اخبار داغ

قول مساعدت وزیر بهداشت به تئاتر

قول مساعدت وزیر بهداشت به تئاتر
حسن قاضی‌زاده هاشمی شب گذشته پس از تماشای نمایش آبی مایل به صورتی و حضور در پشت صحنه این نمایش از حمایت وزارت بهداشت در حوزه تئاتر سخن گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شب گذشته وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی که به همراه همسر خود در تماشاخانه پالیز به تماشای آخرین اثر ساناز بیان نشسته بود، در گفتگو با تسنیم گفت امیدوار است وزارت متبوعش بتواند علاوه بر حمایت تئاتر در فضای جشنواره‌های بتواند با اعطای وام‌های کم‌بهره مسیر تولید آثاری در حوزه پزشکی و روانپزشکی تسهیل بخشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او که موضوع نمایش آبی مایل به صورتی را مهم دانست در گفتگو با عوامل نمایش از پیگیری وضعیت بیماران اختلالات جنسی سخن گفت و تاکید کرد با مطرح کردن این نمایش در فضای دولتی امکاناتی برای اجرای آن در تلویزیون مهیا کند. وی براین باور بود نمایش ساناز بیان با توجه به نگاهش به مسائلی این چنینی که با شریعت اسلام همراه است می‌تواند مورد توجه رسانه ملی قرار گیرد.

,

وی همچنین در گفتگو با تسنیم از تلاش برای فعال کردن بهزیستی در حمایت از بیماران اختلالات جنسی گفت و درباره پیگیری شرایط عمل جراحی آنان قول‌هایی داد.

,

قاضی‌زاده در دیدار با هنرمندان درباره برنامه دکتر ایازی مبنی بر فراهم کردن چک‌آپ رایگان هنرمندان که تنها یک بار رخ داده است قول مساعد داد.

,

در این دیدار ساناز بیان گزارشی از تلاش چهار ساله خود برای تولید این اثر گفت و به شکل مبسوط از مشکلات بیماران موضوع نمایش خود گفت. قاضی‌زاده هاشمی نمایش آبی مایل به صورتی را اثری تأثربرانگیز توصیف کرد که می‌تواند بیش از این بر جامعه ایرانی اثر بگذارد.

,

وی درباره وضعیت نمایش دو مرد در یک اتاق مسعود رایگان به خبرنگار تسنیم گفت از کلیت ماجرا باخبر است و امیدوار است مشکلات مالی گروه این هنرمند که بسیار ناچیز است به زودی برطرف شود.

,

نمایش آبی مایل به صورتی که در جشنواره 36فجر حضور دارد قرار است در بهمن‌ماه 96کماکان روی صحنه باشد.

,

منبع:تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه