اخبار داغ

زاکانی:

ترامپ با فرار رو به جلو قصد حفظ مطالبات غیرمنطقی که قبلاً در برجام گنجاندند را دارد

ترامپ با فرار رو به جلو قصد حفظ مطالبات غیرمنطقی که قبلاً در برجام گنجاندند را دارد
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ از دادن حداقل‌ها به ایران خودداری می‌کند، گفت: رئیس جمهور آمریکا در واقع با یک فرار رو به جلو به نوعی قصد حفظ مطالبات غیرمنطقی و غیرواقعی که قبلاً در برجام گنجاندند را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز در ارتباط با اظهار نظر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر افزودن چند بند دیگر به قرارداد بین‌المللی برجام اظهار داشت: آقای ترامپ خواب و خیال خودش را بیان می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز , تهران نیوز,

وی تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا در واقع با یک فرار رو به جلو به نوعی قصد حفظ مطالبات غیرمنطقی و غیرواقعی که قبلاً در برجام گنجاندند را دارد. ترامپ علاوه بر این‌ها به دنبال به دست آوردن مطالبات غیرواقعی دیگری هم هست.

,

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ از دادن حداقل‌ها به ایران خودداری می‌کند، گفت: ترامپ حاضر نیست در این معادله نابرابر همان حداقل حداقلی را هم که می‌توان به عنوان امتیاز برای برجام در نظر گرفت را به ایران بدهد.

,

زاکانی در آستانه دو سالگی معاهده بین‌المللی برجام بیان داشت: این‌ها نشان می‌دهد که نباید به هیچ وجه به آمریکا اعتماد کرد. آمریِکا همان خوی سلطه‌گری‌اش در ابعاد مختلف را دائما به رخ جهانیان می‌کشد.

,

وی در بخش دیگری از اظهاراتش راه حل دولت برای خروج از این شرایط را بازگشت به شروط ۲۸ گانه دانست و بیان داشت: شروطی که ۱۰ شرط آن را شورای عالی امنیت ملی، ۹ شرط آن را مجلس شورای اسلامی و ۹ شرط آن را هم رهبر معظم انقلاب مطرح کرده بودند، بهترین راه حل ما برای خروج از وضعیت فعلی است.

,

پاشنه آشیل ما وجود گسل‌هایی است که دشمن از طریق آن‌ها نفوذ می‌کند. این جمله را نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مطرح و خاطرنشان کرد: امروز فوریت این مشکلات در حوزه اقتصاد خودنمایی می‌کند. اگر مسئولان به این گسل‌ها توجه کنند، بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه