند. فیلم‌هایی که اکثر آن‌ها مراحل تدوین و فنی را طی می‌کند و به زودی آماده نمایش می‌شوند. درست مانند فیلم سینمایی«تنگه ابوغریب» که برای نمایش در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به تازگی عکس مهدی پاکدل در این فیلم منتشر شده است که در ادامه آن را می‌بینید:

,

, ,

بنابراین گزارش؛ بهرام توکلی امسال نهمین ساخته بلند سینمایی‌اش را با داستانی دفاع مقدسی به سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر آورده است. اثری که «تنگه ابوغریب» نام دارد و تهیه‌کنندگی آن را سعید ملکان عهده دارد شده است.

,

«تنگه ابوغریب»، تنگه‌ای بسیار استراتژیک بود. اتفاقی که درباره آن فیلم ساخته شده‌ است، واقعه‌ای است در سال 67 در محدوده‌ای که عراق پیشروی می‌کرد و مناطق را از رزمندگان ایرانی پس می‌گرفت، آن اتفاق افتاد، در شرایطی که ایران به هیچ عنوان آمادگی دفاع نداشت.

,

 نیروهای ایرانی در آن بازده زمانی همه درگیر بودند، یکسری در شمال غرب درگیر بودند، یکسری دیگر در شلمچه و جزیره مجنون درگیر بودند. بچه‌های گردان عمار تازه از خط پدافندی برگشته بودند، به آنها مرخصی داده بودند تا برگردند تهران، چون بیشترشان بچه تهران بودند. این بچه‌ها حمام رفتند و آماده شدن و بلیط قطارشان را دریافت کردند. قطارهای اندیمشک معمولاً بعد از ظهر بر راه می‌افتد.

,

ساعت 10 -11 صبح اعلام کردند که عراق به  تنگه ابوغریب حمله کرده است و هیچ کسی را نداریم که برود جلوی آنها بایستد، می‌گویند که گردان عمار را بفرستید، اطلاع می‌دهند که گردان عمار آماده شده‌اند که بروند مرخصی. دستور می‌دهند که گردان عمار را برگردانید به تنگه ابوقریب. بچه‌های گردان عمار را برمی‌گردانند به پادگان دوکوهه و سریع تجهیزات می‌دهند و با کامیون آنها را به خط می‌فرستند. از وقایع مهم آن روز می‌توان به شهادت غلامرضا صالحی قائم مقام لشکر 27 محمد رسول الله(ص) اشاره کرد که در تنگه ابوغریب روز 22 تیر شهید شد. «تنگه ابوغریب» اسم داستان رشادت‌ها و ایستادگی‌های بچه‌های گردان عمار است.

,

فیلم سینمایی «تنگه ابوغریب» به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی با بازی جواد عزتی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی، مهدی قربانی جدیدترین تولید سازمان هنری رسانه ای اوج است که برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. گفته می شود «تنگه ابوغریب» از نظر صحنه‌های اکشن و جنگی جزو آثار منحصر به فرد سینمای دفاع مقدس محسوب می شود.

,

سایر عوامل فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: حمید خضوعی ابیانه، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، صدابردار: رشید دانشمند، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، برنامه ریز: علی مردانه، دستیار اول کارگردان: محمد عسگری، جانشین تولید: کیومرث عباسی، مشاور رسانه‌ای: علی مرادخانی، عکاس: محمد بدرلو، محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج.

,

منبع:تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه